Διευκρινίσεις σχετικά με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ παρέχει ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).
Συγκεκριμένα, ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ότι οι πολίτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia. Όπως σημειώνει, στο σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.
«Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών» αποσαφηνίζει ο ΟΠΕΚΑ.
Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…
Προπτυχιακά Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…
Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…
Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…
Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ