Γιατί οι υπηρεσίες e-marketing είναι απαραίτητες σήμερα όσο ποτέ άλλοτε

Γιατί οι υπηρεσίες e-marketing είναι απαραίτητες σήμερα όσο ποτέ άλλοτε

10 Ιανουαρίου 2017

Η οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2009 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, οδήγησε πολλές εταιρείες να μειώσουν τον προϋπολογισμό τους στις παραδοσιακές ενέργειες marketing, οδηγώντας σε περιορισμό ή ελαχιστοποίηση της εταιρικής επικοινωνίας με υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες.

Μέσα σε αυτό το κλίμα άρχισαν να κερδίζουν έδαφος οι υπηρεσίες e-marketing οι οποίες ήρθαν για να αποτελέσουν όχι μόνο μια εναλλακτική, οικονομικότερη πρόταση για την εξωστρέφεια της επιχείρισης, αλλά και το επόμενο βήμα στην επικοινωνία και την αλληλεπίδραση των εταιριών και των επιχειρήσεων με το καταναλωτικό κοινό.

Οι υπηρεσίες e-marketing περιλαμβάνουν τις παρακάτω μεθόδους:

  • Email marketing
  • Social Media Marketing (Facebook, twitter, Pinterest, κ.λπ.)
  • Καμπάνιες Google Adwords
  • Article Marketing
  • SEO-Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων

Ο επιχειρηματίας παραδοσιακά χρησιμοποιούσε μεθόδους marketing όπως έντυπη διαφήμιση, συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις, direct mail, ραδιοφωνικά μηνύματα και τηλεοπτικές διαφημίσεις. Μια απλή συμμετοχή σε κλαδική έκθεση (περίπτερο 90 τ.μ., κόστος ενοικίασης χώρου, εκτύπωση εντύπων κ.λπ.) κόστιζε μεταξύ 15.000-20.000 ευρώ. Επίσης μια καταχώρηση σε έντυπο με θέμα το έπιπλο άρχιζε από 2.500 ευρώ και μπορεί να έφτανε και τις 4.000 ευρώ ανάλογα τη θέση της μέσα στο έντυπο (ολοσέλιδη, σαλόνι, οπισθόφυλλο).

Οι υπηρεσίες e-marketing αποτελούν μια ρεαλιστική, αξιόπιστη και απόλυτα ελέγξιμη μέθοδο εταιρικής επικοινωνίας με την αγορά που στοχεύει κάθε εταιρεία.

Όταν για παράδειγμα μια εταιρεία πραγματοποιούσε μαζική αποστολή εντύπων μέσω ταχυδρομείου (direct mail), δεν υπήρχε αξιόπιστος τρόπος, για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ενέργειας. Το κόστος ήταν υψηλό εφόσον έπρεπε να πληρωθεί ο σχεδιασμός των εντύπων, η εκτύπωσή τους, και μετά η αποστολή τους μέσω ταχυδρομείου. Επίσης ο χρόνος που απαιτεί μια αποστολή direct mail ήταν αρκετά μεγάλος. Μια email καμπάνια έχει πολύ χαμηλότερο κόστος, ενώ σχεδιάζεται και εκτελείται σε πολύ λίγο χρόνο (σχεδιασμός φόρμας newsletter και αποστολή μέσω πλατφόρμας με κόστος από 25 ευρώ για 2000 email διευθύνσεις) και με τα εργαλεία που υπάρχουν μπορούν να μετρηθούν:

  1. πόσοι χρήστες άνοιξαν το email που στείλαμε
  2. πόσοι πήγαν στην εταιρική ιστοσελίδα να διαβάσουν το μήνυμα του email
  3. πόσες email διευθύνσεις είναι άχρηστες
  4. πόσοι χρήστες διαγράφηκαν από τη λίστα επικοινωνίας

Στην εποχή που οι επιχειρήσεις μετρούν το κάθε ευρώ που έχουν στο ταμείο τους και επιθυμούν να υπάρχει άμεση σχέση ανάμεσα στην επένδυσή τους και στην απόσβεση, οι υπηρεσίες e-marketing αποτελούν την απάντηση στη κρίση.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<