Αύξηση στο επίδομα μητρότητας για ελεύθερους επαγγελματίες και τους αγρότες, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών.
Όπως έγινε γνωστό από την ενημέρωση του υπουργείου, από 1/1/24 αυξάνεται στο ύψος του κατώτατου μισθού, από 150-200 ευρώ σήμερα.
Για 9 μήνες μετά τη γέννηση (αντί για 4 που ισχύει ως τώρα) οι μητέρες θα λαμβάνουν 780 ευρώ ή περίπου 4.700-6.200 ευρώ επιπλέον, με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Στην πράξη το όφελος το 2024 θα είναι και μεγαλύτερο όσο θα αυξάνεται ο κατώτατος μισθός (σε περίπου 800 ευρώ το 2024 και έως τα 950 ως το 2027) για κάθε παιδί που θα αποκτά στο εξής η οικογένεια.
Συνεχίζονται οι αυτοψίες και καταγραφές των ζημιών, από τη γενική διεύθυνση αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών…
Aπό το Υπουργείο Παιδείας, ανακοινώνεται ότι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης…
Με γραπτό μήνυμα sms, ενημέρωσε ο ΕΛ.Γ.Α. τους ασφαλισμένους παραγωγούς στον Οργανισμό, ότι με απόφαση…
Αύριο, Παρασκευή 9 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί η συμπληρωματική καταβολή του Επιδόματος Παιδιού (Α21), μετά την…
Συνολικά 28 ιδιόκτητους βρεφονηπιακούς σταθμούς σε όλη τη χώρα λειτουργεί η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ),…
ΑΑΔΕ: Διαθέσιμη η υπεύθυνη δήλωση για την τεκμηρίωση των εξαιρέσεων στην ΕΑΕ 2026 Με υπεύθυνη…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ