Google: Δείτε τι αλλάζει στις αναζητήσεις

Google: Δείτε τι αλλάζει στις αναζητήσεις

28 Απριλίου 2017

O στόχος φυσικά είναι να αποφεφχθούν τα επίκαιρα «Fake News». Η βελτίωση και αξιοπιστία του περιεχόμενου της είναι το πρώτο μέλημα.

Έτσι, μέσω βελτιώσεων στον αλγόριθμο, η Google έχει προχωρήσει στην αναβάθμιση των μεθόδων αξιολόγησης, μέσω των οδηγιών του New Search Quality Rater, ώστε στα αποτελέσματα της αναζήτησης να μην εμφανίζεται προσβλητικό ή παραπλανητικό περιεχόμενο.

Επιπλέον, η εταιρεία εισαγάγει νέες κατευθυντήριες γραμμές για την ποιότητα των αναζητήσεων των χρηστών, όπου αξιολογητές (πραγματικοί άνθρωποι) κάνουν εκτίμηση των αποτελεσμάτων της Google. Οι αξιολογήσεις αυτές χρησιμοποιούνται για τη συλλογή δεδομένων σχετικά με την ποιότητα των αποτελεσμάτων αλλά και τομείς που πιθανόν χρειάζονται βελτίωση.

Νέοι μηχανισμοί θα υπάρχουν και στην αυτόματη συμπλήρωση πεδίων, η οποία βοηθά στην πρόβλεψη των αναζητήσεων που πληκτρολογούν οι χρήστες.

 
Επιπλέον, η εταιρεία δημοσιεύει τη νέα πολιτική στο Κέντρο Βοήθειας (Help Center), ώστε οποιοσδήποτε χρήστης να μπορεί να μάθει περισσότερα για την αυτόματη συμπλήρωση (autocomplete) και την προσέγγιση της εταιρείας για την αφαίρεση ακατάλληλων όρων αναζητήσεων.

Τέλος, όσοι χρήστες επιθυμούν να εντρυφήσουν λίγο περισσότερο σε αυτό, η Google αναβάθμισε πρόσφατα την ιστοσελίδα της «Πως Λειτουργεί η Αναζήτηση», με σκοπό να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνολογία πίσω από την Αναζήτηση.

 

 

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<