Ποια σχολεία θα είναι κλειστά στην Αττική την Τετάρτη

Ποια σχολεία θα είναι κλειστά στην Αττική την Τετάρτη

8 Ιανουαρίου 2019

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής αποφάσεις των Δήμων ανά Π.Ε. περί διακοπής μαθημάτων για την Τετάρτη 9/1/2019 λόγω έκτακτων αναγκών (παγετός-χιονόπτωση), αύριο, Τετάρτη, κλειστά όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Αττικής θα παραμείνουν τα σχολεία στις εξής περιοχές:

Π.Ε. Ανατολικής Αττικής κλειστά θα παραμείνουν όλα τα σχολεία των Δήμων:

1. Δήμος Μαραθώνα – δεν έχουμε ενημέρωση για παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς
2. Δήμος Διονύσου – δεν έχουμε ενημέρωση για παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς
3. Δήμος Ωρωπού – Κλειστοί θα παραμείνουν και οι Ιδιωτικοί και Δημόσιοι Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί
4. Δήμος Αχαρνών – δεν έχουμε ενημέρωση για παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Π.Ε. Ανατολικής Αττικής αλλαγή ωραρίου έναρξης μαθημάτων σχολικών μονάδων Α/βαθμίας & Β/βαθμίας εκπαίδευσης

1. Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος – Έναρξη μαθημάτων στις 10:00 π.μ.
2. Δήμος Ραφήνας- Πικερμίου – Δ.Κ.Πικερμίου – Έναρξη μαθημάτων στις 9:30 π.μ.

Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών κλειστά θα παραμείνουν όλα τα σχολεία των Δήμων

1. Δήμος Πεντέλης – Κλειστοί θα παραμείνουν και οι παιδικοί και Βρεφονηπιακοί σταθμοί του δήμου

Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών αλλαγή ωραρίου έναρξης μαθημάτων σχολικών μονάδων Α/βαθμίας & Β/βαθμίας εκπαίδευσης

1. Δήμος Χαλανδρίου – Έναρξη μαθημάτων στις 10:00 π.μ. και έναρξη λειτουργίας παιδικών σταθμών του δήμου στις 10:00 π.μ.
2. Δήμος Παπάγου-Χολαργού – Έναρξη μαθημάτων στις 10:00 π.μ. – Οι παιδικοί σταθμοί του δήμου θα λειτουργήσουν κανονικά

Υπενθυμίζεται πως η πληροφόρηση αυτή θα επικαιροποιείται ανάλογα με τη νεότερη ενημέρωση από τους Δήμους.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<