Τουρισμός

Δ. Παπαστεργίου: Με το ΜyCoast πάμε να αντιμετωπίσουμε περιπτώσεις υπέρβαρσης των παραχωρήσεων ή αυθαίρετης κατάληψης των ακτών

Στη νέα ψηφιακή εφαρμογή για τους πολίτες, το MyCoast gov.gr, αναφέρθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ, λέγοντας ότι «το πρόβλημα που πάμε να λύσουμε είναι η υπερκατάληψη των ακτών, να αντιμετωπίσουμε περιπτώσεις υπέρβαρσης των παραχωρήσεων ή αυθαίρετης κατάληψης των ακτών. Αυτό μπορεί να γίνει και με τη νομοθεσία και με τεχνικά μέσα».

Μιλώντας για την εφαρμογή στην οποία, όπως εξήγησε ο υπουργός, εμφανίζονται «όλες οι παραλίες τις οποίες νοικιάζει το ελληνικό Δημόσιο, η κτηματική υπηρεσία και, πλέον, για να διευκολύνουμε τη δουλειά των Δήμων και για την περίπτωση εκμίσθωσης από Δήμους η διαδικασία γίνεται ψηφιακά». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, θα καταγραφούν περίπου 7.500 παραλίες -στην εφαρμογή φαίνονται 6.500-, επισημαίνοντας ότι «με καινούργιες δορυφορικές φωτογραφίες από τον Ιούνιο και μετά θα τις ελέγχουμε αυτόματα με χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Αιγαίου “σαρώνουμε” όλη την Ελλάδα και μαζί με το Υπουργείο Οικονομικών έχουμε μια εικόνα, ενώ και ο πολίτης μπορεί να κατεβάσει δωρεάν την εφαρμογή my Coast και να δει στην παραλία στην οποία βρίσκεται αν νομίμως ή όχι υπάρχουν ξαπλώστρες και ομπρέλες». Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο κ. Παπαστεργίου, οι καταγγελίες μπορεί να είναι ανώνυμες ή επώνυμες. «Φέτος τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, καθώς εκεί όπου οι δυο διαστάσεις δεν μπορούσαν να βοηθήσουν υπάρχει και η τρίτη διάσταση από το διάστημα που έρχεται να μας βοηθήσει να ελέγξουμε καλύτερα τις ακτές μας» τόνισε.

Για μια καινούργια υπηρεσία στον ψηφιακό βοηθό του gov.gr, έκανε λόγο ο κ. Παπαστεργίου, υπογραμμίζοντας ότι σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού θα παρουσιαστεί εντός Μαΐου ένα καινούργιο bot το οποίο θα απευθύνεται στους τουρίστες, οι οποίοι θα θελήσουν να ψάξουν να μάθουν χρηστικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα φαρμακεία, κέντρα υγείας, μεταφορά κτλ. Πρόσθεσε μάλιστα ότι ο ψηφιακός βοηθός του gov.gr έχει έως τώρα δεχθεί πάνω από 5 χιλιάδες ερωτήσεις την ημέρα, δίνοντας καθημερινά λύσεις σε ζητήματα των πολιτών. «Κάθε μέρα εμπλουτίζεται με οποιαδήποτε νέα υπηρεσία. Την ώρα αυτή, έχουμε φτάσει τις 1.753 υπηρεσίες στο gov.gr και, παράλληλα, την ίδια μέρα μπαίνει και στον ψηφιακό βοηθό» είπε.

Μιλώντας για τα ψηφιακά εισιτήρια στα γήπεδα, ο υπουργός τόνισε ότι «ξεκίνησαν με μια μορφή υβριδική παράλληλα και δεν είχαν κανέναν πρόβλημα, περίπου το 35 με 40% μπήκε τις πρώτες Κυριακές με το ψηφιακό εισιτήριο χωρίς κανένα πρόβλημα».

Share
Ετικέτες: MyCoast

Πρόσφατα άρθρα

voucher ανέργων και εργαζομένων

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ