Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών), Ευαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας σε εκπομπή έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και τόνισε πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.
Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.
Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…
Προπτυχιακά Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…
Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…
Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…
Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ