Καμπάνια παρουσίασης του δήμου Ρεθύμνης στο Μόναχο, στη Βιέννη και στη Βαρσοβία, ως τουριστικού προορισμού - voucherergasia.gr
Τουρισμός

Καμπάνια παρουσίασης του δήμου Ρεθύμνης στο Μόναχο, στη Βιέννη και στη Βαρσοβία, ως τουριστικού προορισμού

Tις πρώτες δράσεις προβολής του στην Ευρώπη για το έτος 2023, πραγματοποίησε ο δήμος Ρεθύμνης όπου και παρουσιάστηκε ως τουριστικός προορισμός με συγκεκριμένες προτάσεις και απεριόριστες δυνατότητες.

Στο πλαίσιο της νέας πρότασης «CHOOSE CRETE», ο δήμος παρουσιάστηκε στο Μόναχο, στην Βιέννη και στη Βαρσοβία, σχετικά με τις υφιστάμενες δυνατότητες του, ως βιώσιμος προορισμός με προοπτικές συνεργασιών για αθλητικά και γαμήλια θεματικά πακέτα.

Η παρουσίαση έγινε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με άλλους δήμους της Κρήτης και με την αρωγή της ελληνικής Ομογένειας και των ελληνικών προξενείων.

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, ο βιώσιμος τουρισμός, με σεβασμό στις ανάγκες της εποχής μας και τις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη, χρειάζεται επανακαθορισμό των σχέσεων με τις αγορές και επαναδιατύπωση της προσφοράς υπηρεσιών. Επισημαίνει δε ότι «μπορεί οι Ευρωπαίοι επισκέπτες μας να γνωρίζουν την Ελλάδα, όμως μπαίνουν νέα δεδομένα στην μεταξύ μας σχέση, χρειάζεται συνεχής ανανέωση στο προϊόν που διαπραγματευόμαστε, με βάση την Πράσινη Ανάπτυξη και τις ποικίλες νέες εμπειρίες που εμπλουτίζουν το συνολικό πακέτο των διακοπών». Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος, αρμόδια για την τουριστική ανάπτυξη, Πέπη Μπιρλιράκη, αναφέρει πως τα δεδομένα πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου «δηλαδή η ομορφιά του τόπου και της φιλοξενίας των ανθρώπων του, που αυτόματα συμπεριλαμβάνουν πλούσια ιστορία και γευστική γαστρονομία, μπορούν να προσθέσουν στην εμπειρική αλυσίδα τους όλων των ειδών επιθυμίες και δράσεις κάθε ενδιαφέροντος. Κάποιες έχουν ήδη εξελιχθεί ως προς τις ειδικές υπηρεσίες που χρειάζονται, όπως είναι οι υπηρεσίες πολυτελών εκδηλώσεων που αφορούν ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων , οικογένειες, επιχειρήσεις κλπ.».

Επίσης η δημοτική αρχή του Ρεθύμνου προωθεί ακόμη έναν τομέα – τις αθλητικές δραστηριότητες και κάθε είδους σπορ. Για το λόγο αυτό άλλωστε, ο δήμος προσπαθεί με κάθε μέσο, όπως αναφέρει η κα Μπιρλιράκη, να ενημερώσει στους τουριστικούς οργανισμούς στο εξωτερικό, για τα οφέλη που μπορούν να έχουν, προβάλλοντας και προωθώντας τις θεματικές δυνατότητες στους πελάτες τους.

Ο δήμος σύμφωνα με τον προγραμματισμό του, θα συνεχίσει τα ταξίδια σε 3 ηπείρους και την προσπάθεια επικοινωνίας των τουριστικών προϊόντων με νέες αγορές, που θα δώσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης στα οικονομικά οφέλη και θα συμπληρώσουν, σύμφωνα με του αρμόδιους, σταδιακά την ροή επισκεψιμότητας, αγγίζοντας το στόχο για 12 μήνες τουρισμό.

Share
Ετικέτες: Δήμος Ρεθύμνης

Πρόσφατα άρθρα

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ