Τα 5 βασικά σημεία που πρέπει να παρακολουθήσετε χρησιμοποιώντας το Google Analytics για το website της επιχείρησής σας

Τα 5 βασικά σημεία που πρέπει να παρακολουθήσετε χρησιμοποιώντας το Google Analytics για το website της επιχείρησής σας

23 Ιουνίου 2016

Η ύπαρξη ενός εξαιρετικού προϊόντος και η διαμόρφωση μιας ελκυστικής ιστοσελίδας για την προώθηση του, αποτελούν τα απαραίτητα συστατικά για την επιτυχημένη πορεία του, χωρίς όμως την ύπαρξη ενός αποτελεσματικού και εύκολου τρόπου για να παρακολουθήσετε την πρόοδο του, είναι δύσκολο να γνωρίζετε εάν βαδίζετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Η υπηρεσία Google Analytics είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, το οποίο σας βοηθά να παρακολουθήσετε την πορεία της ιστοσελίδας σας και την πορεία των digital marketing campaigns που διεξάγετε.

Αν και αυτό το πολύτιμο εργαλείο υπάρχει για να διευκολύνει τη δουλεία σας, η ποσότητα των δεδομένων που παρέχει μπορεί να σας προκαλέσει σύγχυση. Για το λόγο αυτό, σας παραθέτουμε μία συγκεντρωτική λίστα με 5 βασικά σημεία, τα οποία πρέπει να παρακολουθείτε σε τακτική βάση κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία Google Analytics.

Επισκέψεις, μοναδικοί επισκέπτες και προβολές σελίδας

Η υπηρεσία Google Analytics σας δίνει τη δυνατότητα να μάθετε τον τρόπο που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες τον ιστότοπο σας, συλλέγοντας και αναλύοντας τα δεδομένα των επισκεπτών. Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι να γνωρίζετε τον αριθμό των επισκεπτών και των μοναδικών επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας και να συγκρίνετε τα αντίστοιχα δεδομένα ανά εβδομάδα ή ανά μήνα. Επίσης, οι προβολές της σελίδας είναι εξίσου σημαντικές καθώς θα σας δείξουν σε πόσες σελίδες κάνουν κλικ οι επισκέπτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στον ιστότοπο σας. Αν οι σελίδες που θεωρείτε περισσότερο σημαντικές δεν έχουν αρκετά views, τότε ίσως είναι ώρα να προβείτε σε κάποιες μικρές και ουσιαστικές αλλαγές.

Πηγή επισκεψιμότητας

Η υπηρεσία Google Analytics σας επιτρέπει να δείτε την προέλευση των επισκεπτών σας. Πιθανά οι περιηγητές του ιστοτόπού σας να επισκέφθηκαν τη σελίδα μέσω του Facebook ή κάνοντας Google search. Αναλύοντας τις πηγές της επισκεψιμότητας, θα μπορείτε να εστιάσετε τις εκστρατείες μάρκετινγκ σε πλατφόρμες που θα εξασφαλίσουν ότι το μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε θα φτάσει στην πλειοψηφία του κοινού – στόχου σας.

Το Bounce Rate

Όσον αφορά στο διαδίκτυο, ο όρος «bounce» χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον επισκέπτη που μπαίνει στον ιστότοπό και μένει για πολύ σύντομο διάστημα, επισκεπτόμενος ίσως μόνο μία σελίδα πριν από την έξοδό του. Μπορεί να υπάρχουν πολλές αιτίες που εξηγούν τους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πιθανά ο χρήστης να βρέθηκε στην ιστοσελίδα σας κατά λάθος ή ενδέχεται η ιστοσελίδα να μην έχει βελτιωθεί επαρκώς και η ταχύτητα με την οποία «φόρτωναν» τα αρχεία να ήταν πολύ αργή. Ενδεχομένως, οι επισκέπτες να μην βρήκαν αυτό που αναζητούσαν ή να μην μπορούσαν να εντοπίσουν τον τρόπο με τον οποίον θα μετέβαιναν στο επόμενο βήμα, το οποίο θα μπορούσε να τους οδηγήσει στη διεκπεραίωση μιας ενέργειας, όπως για παράδειγμα η ολοκλήρωση μιας αγοράς. Η συνεχής παρακολούθηση του bounce rate θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε το σχεδιασμό, το περιεχόμενο, τη διάταξη ή την αποτελεσματικότητα του ιστοτόπού σας δίνοντας σας μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής (conversion rates).

Mobile Device Performance

Στη σημερινή εποχή όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω των κινητών τηλεφώνων τους, καθιστώντας τη δημιουργία ενός mobile-friendly ιστοτόπου ένα απαραίτητο σημείο για την επιτυχία του. Η υπηρεσία Google Analytics δεν σας επιτρέπει μόνο να παρακολουθείτε ακριβώς πόσα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπο σας, χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα, σας παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με τα ποσοστά του engagement κάθε επίσκεψης. Αναλύοντας αυτές τις πληροφορίες θα είστε σε θέση να συγκρίνετε τόσο τα bounce rates, όσο και τα conversion rates (ποσοστά μετατροπής) για διάφορες κατηγορίες έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε τις αντίστοιχες αλλαγές που απαιτούνται για την επιτυχία του ιστοτόπου σας.

Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής)

Ένας άρτια κατασκευασμένος ιστότοπος, ο οποίος δεν μετατρέπει τους επισκέπτες του από απλούς περιηγητές σε πραγματικά μετρήσιμους επισκέπτες, οι οποίοι εκτελούν μία ενέργεια, είναι πρακτικά αχρείαστος για την επιχείρηση σας. Η παρακολούθηση του ποσοστού μετατροπής (Conversion Rate) του ιστότοπού σας είναι πολύ σημαντική καθώς μέσω αυτού μπορείτε να διακρίνετε αν οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν, νιώθουν άνετα ή έχουν πειστεί από το περιεχόμενο έτσι ώστε να αναλάβουν δράση και να προβούν σε μία ενέργεια. Ο καθορισμός σαφών στόχων χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Google Analytics αποτελεί μία καλή αρχή. Οι στόχοι που θα θέσετε μπορεί να αφορούν τους επισκέπτες οι οποίοι βρίσκονται στον ιστότοπο σας για σύντομο χρονικό διάστημα ή τα άτομα που εγγράφονται για να λαμβάνουν ενημερωτικό newsletter. Μόλις θέσετε τους στόχους σας και παρακολουθώντας τα ποσοστά μετατροπής θα είστε σε θέση να γνωρίζετε εάν οι στόχοι σας έχουν εκπληρωθεί και εάν όχι, τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό και με ποιους τρόπους θα προβείτε σε μετατροπές ή βελτιστοποιήσεις.

του Jaric Karepov

Πηγή: epixeiro.gr

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<