Μαθητές έφτιαξαν σεισμογράφους και βραβεύθηκαν από το Εθνικό Αστεροσκοπείο

Μαθητές έφτιαξαν σεισμογράφους και βραβεύθηκαν από το Εθνικό Αστεροσκοπείο

5 Μαΐου 2017

Τις μαθητικές ομάδες που διακρίθηκαν στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο» βράβευσε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ), σε εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο.

Επρόκειτο για ένα πρόγραμμα για μαθητές γυμνασίου και λυκείου, που διοργάνωσε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Αστεροσκοπείου, σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή.

Ομάδες μαθητών, σε συνεργασία με τους καθηγητές τους, κατασκεύασαν έναν αυτοσχέδιο σεισμογράφο και κατέγραψαν την όλη διαδικασία σε μία παρουσίαση, που συνοδευόταν από φωτογραφικό και άλλο οπτικοακουστικό υλικό.

Υπεύθυνος του προγράμματος ήταν ο δρ. Γεράσιμος Χουλιάρας, Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικoύ Ινστιτούτου Αθηνών. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς».

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 25 σχολικές ομάδες με συνολικά 147 μαθητές και 39 εκπαιδευτικούς από γυμνάσια και λύκεια όλης της χώρας.

Το διετές πρόγραμμα, το οποίο ξεκίνησε το 2015, έχει ως σκοπό τη μελέτη του σεισμού ως φυσικού φαινομένου σε πραγματικό χρόνο. Οι σεισμογράφοι που είναι εγκατεστημένοι στα σχολεία είναι συνδεδεμένοι με έναν υπολογιστή, στον οποίο στέλνουν δεδομένα κατά την ύπαρξη σεισμικής δραστηριότητας.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, οι μαθητές, με τη βοήθεια των δασκάλων, συλλέγουν, αναλύουν και επεξεργάζονται σημαντικές παραμέτρους της σεισμικής δόνησης, όπως τον τόπο και τον χρόνο στον οποίο έγινε ο σεισμός, τον υπολογισμό του μεγέθους του και τον εντοπισμό του επικέντρου του.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<