Τηλεκπαίδευση: Αγωνία μετά το φιάσκο της πρώτης μέρας - voucherergasia.gr
Κατηγορίες: Εκπαίδευση

Τηλεκπαίδευση: Αγωνία μετά το φιάσκο της πρώτης μέρας

Η πρώτη μέρα στη διαδικασία τηλεκπαίδευσης ήταν καταστροφική. Όπως έγραψε το voucherergasia.gr μιλάμε για ένα πραγματικό φιάσκο. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ).

Όπως έγραψε το voucherergasia.gr, χθες, μετά τις δύο πρώτες ώρες έπεσε το σύστημα τελείως. Ενώ και στο ξεκίνημα του τα προβληματα… ήταν τόσα, ώστε το μάθημα πρακτικά ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί.

Ήταν ένα πρόβλημα που καταγράφηκε όχι μόνο στην Κρήτη, αλλά και σε όλη την Ελλάδα, με τα παράπονα να είναι πάρα πολλά!

Τι περιμένουμε σήμερα

Ένα τεχνικό ζήτημα της Cisco, που αφορούσε γενικότερα την Ευρώπη, δυσκόλεψε χθες την πρώτη ημέρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα γυμνάσια και τα λύκεια, όπως ανακοινώθηκε.

Μάλιστα, στον σχετικό χάρτη της εταιρείας, όπου απεικονιζονταν οι περιοχές με προβλήματα σύνδεσης, εκτός από την Ελλάδα περιλαμβάνονταν τα Βαλκάνια, η Βόρεια Ιταλία, νότιες περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου και η Κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, κ.ά.).

Όπως διευκρίνισε χθες η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ο πάροχος της πλατφόρμας Webex παρείχε διαβεβαιώσεις για την αποκατάσταση του προβλήματος και τη δρομολόγηση της πλήρης επαναλειτουργίας του συστήματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί ξανά προς το τέλος του σχολικού ωραρίου.

Σημερα, Τρίτη, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν και πάλι το Webex.

Όσον αφορά στους μαθητές που απουσίασαν χθες από τα μαθήματα λόγω του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Γενική Γραμματεία ανακοίνωσε ότι δεν θα ληφθούν υπ’ όψιν οι απουσίες.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι πλατφόρμες του υπουργείου λειτούργησαν κανονικά, με εξαίρεση κάποιες ολιγόλεπτες διακοπές.

Cisco: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της υπηρεσίας Webex

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε χθες η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco  Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.

«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.

 

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ