Τσίπρας: Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό

Τσίπρας: Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό

6 Ιουνίου 2019

«Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό», είπε ο πρωθυπουργός, μιλώντας στη Γενικη Συνέλευση του ΣΕΤΕ και πρόσθεσε ότι ο τουρισμός δεν ακολούθησε την ύφεση άλλων κλάδων μέσα στην κρίση.

«Από το ’15 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν στη κορυφή» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι ο κλάδος ξεπέρασε τους στόχους που είχε βάλλει και έφθασε στις 33 εκατομμύρια αφίξεις το 2018 όταν στο 12ο Συνέδριο, το 2013 είχε θέσει το στόχο των 24 εκατομμυρίων αφίξεων ως το 2021.

Σηκώσαμε το τουριστικο προιόν στην κορυφή

«Από το ’15 μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να σηκώσουμε την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν στη κορυφή», ανέφερε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στην Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ.

Η υπηρεσία του τουρισμού στην πατρίδα, είναι ότι χάλασαν τα σχέδια κάποιων στο εξωτερικό που με ιδιοτελή τρόπο προσπάθησαν να πείσουν ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα διαλυμένη, χωρίς υποδομές, χωρίς ασφάλεια, χωρίς σταθερότητα. Επιπλέον τροφοδότησε την εθνική προσπάθεια που διεξάγουμε από το 2015, να βγει η χώρα από τη στενωπό των μνημονίων.

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<