Κρήτη: Κραυγή αγωνίας από μια ολόκληρη ειδικότητα εκπαιδευτικών- Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας - voucherergasia.gr

Κρήτη: Κραυγή αγωνίας από μια ολόκληρη ειδικότητα εκπαιδευτικών- Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας

Σε απογνωση βρίσκεται μια ολόκληρη ειδικότητα εκπαιδευτικών. Μάλιστα στη Βουλή έφτασε η επιστολή διαμαρτυρίας Θεατρολόγων Εκπαιδευτικών που δουλεύουν στην Κρήτη οι οποίοι αιτούνται τη δημιουργία οργανικών θέσεων όσων κλάδων δεν έχουν, καθώς και μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ανάλογους με τις ανάγκες της εκπαίδευσης

Αναφορά για το θέμα προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ κ.κ. Μανώλης Συντυχάκης, Μαρία Κομνηνάκα και Διαμαντώ Μανωλάκου.
 
Οι 58 εκπαιδευτικοί στην επιστολή τους προς το Υπουργείο Παιδείας αναρωτιούνται πόσο ακόμα θα είναι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι κάτω από δύσκολες συνθήκες ενώ καταγγέλλουν την σταδιακή εξαφάνθση της θεατρικής παιδείας από τα σχολεία.

Η επιστολή τους έχει ως εξής:

“Είμαστε Θεατρολόγοι. Δουλεύουμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση 5, 8, 19 χρόνια ως αναπληρωτές – τριες, αναπληρώνουμε δηλαδή τον εαυτό μας! Υπηρετούμε Πανελλαδικά﮲ από περιοχή σε περιοχή, σε πόλεις και χωριά, μετακινούμαστε σε 3, 4, 5 σχολεία μες στην εβδομάδα, που συναντάμε 200, 300, 400 παιδιά.

Κάθε χρόνο απολυόμαστε. Κάθε χρόνο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την ανασφάλεια της ανεργίας και τον ανύπαρκτο προγραμματισμό της ζωής μας. Είμαστε θεατρολόγοι σε συνθήκες που απέχουν μακράν από το ιδανικό κι όμως στήνουμε παραστάσεις και δρώμενα, για τη χαρά των παιδιών και τη δημιουργικότητά τους. Έχουμε διδάξει Θεατρική Αγωγή σε μικροσκοπικές αίθουσες ή παλεύοντας να στήσουμε θεατρικές παραστάσεις στα κενά μας, είτε ανάμεσα στις μετακινήσεις μας.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η Θεατρική Αγωγή εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και αποτελεί δυναμικό μέσο για την ενεργοποίηση του ατόμου, την απελευθέρωση της φαντασίας του, την καλλιέργεια της ψυχοκινητικής του έκφρασης και της κοινωνικοποίησης του.

Η Θεατρική Αγωγή αποτελεί ψυχαγωγία: ως μια «λυτρωτική» εμπειρία, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή παιχνιδιού. Στεκόμαστε – μαζί με τις υπόλοιπες ειδικότητες – δίπλα στα παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, στα παιδιά που μιλάνε διαφορετική γλώσσα, πολλές φορές μέσα από εξωλεκτικές δραστηριότητες, στα παιδιά που έχουν παράλληλη στήριξη, σε όλα τα παιδιά. Η καλλιτεχνική παιδεία οφείλει να είναι προσβάσιμη σε όλους και ιδιαίτερα στους μαθητές όλων των ηλικιών μέσα από το Δημόσιο Σχολείο.

Είμαστε οι λεγόμενοι «εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων», αυτοί που εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες το Υπουργείο θεώρησε ορθώς ότι έχουμε θέση στο σχολείο ώστε να παρέχεται ολόπλευρη εκπαίδευση στους μαθητές, από ανθρώπους ειδικά καταρτισμένους. Βρισκόμαστε όμως στην περίοδο της απόλυτης υποβάθμισης του Δημόσιου σχολείου: μετά την κατάργηση ωρών του μαθήματός μας από την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού από την προηγούμενη κυβέρνηση, τώρα το Υπουργείο περνά σε μία έκδηλη, μη πολιτισμένη «εκπαιδευτική» μεταρρύθμιση καταργώντας από την Α’ Λυκείου τα καλλιτεχνικά μαθήματα, ανάμεσά τους και τα «Στοιχεία Θεατρολογίας». Ο εξευτελισμός και η υποβάθμιση του κλάδου μας (και όχι μόνο του δικού μας) δε σταματάει εδώ, κορυφώνεται με τις ανύπαρκτες οργανικές θέσεις!

Μετά από τόσα χρόνια περιπλάνησης, διαφαίνεται η πιθανότητα μονιμοποίησης για κάποιους από μας. Δυστυχώς όμως, ακούμε τώρα για κατανομή διορισμών με λογικές «σημαντικών» και «δευτερευόντων» μαθημάτων!

Ζητάμε το λογικό. Το αυτονόητο. Το δίκαιο: Δημιουργία οργανικών θέσεων για τους κλάδους που τις στερούνται και δίκαιη κατανομή για όλους. Ζητάμε μόνιμους διορισμούς ανάλογους με τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Διορισμούς ανάλογους με τις προσλήψεις αναπληρωτών που γίνονται εδώ και τόσα χρόνια, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες και αποτελούν το μόνο αντικειμενικό κριτήριο. Τίποτα λιγότερο δεν θα είναι αρκετό, ούτε για μας αλλά ούτε και για τους μαθητές μας.

Διαψεύστε τις φήμες για διορισμούς ως χάρη σε ημέτερους. Το Δημόσιο Σχολείο χρειάζεται όλους τους εκπαιδευτικούς του. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρειάζονται σύγχρονη και καλλιτεχνική μόρφωση, ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων τους, σε ένα Δημόσιο Σχολείο στελεχωμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές ανάγκες. Για παιδιά που θα ξέρουν να ηγούνται του εαυτού τους, ενώ ταυτόχρονα θα τοποθετούνται ως αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας και κατ΄ επέκταση της κοινωνίας.

Αναπληρώτριες-Αναπληρωτές Θεατρολόγοι Κρήτης

1. Αρμύρα Χαρίκλεια, Ρέθυμνο, 2018-2020
2. Βακιρτζή Μελισάνθη Ρέθυμνο, 2020-2021
3. Βαρδιάμπαση Γεωργία, Λασίθι, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, 2016-2021
4. Βασσάρα Χριστίνα, Χανιά, 2013-2014 και 2015-2021
5. Δάγκα Ελένη, Ρέθυμνο
6. Δάφνου Νικολέτα
7. Ηλία-Δημοπουλου Κωνσταντίνα
8. Ιντζιρτζή Βασιλική
9. Καβακίδου Δόμνα, Χανιά, 2016-2017
10. Καλογήρου Αλκμήνη
11. Κανατέλια Έρη 2018-2021 Λασίθι
12. Κάσσαρη Σοφία, (3 χρόνια ωρομίσθια και 11 χρόνια αναπληρώτρια)
13. Κασωτακη Βαρβάρα, Ρέθυμνο, 2002-2021
14. Κολέζη Εριόλα Χανιά, 2018-2019, Ρέθυμνο, 2020-2021
15. Κοντολέων Άννα, Χανιά 2011-2012, 2014-2015, 2016-2017, 2018-2021
16. Κοντορούση Αγαθή (Ανθή), Ηράκλειο, 2010-2011
17. Κουβαρά Μαρία, Ηράκλειο, 2020-2021
18. Κουγιεντή Μαριγιάννα, Ηράκλειο και Λασίθι, 2007-2021
19. Λιοδακη Δημητρα, Χανιά, 2018-2020
20. Λιόλιου Θεοχαρία (Χαρά), Λασίθι, 2019-2021
21. Λουκάκη Ειρήνη, 2011-2021
22. Μαμάση Ειρήνη
23. Μανιώρου Καλλιοπη, 2008-2020
24. Μαστορίδη Ευφροσύνη, Ηράκλειο, 2006-2021
25. Μεντηλίδου Ελευθερία, Ηράκλειο, 2020-2021
26. Μιμιλίδου Ελπινίκη, Ηράκλειο, 2017-2018
27. Μιχαηλίδου Αναστασία, Λασίθι, Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο, 2013-2021
28. Μπάμη Ίριδα
29. Μπινικου Μαρία, Ηράκλειο, 2020-21
30. Μωραϊτης Γιάννης
31. Νάκα Αγλαΐα
32. Οικονόμου Δανάη
33. Πανακούλια Ιωάννα, Ηράκλειο και Χανιά, 2011-2020
34. Πανουτσοπούλου Ευτυχία, Ρέθυμνο, 2019-2020
35. Παπαεμμανουήλ Χάρης
36. Παπαζαρκαδα Νικολέτα-Αφροδίτη
37. Παπανικολοπουλου Ελεάννα, 2012-2021
38. Παπαχρήστου Ελεάνα, Ρέθυμνο, 2016-2017
39. Παρασκευοπούλου Αλεξάνδρα
40. Παυλοπούλου Παναγιώτα, Ν. Ηρακλείου, 2018-2020
41. Πολοπετράκη Γεωργία, Ρέθυμνο, 2020-2021
42. Πριντζη Αθηνά, Χανιά (2013-2021)
43. Πρωίου Ισμήνη, 2019-2020
44. Ρέππα Μαρία (2009-2021)
45. Ρούσσου Ισμήνη
46. Σπιταδάκη Ευαγγελία, Χανιά, 2017-2021
47. Σπυριδοπούλου Δέσποινα, Ηράκλειο, 2012-2016
48. Στεμπιλη Γιώτα, Χανιά, 2013-2015 κ 2017- 2020
49. Σωμαρά Ευγενία, Ρέθυμνο, 2015-2016
50. Σωμαράκη Αλεξάνδρα, Ηράκλειο (2005 έως 2010 ωρομίσθια και 2010-2021 αναπληρώτρια)
51. Τέλη Αγαθή
52. Τουκμενίδου Κατερίνα
53. Τσαγκαρακη Ελεάνα, 2008-2020
54. Φλαμπούτογλου Χρυσούλα
55. Φραγκάκη Κλειώ, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Λασίθι, 2017-2021
56. Φύκαρη Καλλιόπη, Ηράκλειο, 2010-2011
57. Ψαλλιδακη Θεοδώρα
58. Ψαρουδάκη Αγάπη

Share
Ετικέτες: σχολείοδασκάλα

Πρόσφατα άρθρα

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ