Κατηγορίες: Επικαιρότητα

«Χειρότερη από τα Μνημόνια η ακρίβεια»: Kόβονται τα «1+1», μικραίνουν οι συσκευασίες, αδειάζει το καλάθι

Χειρότερη ακόμη και από την δεκαετή δημοσιονομική κρίση του 2010 θεωρούν την πληθωριστική κρίση που βιώνουμε σήμερα 6 στους 10 Έλληνες πολίτες, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ.

Ένας στους δύο Έλληνες χρειάζεται περισσότερη οικονομική βοήθεια για να καλύψει τις απαραίτητες δαπάνες σε τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, οι τιμές στα σούπερ μάρκετ «ξεφεύγουν» και την ίδια ώρα το ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας διαμαρτύρεται για την μείωση των ποσοτήτων στις συσκευασίες προϊόντων.

Καταγγέλλοντας αυτό το νόμιμο μεν αλλά σε κάθε περίπτωση «τέχνασμα της βιομηχανίας και της βιοτεχνίας» το ΙΝΚΑ σημειώνει ότι υπάρχει μείωση των ποσοτήτων, σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων, όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα είδη περιποίησης, στα χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, ζωοτροφές και γενικά όπου αυτό είναι εφικτό, ακόμα και στα αγροτικά προϊόντα του πρωτογενούς τομέα (τσουβάλια καλαμπόκι, σόγια, κριθάρι μπάλες τριφύλλι).

«Οι ενέργειες είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικές τώρα που πληθωρισμός, τρόφιμα και τιμές κρέατος είναι στα ύψη και πολλοί καταναλωτές, ιδιαίτερα εκείνοι με χαμηλότερο εισόδημα, δυσκολεύονται οικονομικά», αναφέρεται στην καταγγελία, ενώ όπως επισημαίνεται ήδη στο εξωτερικό οι ομαδικές αγωγές κατά εταιρειών που άλλα διαφημίζουν κι άλλα προσφέρουν είναι όλο και πιο συνηθισμένες. 

Κόβονται και τα… «1+1»

Πέρα από την συστηματική μείωση του μεγέθους των συσκευασιών, όμως, οι εταιρείες «καταργούν» και τις προσφορές, αλλά και τα προϊόντα που πωλούνται «1+1».

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις εν λόγω προσφορές, ενώ άλλες δεν παρέχουν πλέον την περισσότερη ποσότητα στο προϊόν (που δινόταν εώς πρότινος «δωρεάν» στην ίδια τιμή).

Ο λόγος που περιορίζονται – σε τόσο μεγάλο βαθμό – οι προσφορές είναι ότι οι αυξήσεις που έχουν ήδη γίνει εμφανείς στα ράφια, θα ήταν διαφορετικά ακόμη… μεγαλύτερες.

Με τον «κανόνα» πως το μεγαλύτερο κόστος μετακυλίεται «αναγκαστικά» στον καταναλωτή, οι εταιρείες – φοβούμενες πως οι υπέρογκες αυξήσεις θα αποθαρρύνουν ακόμη παραπάνω τους πελάτες τους – βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους να περιορίσουν τις δικές τους απώλειες.

Πρόσφατα άρθρα

Σεμινάρια για άδεια Security

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ