Στα 371 ευρώ καθαρά θα ανέλθει το Δώρο Πάσχα φέτος για τους αμειβόμενους με τον κατώτατο μισθό (με προϋπηρεσία από 0 έως 3 χρόνια), μετά την αύξηση 6% που ανακοίνωσε χθες (26.3.2025) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ανακοινώθηκε πως από 1η Απριλίου 2025 ο κατώτατος μισθός θα ανέλθει στα 880 ευρώ μεικτά έναντι 830 μεικτά που είναι έως την 31 Μαρτίου 2025. Όσοι εργαζόμενοι απασχολούνται από 1η Ιανουαρίου έως και την 30 Απριλίου 2025, δικαιούνται ολόκληρο το Δώρο Πάσχα, το οποίο αντιστοιχεί στο 50% του μισθού τους.
Ετσι, μισθωτός του ιδιωτικού τομέα με σύμβαση πλήρους απασχόλησης θα δικαιούται Δώρο Πάσχα ύψους 378 ευρώ καθαρά.
Πρόκειται για αύξηση της τάξεως των 22 ευρώ καθαρά, δηλαδή χωρίς τις εισφορές του ασφαλισμένου για τους εργαζομένους με αναγνωρισμένη τριετή, εξαετή, εννιαετή προϋπηρεσία το Δώρο Πάσχα θα είναι αυξημένο κατά 10%, 20%, 30% αντιστοίχως.
Άνοιξε η πλατφόρμα myΘέρμανση της ΑΑΔΕ για την υποβολή αιτήσεων χορήγησης του επιδόματος θέρμανσης. Άμεσα…
Συνεχίζεται έως και τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου η υποβολή των αιτήσεων στο πρόγραμμα παροχής χρηματικών…
Έφτασε η ώρα της πληρωμής των συντάξεων Δεκεμβρίου 2026, όπως ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ. Οι ημερομηνίες…
Τη δημιουργία ενός πιλοτικού ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής εργασιακών συμβούλων, κατά το πρότυπο του Erasmus, πρότεινε…
Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι αυτή την εβδομάδα ψηφίζονται τα μέτρα της ΔΕΘ και αναφερόμενος στη…
Σε πλήρη λειτουργία επιστρέφουν από αύριο (11/11), 107 καταστήματα της Pizza Fan σε ολόκληρη την…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ