Ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο για κατώτατο μισθό στα 950 ευρώ μέχρι το τέλος της τετραετίας και μέσο μισθό στα 1.500 ευρώ, πραγματοποιεί το κυβερνητικό επιτελείο.
Από 1η Απριλίου 2023 βρίσκεται σε ισχύ η αύξηση του κατώτατου μισθού, κατά 9,4%, στα 780 ευρώ μικτά για τους χαμηλόμισθους εργαζόμενους.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον σχεδιασμό του κυβερνητικού επιτελείου, από 1ης Απριλίου 2024 θα υπάρξει μια ακόμα αύξηση, το ποσοστό της οποίας θα εξαρτηθεί από τον πληθωρισμό, τον προϋπολογισμός και την πορεία της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.
Κατώτατος μισθός: Πόσο και πότε αυξάνεται
– Αύξηση: Από 1 η Απριλίου 2024
– Ποσοστό αύξησης: 5,1% έως 6,4%
– Αφορά: 600.000 εργαζόμενους
Χωρίς τριετίες: 820 ή 830 € (από 780 €)
– 1 τριετία: 902 ή 913 € (από 858)
– 2 τριετίες: 984 € ή 996 € (από 936 €)
– 3 τριετίες: 1.066 € ή 1.079 (από 1.014 €)
– Έγγαμοι: + 83 €
Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στην αίθουσα Καστελλάκη στο Ηράκλειο της Κρήτης, η εκδήλωση για…
Φάρμακα, νερό και μετρητά περιλαμβάνονται στο κιτ επιβίωσης 72 ωρών που σύστησε στους Ευρωπαίους πολίτες…
Η εκδήλωση περιλαμβάνει δωρεάν εργαστήρια για όσους αναζητούν εργασία, επιθυμούν να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους…
Τη σημασία του ρόλου του εσωτερικού ελεγκτή σε ένα μεταβαλλόμενο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον αναδεικνύει φέτος το…
Το πλέγμα των μέτρων που εξήγγειλε στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, παρουσίασε ο υπουργός…
Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ