Ryanair: Χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά

Ryanair: Χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά

6 Ιανουαρίου 2019 0 σχόλια

Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από Βρετανούς επιβάτες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», ρώτησε τους συμμετέχοντες να αξιολογήσουν τη Ryanair εστιάζοντας στην επιβίβαση, τα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας. Η εταιρεία έλαβε μια συνολική βαθμολογία μόλις 40% και μόνο 2 αστέρια για την εξυπηρέτηση επιβατών, σύμφωνα με τους 7.901 ερωτηθέντες.

Άλλες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες που δεν τα πήγαν καλά στη βαθμολογία και βρίσκονται στον πάτο της λίστας σχετικά με την εξυπηρέτηση επιβατών ήταν η Thomas Cook με 52%, η Wizz Air με 54% και η British Airways, έχοντας συνολικά 56% για την εξυπηρέτηση σε πτήσεις μικρών αποστάσεων. Αντίθετα, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία EasyJet έλαβε συνολική βαθμολογία 63% για τις υπηρεσίες της.

Voucher Ergasia Facebook  Voucher Ergasia twitter

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.