voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ για κακοκαιρία μέχρι την Τετάρτη

    Κακοκαιρία: Σε κατάσταση κινητοποίησης «RED CODE» εννιά Περιφέρειες – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

    ΜΕΤΕΟ/ ΕΑΑ: Πάνω από 1000 χιλιοστά βροχής στα Τζουμέρκα τον φετινό Νοέμβριο

    K. Χατζηδάκης: Από τα ταξί ξεκινά η ειδική σήμανση για τα POS

    Χωρίς ταξί η χώρα σήμερα και αύριο

    Προσωπικός Αριθμός: Πως εκδίδεται – Τι ισχύει για τις ταυτότητες

    Προσωπικός Αριθμός: Ποιοι πολίτες δεν έλαβαν αυτόματα και γιατί

  • Εκπαίδευση
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Κακοκαιρία: Κλειστές την Παρασκευή οι εκπαιδευτικές δομές και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Αττικής

    Κακοκαιρία Byron: Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία θα μείνουν κλειστά

    Κατάληψη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο στα Σφακιά με αίτημα προσλήψεις εκπαιδευτικών

    Κακοκαιρία Byron: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία της Αττικής

    ΟΠΕΚΑ: Παράταση στις αιτήσεις για 1.000 ευρώ σε επιτυχόντες των Πανελληνίων 2025

  • Θέσεις εργασίας
    ΔΥΠΑ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης

    ΔΥΠΑ: 60 νέες μόνιμες προσλήψεις για το 2026 με ευκαιρίες για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες

    Προκήρυξη για 413 μόνιμες προσλήψεις στον ΟΣΥ

    ΟΣΥ: Προχωρά σε 290 προσλήψεις οδηγών λεωφορείων

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 4ΓΒ/2025 : Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής από επιτυχόντες του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού (2Γ/2022)

    Δήμος Πειραιά: 290 νέες προσλήψεις χωρίς πτυχίο

    Αρχίζουν οι αιτήσεις για 20 προσλήψεις στο Δήμο Πειραιά

  • Οικονομία
    Θερινές εκπτώσεις 2024: Ανοιχτά αύριο, Κυριακή τα καταστήματα – Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας

    Πότε έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    Επίδομα θέρμανσης: Νέα πληρωμή για τους δικαιούχους

    Επίδομα θέρμανσης: Κλείνει αύριο η πλατφόρμα για αιτήσεις

    Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

  • Εργασιακά
    Συντάξεις Δεκεμβρίου: Οι ημερομηνίες πληρωμής ανά Ταμείο

    Νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου: Ποιοι δεν θα δουν αύξηση και γιατί

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    ergazomenoi-theseis-ereuna

    Τι αλλάζει στις εισφορές για νυχτερινά, Κυριακές και υπερωρίες

    Υπουργείο Εργασίας: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας και τηλεργασία

  • VOUCHER
    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Nέο Voucher Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500€

    «Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

  • Πολιτική
    Βουλή: Τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών για τις παρακολουθήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

    ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Περισσεύει η κυβερνητική κοροϊδία – Οι 4 στους 10 δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς

    Τους Έλληνες του Λονδίνου καλεί η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση του Rebrain Greece

    Κεραμέως για συλλογικές συμβάσεις: Η ιστορική Κοινωνική συμφωνία οδηγεί σε πλήρη προστασία των εργαζομένων

    Κρήτη: «Ψίχουλα» οι αποζημιώσεις για ζημιές από την κλιματική αλλαγή

    Χατζηδάκης: Μήνας πληρωμών για τους αγρότες ο Δεκέμβριος – Πάμε σε ένα σύστημα αξιόπιστο και δίκαιο για τις επιδοτήσεις

    Μητσοτάκης: Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μια τέτοια ιστορική συμφωνία, η οποία θέτει κανόνες στην αγορά εργασίας

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Εκπαίδευση

Νέο ερευνητικό πρόγραμμα «Σύγχρονοι Τόποι Μάθησης» του Πολυτεχνείου Κρήτης και της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

από Νίκος Μοναστηριώτης
19/11/2025
σε Εκπαίδευση
111
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η αναβάθμιση του σχολικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με στόχο την αλλαγή της σχολικής αίθουσας σε έναν ευέλικτο, σύγχρονο και συμπεριληπτικό χώρο, αποτελεί τον στόχο του νέου ερευνητικού προγράμματος «Σύγχρονοι Τόποι Μάθησης», που παρουσιάστηκε σήμερα στην Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, από καθηγητές και ερευνητές του Πολυτεχνείου Κρήτης και του Εργαστηρίου Μεταβαλλόμενων Ευφυών Περιβαλλόντων (TUC TIE Lab) της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.

Ειδικότερα, το έργο, του οποίου επιστημονικός υπεύθυνος είναι ο Αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, καθηγητής Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης, υπεύθυνη διαχείρισης Ερευνητικών Προγραμμάτων TUCTIELab του Πολυτεχνείου Κρήτης, Μαριάνθη Λιάπη και η Δ/ντρια του 7ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Χανίων, Αναστασία Καστρινάκη, στοχεύει στην παραμετροποίηση των υφιστάμενων κτιριολογικών προγραμμάτων Α’θμιας και Β΄θμας Εκπαίδευσης, καθώς και στην ανάπτυξη δυναμικών μοντέλων σχεδιασμού νέων σχολικών υποδομών, που θα προσαρμόζονται στις περιβαλλοντικές, δημογραφικές και τοπικές ανάγκες.

Στην ομιλία της η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, αφού ευχαρίστησε τον Πρύτανη του Ιδρύματος, Μιχάλη Ζερβάκη, τους καθηγητές, τους ερευνητές αλλά και το προσωπικό του Πολυτεχνείου Κρήτης, επεσήμανε ότι:« Με το έργο σας αποδεικνύετε ότι τα δημόσια ελληνικά Πανεπιστήμια μπορούν να πρωταγωνιστούν, να καινοτομούν και να συνεργάζονται ουσιαστικά με την Πολιτεία. Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της σχολικής αίθουσας σε επίπεδο εξοπλισμού και εκπαιδευτικού χώρου, ώστε να εξελιχθεί σε ένα σύγχρονο, συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης, και η ανάπτυξη μιας ψηφιακής εφαρμογής που θα υποστηρίζει τον σχεδιασμό σχολικών κτιρίων μέσα από ένα νέο παραμετροποιημένο μοντέλο κτιριολογικών προγραμμάτων, προσφέροντας στην Πολιτεία τεκμηριωμένες επιλογές για τα σχολεία του αύριο.

Όλες αυτές οι παρεμβάσεις υπηρετούν έναν κοινό στόχο: τη δημιουργία ενός σχολείου σύγχρονου, βιώσιμου και ανοιχτού στη γνώση· ενός σχολείου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών μας και στις προκλήσεις της εποχής. Γιατί κάθε επένδυση και κάθε συνεργασία έχει έναν και μόνο σκοπό: να δημιουργήσουμε το σχολείο που αξίζουν τα παιδιά μας.»

ΣχετικάΆρθρα

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Ορθοδοξία και Ελληνισμός στην Κύπρο – 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή»

myschool: Οδηγία στα Λύκεια για τις Πανελλαδικές – Τι αλλάζει στο ωρολόγιο πρόγραμμα

02/12/2025

Τηλεδιάσκεψη Ζαχαράκη, με τους Διευθυντές των Μουσικών Σχολείων της χώρας – Ενίσχυση των σχολείων με νέα μουσικά όργανα

01/12/2025

Από την πλευρά του ο Πρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, καθηγητής Μιχάλης Ζερβάκης, τόνισε ότι: «Στην εποχή μας συντελούνται κοσμογονικές αλλαγές με ταχύτητα που καθιστά αναγκαία την προσαρμογή μας σε ένα εντελώς νέο περιβάλλον. Οι προκλήσεις του σήμερα, απαιτούν άμεσες αλλαγές στον τρόπο ζωής, στην εργασία και κυρίως στην εκπαίδευση. Αυτό προϋποθέτει μια επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση: από την πρώτη σχολική βαθμίδα, έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπου η αξιοποίηση και η ανάπτυξη σύγχρονων τεχνολογιών –συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης– οφείλουν να λαμβάνουν υπόψη την ανθρώπινη προσωπικότητα, την κοινωνική συνοχή και τις ηθικές διαστάσεις.

Θέλω να συγχαρώ την Υπουργό και τα στελέχη του Υπουργείου για την ευθυκρισία και την ευαισθησία με την οποία αναγνωρίζουν αυτές τις ανάγκες και υλοποιούν πρωτοβουλίες όπως η σημερινή. Το Πολυτεχνείο Κρήτης, με τη βαθιά επιστημονική του γνώση και τη διεπιστημονική του κουλτούρα, βρίσκεται στο πλευρό του Υπουργείου, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση κατευθύνσεων και αποτελεσματικών πολιτικών που θα προσαρμόσουν την εκπαίδευση στις απαιτήσεις ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος. Είναι καθήκον μας να προλάβουμε τις εξελίξεις και να διασφαλίσουμε ότι οι μαθητές και οι φοιτητές μας θα αναπτυχθούν μέσα σε ένα πλαίσιο που καλλιεργεί νέο ήθος, νέα νοοτροπία και ουσιαστικές δεξιότητες για το αύριο.»

Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του έργου και Αντιπρύτανης του Πολυτεχνείου Κρήτης, καθηγητής Κωνσταντίνος-Αλκέτας Ουγγρίνης, αναφέρθηκε στις τέσσερις κύριες ερευνητικές κατευθύνσεις του έργου. «Η πρώτη είναι ο “σχεδιασμός βάσει δραστηριότητας.” Σε αντίθεση με παραδοσιακές προσεγγίσεις που βασίζονται σε παραλλαγές τυποποιημένων διατάξεων, η κατεύθυνση αυτή προτείνει έναν χώρο ο οποίος δομείται γύρω από το αναλυτικό πρόγραμμα και την εκπαιδευτική διαδικασία. Η δεύτερη ερευνητική κατεύθυνση βασίζεται στον συμμετοχικό σχεδιασμό και «ακούει» τους εκπαιδευτικούς για να ενσωματώσει συστηματικά τις εμπειρίες, τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, επιτρέποντας τη διαμόρφωση λύσεων που ανταποκρίνονται στις πραγματικές συνθήκες της καθημερινότητας της σχολικής ζωής. Η τρίτη κατεύθυνση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας η οποία αναδεικνύεται σε οργανικό συστατικό της μαθησιακής διαδικασίας και της χωρικής εμπειρίας. Τέλος, πυρήνας της φιλοσοφίας του προγράμματος είναι η μετατροπή της σχολικής αίθουσας σε ένα «τόπο μάθησης» αποσκοπώντας στη δημιουργία μικρόκοσμων που εμπνέουν, ενεργοποιούν και ενδυναμώνουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.»

«Το πρόγραμμα «Σύγχρονοι Τόποι Μάθησης» δεν αποτελεί απλώς μια πρόταση αναβάθμισης των υποδομών. Αντιπροσωπεύει ένα νέο παράδειγμα για το ελληνικό σχολείο. Εισάγει μια κουλτούρα όπου ο χώρος γίνεται συμμέτοχος της παιδαγωγικής διαδικασίας, όπου η τεχνολογία ενσωματώνεται οργανικά στη μαθησιακή εμπειρία και όπου η συνεργασία εκπαιδευτικών και αρχιτεκτόνων οδηγεί στη δημιουργία σχολικών περιβαλλόντων που αντανακλούν τις αξίες, τις ανάγκες και τη δυναμική της σύγχρονης εκπαίδευσης.»

Η Μαριάνθη Λιάπη, επιστημονική συνεργάτιδα του Πολυτεχνείου Κρήτης και Υπεύθυνη Διαχείρισης του έργου, παρουσίασε τις ερευνητικές κατευθύνσεις και το πλάνο υλοποίησής του, καθώς και μια αρχική υπόθεση εργασίας για τη σχολική αίθουσα στο δημοτικό σχολείο. «Το πρώτο βήμα στο πλάνο εφαρμογής του ερευνητικού μας προγράμματος είναι η καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, καθώς και η καταγραφή καλών πρακτικών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σε συνεργασία με την ΚΤΥΠ προχωράμε σε μια διαγνωστική καταγραφή τυπολογιών, ενώ ταυτόχρονα θα διεξαχθεί ποιοτική έρευνα σε σχολικές μονάδες Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης, σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, σε συνεργασία με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Σε συνεργασία με το ΙΕΠ θα προχωρήσει ταυτόχρονα η ανάλυση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τη δημιουργία μιας μεθοδολογίας αναγωγής του προγράμματος σπουδών σε χωρικά σενάρια.

Το επόμενο βήμα είναι η αξιολόγηση των ευρημάτων και η ενημέρωση των αρχικών σχεδιαστικών μας προθέσεων. Οι τελικές σχεδιαστικές προτάσεις θα διαφοροποιούνται ανά βαθμίδα και θα ελεγχθούν μέσα από πιλοτικές εφαρμογές και λειτουργικά πρωτότυπα. Η νέα σχολική αίθουσα θα είναι άμεσα συνδεδεμένη με το εκπαιδευτικό σύστημα, όχι μόνο γιατί υποστηρίζει ενεργά το αναλυτικό πρόγραμμα αλλά πολύ περισσότερο γιατί θα αποτελεί τη βάση, τον τόπο συγκέντρωσης και ανάπτυξης των προγραμμάτων του Υπουργείου. Η αξιολόγηση των ευρημάτων θα ενημερώσει, επίσης, και την ταυτότητα του σχολείου για να μας βοηθήσει να αναπτύξουμε μια δυναμική εφαρμογή κτιριολογικών προγραμμάτων.»

Η Δ/ντρια του 7ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Χανίων, Αναστασία Καστρινάκη υπογράμμισε τη σημασία του προγράμματος ως μια ουσιαστική ευκαιρία ανανέωσης για το ελληνικό σχολείο. «Βασική του αρχή είναι ότι ο σχολικός χώρος επηρεάζει βαθιά τη μάθηση, τις σχέσεις και την καθημερινότητα των παιδιών, και μπορεί να λειτουργήσει ως παιδαγωγικό εργαλείο.Το έργο ξεχωρίζει γιατί υιοθετεί μια συμμετοχική, bottom-up προσέγγιση, όπου εκπαιδευτικοί και μαθητές είναι συν-σχεδιαστές των χώρων μάθησης. Το 7ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Χανίων έχει ήδη βιώσει τα οφέλη αυτής της προσέγγισης μέσα από πειραματισμούς και συμμετοχικές διαδικασίες που ενδυνάμωσαν μαθητές και εκπαιδευτικούς. Οι χώροι γίνονται πιο ζωντανοί, προσαρμόσιμοι και υποστηρικτικοί, ενώ οι μαθητές αντιλαμβάνονται ότι μπορούν να τους διαμορφώσουν ενεργά.»

Διεξαγωγή και Φάσεις του Προγράμματος

1η Φάση – Έρευνα πεδίου και συμμετοχικός σχεδιασμός

Η ερευνητική ομάδα θα πραγματοποιήσει επισκέψεις σε σχολικές μονάδες σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, καταγράφοντας την υφιστάμενη κατάσταση και τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Παράλληλα, θα υλοποιηθούν εργαστήρια συμμετοχικού σχεδιασμού με μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και διερεύνηση καλών πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

2η Φάση – Αξιολόγηση και διαμόρφωση στρατηγικής σχεδιασμού

Με βάση τα δεδομένα της πρώτης φάσης, θα αναπτυχθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική σχεδιασμού της νέας σχολικής αίθουσας, ενσωματώνοντας σύγχρονες χωρικές και τεχνολογικές λύσεις τόσο για την αναβάθμιση υφιστάμενων αιθουσών όσο και για τον σχεδιασμό νέων σχολικών υποδομών.

3η Φάση – Υλοποίηση πιλοτικής τάξης

Θα δημιουργηθούν λειτουργικά πρωτότυπα σχολικών αιθουσών σε διαφορετικούς τύπους και κλίμακες, έως και κλίμακα 1:1. Εκπαιδευτικοί από όλη τη χώρα θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στη χρήση τους και να προσφέρουν ανατροφοδότηση για τη διαμόρφωση του τελικού μοντέλου.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Έρευνα για τη μετάβαση σε μια Νέα Σχολική Τάξη για τις ανάγκες των δομών του ΥΠΑΙΘΑ» και χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους μέσω του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΤΠΑ) του Υπουργείου, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021–2025.

Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται τον Δεκέμβριο του 2026, οπότε και θα παραδοθούν τα αποτελέσματα στην Εταιρεία Κτιριακών Υποδομών.

Ετικέτες: Πολυτεχνείο ΚρήτηςΥΠΑΙΘΑερευνητικό πρόγραμμαΣοφία Ζαχαράκη

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Κακοκαιρία: Κλειστές την Παρασκευή οι εκπαιδευτικές δομές και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Αττικής

    4 Δεκ 2025

  • Κακοκαιρία Byron: Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία θα μείνουν κλειστά

    4 Δεκ 2025

  • Κακοκαιρία Byron: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία της Αττικής

    4 Δεκ 2025

  • ΟΠΕΚΑ: Παράταση στις αιτήσεις για 1.000 ευρώ σε επιτυχόντες των Πανελληνίων 2025

    3 Δεκ 2025

  • myschool: Οδηγία στα Λύκεια για τις Πανελλαδικές – Τι αλλάζει στο ωρολόγιο πρόγραμμα

    2 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    166 shares
    Share 66 Tweet 42
  • Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    159 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Επίδομα θέρμανσης: Πότε έρχεται η πρώτη πληρωμή στους δικαιούχους

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Επιδόματα ΟΠΕΚΑ: Όλα τα ποσά και οι ημερομηνίες πληρωμής

    48 shares
    Share 19 Tweet 12

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.