«Φωτιά» έχουν πάρει οι γραμμές στο τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ – Μπερδεμένοι οι φορολογούμενοι

«Φωτιά» έχουν πάρει οι γραμμές στο τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ – Μπερδεμένοι οι φορολογούμενοι

15 Οκτωβρίου 2019

«Βουλιάζει» από αιτήματα φορολογούμενων το τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ τους τελευταίους μήνες.

Αν το δει κανείς από τη σκοπιά της εξυπηρέτησης των φορολογούμενων από το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της ΑΑΔΕ, θα μπορούσε να πει ότι δεν ζούμε, πλέον, σε τριτοκοσμικές συνθήκες, όπου οι υπάλληλοι βαριούνται ή κρύβονται. Κι αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, είναι το κερδισμένο στοίχημα της ΑΑΔΕ.

Οι πολίτες νοιώθουν πελαγωμένοι μπροστά στον κυκεώνα διατάξεων, εγκυκλίων, αποφάσεων, και οποιοσδήποτε μπορεί να πει με ασφάλεια ότι βρισκόμαστε ακόμα πολύ μακριά από την κωδικοποίηση και την απλοποίηση της φορολογικής νομοθεσίας. Κι αυτό είναι το στοίχημα του υπουργείου Οικονομικών, που έχει κάθε λόγο να επιθυμεί τη βελτίωση των δεικτών Φορολογικής Ανταγωνιστικότητας, όπου η Ελλάδα είναι… ουραγός.

Χιλιάδες αιτήματα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων

Από τον περασμένο Μάιο ως τις 6 Οκτωβρίου, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ ανταποκρίθηκε σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<