Την αύξηση του κατώτατου μισθού στα 920 ευρώ ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου στο Μέγαρο Μαξίμου.
Αυτό σηματοδοτεί τη μηνιαία αύξηση του μισθού κατά 40 ευρώ από πέρυσι – σχεδόν μισός μισθός ετησίως.
Πρόκειται για την 6η κατά σειρά αύξηση – 41,5% σωρευτική πρόοδος από το 2019 -πάνω από 3.780 ευρώ το χρόνο.
Η νέα ενίσχυση δεν αφορά μόνο τον κατώτατο, αλλά συμπαρασύρει ανοδικά τριετίες, κλιμάκια στο Δημόσιο και επιδόματα.
Στόχος για το 2027: μέσος μισθός 1.500 ευρώ και βασικός 950 ευρώ. Οι αυξήσεις και οι φοροελαφρύνσεις θα είναι μόνιμες και επαναλαμβανόμενες στην Ελλάδα.
Να σημειωθεί ότι στις 15:00 θα δοθεί αναλυτική συνέντευξη Τύπου του υπουργείου Εργασίας με λεπτομέρειες, παραδείγματα κλπ.
«Σε τόσο σύνθετη συγκυρία την εθνική ισχύ που εκπέμπεται και πέραν των συνόρων μας οφείλει να την σφυρηλατεί η εσωτερική σταθερότητα και ενότητα. Η δύναμη να ξεχωρίζουμε τα μεγάλα και τα σοβαρά ενός κόσμου που αλλάζει, από τα μικρά και ασήμαντα του κομματικού μας μικρόκοσμου» τόνισε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός κατά την αρχική του τοποθέτηση.
Με διπλό «ενεργειακό αποθεµατικό» 400.000.000 ευρώ υπολογίζει η κυβέρνηση να χρηµατοδοτήσει µέτρα στήριξης προς τους…
Σημαντικές δυνατότητες χρηματοδότησης για επιχειρήσεις και επενδυτές προσφέρει το διαθέσιμο πλέγμα δράσεων του Αναπτυξιακού Νόμου,…
Σταθερή μείωση του μαθητικού πληθυσμού καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στα δημοτικά σχολεία της ανατολικής Θεσσαλονίκης,…
Μέχρι σήμερα παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για την ενίσχυση του Μητρώου Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών…
Διακριτά όρια στη χρήση αλγοριθμικών και αυτοματοποιημένων συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού…
Με την Ειδική Εκπρόσωπο του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για τη Βία κατά των Παιδιών,…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ