Δεν αρμόζει στην ιδιωτική ασφάλιση η Black Friday

Δεν αρμόζει στην ιδιωτική ασφάλιση η Black Friday

29 Νοεμβρίου 2019

Η εθιμική πτώση των τιμών την «Μαύρη Παρασκευή» εμφανίζει επεκτατικές τάσεις (πέρυσι και φέτος) και στον ευρύ τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης. Εντοπίζονται κρούσματα, αδικαιολόγητα, τα οποία θίγουν την ιδιωτική ασφάλιση και τους συντελεστές της. Όχι μόνο λόγω φραγμών που υπάρχουν από το νομοθετικό πλαίσιο αλλά και λόγω των χαρακτηριστικών που έχουν τα ασφαλιστικά προγράμματα , τα οποία και είναι ανάρμοστο ηθικά να υποκύπτουν σε λογικές «ευκαιρίας μια ημέρας» .

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Διαμεσολάβησης του Ε.Ε.Α. και ΓΓ του Ε.Ε.Α. κ. Δημήτρης Γαβαλάκης αναφέρεται στα κρούσματα εισόδου ασφαλιστικών προτάσεων στην Black Friday και επισημαίνει ότι: «τέτοιες πρακτικές δε συνάδουν με το πλαίσιο του νόμου και οφείλουμε όλοι οι συντελεστές του κλάδου, να προστατεύσουμε την αξία και του επαγγέλματος και των ασφαλιστικών προγραμμάτων. Η τιμή των ασφαλιστικών προγραμμάτων διαμορφώνεται από τις ασφαλιστικές εταιρείες και συνεπώς δε μπορεί να δίδονται κίνητρα τιμολογιακά από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και δίκτυα διανομής με αφορμή την Black Friday ούτε φυσικά οποιαδήποτε άλλη στιγμή».

Να επισημανθεί ότι ένα ασφαλιστικό προϊόν, ένα συμβόλαιο, δε μπορεί να εντάσσεται στην ίδια εμπορική πρακτική με τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης τα οποία και πωλούνται με «κοντινή ημερομηνία λήξης», και με προωθητικές ενέργειες, και «πακέτο» με κάποια άλλα, ή με διάφορες άλλες μεθόδους που αποβλέπουν στην ανάπτυξή τους, στο ξεπούλημα, στην γνωριμία με τον καταναλωτή, στην αντικατάστασή τους με άλλα. Σε αυτά υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και πλήθος νομολογιών που έχουν ξεκαθαρίσει γιατί και πώς πωλούνται με διαφορετική τιμή. Δε μπορεί όμως σε ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα να ισχύουν αυτοί οι λόγοι και μάλιστα σε επίπεδο διανομέων. Τα ασφαλιστικά προγράμματα έχουν άλλη μορφή και χαρακτηριστικά που δε μπορεί να συγκριθούν στην εμπορική τους πολιτική με τα άλλα προϊόντα. Συνεπώς οι όποιες προσπάθειες αξιοποίηση της Black Friday θίγουν και μειώνουν την πραγματική σημασία και αξία των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην συνείδηση των καταναλωτών.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<