ΕΚΠΟΙΖΩ: «Ας μπει ένα τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών»

ΕΚΠΟΙΖΩ: «Ας μπει ένα τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών»

13 Φεβρουαρίου 2019

Μέσω ανακοίνωσης της η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ ζητά από την κυβέρνηση να δώσει ένα τέλος στην ασυδοσία των εισπρακτικών και δικηγορικών εταιρειών.

Οι καταγγελίες που δέχονται οι οργανώσεις καταναλωτών είναι συνεχόμενες και έχουν να κάνουν με τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες τους καλούν να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Η σχετική ανακοίνωση, που εξέδωσαν, αναφέρει τα εξής:

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών-Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” καταγράφουν πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, αναφορικά με τις αφόρητες πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες, οι οποίες τους καλούν να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” επανέρχονται για πολλοστή φορά στο θέμα τούτο και ζητούν την άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης, ώστε να παύσει η ασυδοσία, παράνομη και αθέμιτη συμπεριφορά των εν λόγω εταιρειών, σε βάρος των καταναλωτών/οφειλετών.

Ειδικότερα, από τις καταγγελίες των καταναλωτών διαπιστώθηκε ότι:

– η συχνότητα όχλησης των οφειλετών υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νόμου (μια φορά ανά 2 ημέρες). Συχνά καλούν καθημερινά και πάνω από 10 φορές τη μέρα
– καλούν ακόμα κι αν ο οφειλέτης έχει ρυθμίσει την οφειλή του ή έχει καταθέσει αίτηση με το νόμο Κατσέλη
– επικοινωνούν με τρίτα συγγενικά πρόσωπα (υπέργηρους γονείς, ανήλικα τέκνα) των οποίων ουδέποτε είχαν δοθεί στοιχεία επικοινωνίας
– καλούν στην εργασία του οφειλέτη και τον δυσφημίζουν σε τρίτα άσχετα πρόσωπα
– καλούν με απόκρυψη αριθμού, χωρίς να αναφέρουν το ονομ/μο της εταιρείας στην οποία εργάζονται, αλλά και δεν καταγράφουν τη συνομιλία
– ομιλούν με αγενή και προσβλητικό τρόπο, ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση που συνοδεύεται συχνά από εκτόξευση απειλών και προσβλητικών χαρακτηρισμών.
Επισυνάπτεται ενδεικτικά ένα τμήμα των έγγραφων καταγγελιών που έχει λάβει η ΕΚΠΟΙΖΩ, προκειμένου να γίνει αντιληπτή η έκταση του προβλήματος:

“οφείλω 7.075,98 ευρώ από πιστωτική κάρτα, επειδή λόγω οικονομικών δυσκολιών δεν έχω μπορέσει να πληρώσω κάποιες δόσεις με ενοχλεί η εισπρακτική εταιρεία……….από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και μέχρι σήμερα δεν έχουν σταματήσει να παίρνουν συνέχεια όλες τις ώρες σε σταθερό και κινητό ενοχλώντας και εμένα (έχω πρόβλημα υγείας) και την κόρη μου και το γαμπρό μου και τον εγγονό μου. Παίρνουν από πολλά και διαφορετικά νούμερα και ονόματα χωρίς να μου έχουν πει ότι η συνομιλία μας καταγράφεται…..”
“….ενοχλήθηκα επανειλημμένως στο χώρο εργασίας μου, διαρρέοντας στοιχεία που άπτονται των προσωπικών μου δεδομένων, σε άλλο πρόσωπο, χωρίς το συγκεκριμένο τηλέφωνο να έχει δηλωθεί ως τηλέφωνο επικοινωνίας μου…..”

“…απειλήθηκα σήμερα από το γραφείο ………..ότι θα στείλουν περιπολικό στον τόπο εργασίας μου μαζί με δικαστικό επιμελητή για να πάρουν τα στοιχεία μου και να υπογράψω ένα εξώδικο……”
“…… δέχομαι καθημερινά 4 έως 5 τηλέφωνα με αγενέστατο τρόπο, με απειλές όπως το ποσό που ζητάμε είναι το 25% του ενοικίου που θα πληρώνεις όταν σου πάρουμε το σπίτι, θα πληρώσεις 3.000 ,00 ευρώ…τι ρωτάς αν μαγνητοφωνούνται οι συνομιλίες εδώ χρωστάς και ζητάς και δικαιώματα;”

“……Συγκεκριμένα με κάλεσα 10 φορές επανειλημμένως από το κινητό τηλέφωνο με αριθμό…….και άλλες τρεις φορές από άλλο κινητό με αρ………καθώς και στο σταθερό τηλέφωνο της οικίας μου, αλλά και στο κινητό τηλέφωνο της συζύγου μου………., αυτό συμβαίνει επί έξι μήνες σε καθημερινή βάση με την χρήση διαφορετικών κινητών…..”

“………χυδαία συμπεριφορά 20 κλήσεις στη σειρά στο χώρο εργασίας μου, απειλές στην υπάλληλό μου. Έχουν βγει εκτός ορίων……”

Οι παραπάνω τακτικές τις οποίες έχουν υιοθετήσει και ακολουθούν οι εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες (που λειτουργούν ως εισπρακτικές), είναι παράνομες, αθέμιτες, αδιαφανής, καταχρηστικές και αντιδεοντολογικές.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” με επιστολή τους καλούν για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στην τροποποίηση αυστηροποίηση του νόμου 3758/2009 για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, ώστε να εκλείψουν τα ως άνω απαράδεκτα φαινόμενα, καθώς και να εντατικοποιήσει τους ελέγχους επιβάλλοντας παραδειγματικά διοικητικά πρόστιμα στις εταιρείες που παρανομούν.

Τέλος, καλούν τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρείες.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<