voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    sto-fek-neos-nomos-gia-laikes

    Tο εορταστικό ωράριο λειτουργίας των λαϊκών αγορών

    Παράταση για την υποβολή δικαιολογητικών στο πρόγραμμα «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» έως 31 Ιανουαρίου 2026

    Οδηγίες από τον ΕΦΕΤ προς τους καταναλωτές για ασφαλή κατανάλωση τροφίμων ενόψει Χριστουγέννων

    Στις 7 Νοεμβρίου ανάβει το πρώτο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελλάδα

    Τι καιρό θα κάνει τα Χριστούγεννα

  • Εκπαίδευση
    ΟΠΕΚΑ: Τα επιδόματα που πληρώνονται νωρίτερα από τον Οργανισμό

    Καταβλήθηκαν 197.000 ευρώ σε 197 επιτυχόντες μαθητές/τριες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2025, τέκνα τρίτεκνων και πολύτεκνων μητέρων δικαιούχων ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ

    Ζαχαράκη: Νέες καταθέσεις για ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων στο πρώτο δίμηνο του 2026

    Με απόλυτη ασφάλεια οι Πανελλαδικές διαβεβαιώνουν τα αρμόδια υπουργεία

    Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Πανελλαδικές: Έως τις 06 Μαρτίου η υποβολή δικαιολογητικών για εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές

    Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

  • Θέσεις εργασίας
    ΔΥΠΑ: Τα αποτελέσματα της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων για την πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτών

    ΔΥΠΑ: 2.000 νέες θέσεις εργασίας για Άτομα με Αναπηρία σε Δήμους

    ΑΣΕΠ 3ΓΒ/2023: Ποιοι μπορούν να υποβάλουν ένταση και πότε

    ΑΣΕΠ: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για 1.213 θέσεις στη Δημοτική Αστυνομία (1Κ/2024)

    Δήμος Ηρακλείου: Προχωρά σε 91 προσλήψεις με οκτάμηνες συμβάσεις

    Ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις 573 ειδικών φρουρών στην ελληνική αστυνομία

    Ελληνική Αστυνομία: Προχωρά στις προσλήψεις 926 ειδικών φρουρών

  • Οικονομία

    Τέλη κυκλοφορίας 2026: Αναλυτικά τα πρόστιμα σε περίπτωση καθυστέρησης

    Επίδομα Θέρμανσης: Παράταση μέχρι 15/2 για την υποβολή αιτήσεων

    Επίδομα θέρμανσης: Μπαίνουν τα λεφτά

    ΟΠΕΚΑ: Τα επιδόματα που πληρώνονται νωρίτερα από τον Οργανισμό

    Καταβλήθηκαν 197.000 ευρώ σε 197 επιτυχόντες μαθητές/τριες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2025, τέκνα τρίτεκνων και πολύτεκνων μητέρων δικαιούχων ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ

    Επιστροφή ενοικίου: Οι προϋποθέσεις και οι δικαιούχοι

    Τρία ενοίκια «δώρο» θα πάρουν 50.000 εργαζόμενοι το 2025

  • Εργασιακά
    Τα οφέλη των αυξήσεων μισθών και συντάξεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα

    Πώς και πόσο αμείβονται όσοι εργαστούν στις 25 και 26 Δεκεμβρίου

    Επιστροφή ενοικίου: Οι προϋποθέσεις και οι δικαιούχοι

    Τρία ενοίκια «δώρο» θα πάρουν 50.000 εργαζόμενοι το 2025

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    ΔΥΠΑ: Συνολικά 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο 2025

    Επίσχεση Εργασίας: Ενημέρωση και οδηγίες από τη ΓΣΕΕ και το ΚΕΠΕΑ

    ΓΣΕΕ: Πως αμείβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

  • VOUCHER
    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    Νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750 έως 1.500 ευρώ για Ανέργους και Εργαζομένους (VIDEO)

    Κοινωνικός τουρισμός: Tα τελικά αποτελέσματα για το voucher

    Επεκτείνεται ο κοινωνικός τουρισμός από 12 σε 13 μήνες

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Στα σκαριά νέο voucher με αποδοχές έως και 1.500 ευρώ

    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

  • Πολιτική
    Μητσοτάκης για ακρίβεια: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση -Τι είπε για ΦΠΑ και εισφορές (video)

    Μητσοτάκης: Από τα 27 αιτήματα των αγροτών, τα 16 έχουν ικανοποιηθεί, 4 βρίσκονται υπό επεξεργασία

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τη μετάβαση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

    Εντείνονται οι αγροτικές κινητοποιήσεις – Διαμαρτύρονται για το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις μειωμένες επιδοτήσεις

    Πηγές ΥΠΑΑΤ: 16+4 αιτήματα αγροτών υλοποιούνται ή βρίσκονται υπό επεξεργασία για να βρεθεί λύση

    Σοκ στον τουρισμό της Κρήτης – “Κανόνι” από μεγάλο tour operator

    Συνέδριο ΣΕΤΕ- “Tourism Ahead” – Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι ένα ακόμη ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Εκπαίδευση

Θέλουν την εξ’ αποστάσεως διδασκαλία οι φοιτητές

από Ανδρέας Κριτσωτάκης
03/07/2020
σε Εκπαίδευση

100
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ΣχετικάΆρθρα

ΥΠΑΙΘΑ: Από 1η έως 4 Δεκεμβρίου οι ηλεκτρονικές αιτήσεις των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας

01/12/2025

Ερημώνουν από φοιτητές τα ΑΕΙ: Πολλές κενές θέσεις λόγω δημογραφικού και Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής

20/08/2025

Στην έρευνα έλαβαν μέρος αποκλειστικά οι φοιτητές του Τμήματος  Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) το διάστημα 26/6/2020 με 1/7/2020, οπότε και ολοκληρώθηκαν οι εξ αποστάσεως εξετάσεις του Τμήματος. Πρόκειται για την πρώτη σε πανελλαδικό επίπεδο έρευνα, η οποία διεξάγεται με στόχο τη διερεύνηση του βαθμού αποδοχής των μεθόδων εξ αποστάσεως διδασκαλίας και εξέτασης από τους φοιτητές. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι εξ αποστάσεως μέθοδοι εκπαίδευσης που υλοποιήθηκαν στο Τμήμα βρίσκουν υψηλή αποδοχή μεταξύ των φοιτητών. Ως εκ τούτου αναδεικνύεται ότι αν οι εξ αποστάσεως μέθοδοι εκπαίδευσης υλοποιηθούν κατά το βέλτιστο δυνατό τρόπο, τότε η συνεισφορά τους στη συνολική εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να είναι σημαντική. 

 

Το σύνολο των μαθημάτων του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας για την περίοδο αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως, με σύγχρονο τρόπο, σύμφωνα με τη σχετική οδηγία του Υπουργείο Παιδείας. Οι διδάσκοντες χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα eclass και το εργαλείο “τηλεσυνεργασία” που επιτρέπει την ενεργή συμμετοχή των φοιτητών στο μάθημα, ενώ σε αρκετά μαθήματα πραγματοποιήθηκε επιπλέον και βιντεοσκόπηση του μαθήματος, παρέχοντας τη δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης.  

Επιπλέον, η εξεταστική του Ιουνίου πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως για σύνολο των μαθημάτων του Τμήματος, στο διάστημα 15/6/2020 με 1/7/2020, απόφαση στην οποία συμφώνησαν όλοι οι διδάσκοντες του Τμήματος με κριτήριο τον κίνδυνο διασποράς του κορονοϊού, αλλά και το οικονομικό κόστος στις μετακινήσεις φοιτητών, μεγάλο μέρος των οποίων διαμένει εκτός της  Κρήτης. Οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας τις τρεις κύριες τεχνικές εξέτασης, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείο Παιδείας: εξέταση με εργασίες, προφορική εξέταση εξ αποστάσεως και γραπτή εξέταση εξ αποστάσεως. Παράλληλα, το αδιάβλητο των εξετάσεων ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο χρησιμοποιώντας συνδυασμό των παραπάνω μεθόδων, καθώς και προφορική εξέταση μετά τις εξ αποστάσεως γραπτές εξετάσεις, όπου ο διδάσκων θεώρησε απαραίτητο. Τόσο η διδασκαλία, όσο και η εξεταστική ολοκληρώθηκαν με επιτυχία στο Τμήμα, χωρίς να παρουσιαστούν σημαντικά  προβλήματα.  

Στην έρευνα αυτή έλαβαν μέρος 162 φοιτητές του Τμήματος, μετά από σχετική πρόσκληση προς το σύνολο των φοιτητών μέσω της πλατφόρμας eclass. Η κατανομή του δείγματος των φοιτητών ως προς το έτος φοίτησης και δημογραφικά στοιχεία (όπως το φύλο και ο τόπος μόνιμης διαμονής) ακολουθεί την κατανομή του συνόλου των φοιτητών, γεγονός που ενισχύει την αξιοπιστία της έρευνας.

 

  

Σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει αποδοχή από την πλειοψηφία των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και αρκετές θετικές γνώμες για την εξ αποστάσεως διδασκαλία και εξ αποστάσεως εξετάσεις. 

 

Στην ερώτηση: “Πως θα βαθμολογούσατε τις εξ αποστάσεως διαλέξεις”, θετικές γνώμες (βαθμολογία 4 ή 5) έχουμε στο 66% του συνολου, ενώ αρνητικές (βαθμολογία 1 ή 2) στο μόλις 13% των απαντήσεων, με τη μέση βαθμολογία να είναι 3.8 στα 5. Αντίστοιχα αποτελέσματα έχουμε στην ερώτηση “Πως θα βαθμολογούσατε τις εξ αποστάσεως εξετάσεις”, με τις θετικές γνώμες να φτάνουν το 54%, τις αρνητικές στο 22% των απαντήσεων και τη μέση βαθμολογία στο 3.5 στα 5.

Forms response chart. Question title: Πως θα βαθμολογούσατε τις εξ αποστάσεως διαλέξεις . Number of responses: 162 responses.

Forms response chart. Question title: Πως θα βαθμολογούσατε τις εξ αποστάσεως εξετάσεις. Number of responses: 162 responses.

 

Επιπλέον, το 44% των φοιτητών φαίνεται να προτιμά την εξ αποστάσεως διδασκαλία, έναντι του 33% που προτιμά την από κοντά, ενώ το υπόλοιπο 23% δεν έχει ιδιαίτερη προτίμηση. Αντίστοιχα είναι τα ποσοστά και στο ερώτημα για τις εξ αποστάσεως εξετάσεις, όπου το 49% των φοιτητών φαίνεται να προτιμά την εξ αποστάσεως μέθοδο έναντι του 35% την από κοντά. Η έρευνα στο σημείο αυτό δείχνει πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση φαίνεται να έχει αποσπάσει θετικές γνώμες από αρκετούς φοιτητές. 

 

Στην συνέχεια, έχει ληφθεί υπόψη ο τόπος μόνιμης κατοικίας των φοιτητών, για να εντοπιστεί αν οι απαντήσεις έχουν επηρεαστεί από οικονομικούς λόγους διαμονής/μετακίνησης. Οι φοιτητές της Ανατολικής Κρήτης μπορούν να μεταβούν στον Άγιο Νικόλαο, που βρίσκεται περίπου στο κέντρο της, από τον τόπο μόνιμης κατοικίας σε λιγότερο από μία ώρα οδικώς, κυρίως λόγω του πολύ καλού οδικού δικτύου από Ηράκλειο προς Άγιο Νικόλαο. Από τους φοιτητές με τόπο μόνιμης κατοικίας την Ανατολική Κρήτη, που αποτελούν το 49% του δείγματος, το 50% φαίνεται να προτιμάει την εξ αποστάσεως διδασκαλία και τις εξ αποστάσεως εξετάσεις, ποσοστό αντίστοιχο με αυτό του συνόλου του δείγματος. Ως εκ τούτου, η θετική άποψη για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν επηρεάζεται από οικονομικά κριτήρια.   

 

Πολύ σημαντικό στοιχείο της έρευνας αποτελεί το γεγονός πως αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν κρούσματα κορονοϊού στην χώρα μας, η μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών, της τάξης του 70% επιθυμεί να δώσει εξετάσεις εξ αποστασεως τον Σεπτέμβριο αλλά και, σε αντίστοιχο ποσοστό, επιθυμεί τα μαθήματα να γίνονται εξ αποστάσεως το χειμερινό εξάμηνο του 2020.   

 

Στο ερωτηματολόγιο υπήρξαν και απαντήσεις ελεύθερου κειμένου από τους φοιτητές που αναλύουν τα θετικά και αρνητικά στοιχεία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Χαρακτηριστικές απαντήσεις υπάρχουν στους παρακάτω δύο πίνακες που πραγματικά εντοπίζουν πολύ καλά τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

 

Θετικά – εξ αποστάσεως διαλέξεις 

Αρνητικά – εξ αποστάσεως διαλέξεις 

Γενικά το θεωρώ πολύ καλύτερο τρόπο διαλέξεων από τον κλασικό, γιατί είναι πιο γρήγορος ξεκούραστος και άνετος τρόπος να γίνει η εκμάθηση σε προφορικό τρόπο, όταν όμως χρειάζεται πρακτική άσκηση νομίζω δεν είναι εφικτό να γίνει στο μέγιστο βαθμό εξ αποστάσεως μόνο από οδηγίες. Καθώς οι καθηγητές ανταποκρίθηκαν εξαιρετικά καλά στις διαλέξεις, θεωρώ ότι μπορεί να δοθεί κίνητρο για να συνεχιστούν για τα άτομα που είναι οικονομικά δύσκολα.

Δεν καταλάβαινα όσα καταλάβαινα από κοντά. Δεν υπάρχει η αμεσότητα.

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος η ίντερνετ χάνεις το μάθημα με αποτέλεσμα σε εργαστήριο να υπάρχει πρόβλημα με τις απουσίες. 

 

Γίνεται πιο ωραία το μάθημα λόγω του ότι έχουμε την δυνατότητα να ακούμε μόνο τον καθηγητή, είναι καλό γιατι μπορουμε να συγκεντρωθούμε πιο πολυ στο μαθημα. Κάποιοι καθηγητές κάλυψαν επαρκώς την ύλη και το μάθημα έγινε σωστά με σωστή καθοδήγηση. Βιντεοσκοπούσαν τις διαλέξεις για δική μας διευκόλυνση έδωσαν βαρύτητα σε εργασίες προκειμένου να μας βοηθήσουν με τον τελικό βαθμό και μπράβο στους συγκεκριμένους καθηγητές.

Φταίμε και εμείς βέβαια που δεν μιλάμε σαν φοιτητές όλοι αλλά πάντα υπάρχουν 2-3 άτομα που κάνουν συνεχώς ερωτήσεις και διακόπτουν με αποτέλεσμα να μην έχεις το θάρρος να κάνεις και εσύ μια γιατί έχει παραγίνει. 

Δηλαδή οι εξ αποστάσεως διαλέξεις δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να γίνουν χώρος που συζητάμε όλοι μαζί ένα θέμα και λύνουμε απορίες όπως η τάξη, και καταλήγουν μονότονη παρακολούθηση σαν video στο YouTube.

Βοηθάει στην περίπτωση που βρίσκεσαι μακριά από την σχολή. Θα μπορούσε να καθιερωθούν από δω και έπειτα οι εξ αποστάσεως διαλέξεις, ακόμα και στην περίπτωση που δεν έχουμε κάποιου είδους πανδημία. Μια περίπτωση θα μπορούσε να είναι όταν ο καθηγητής θα πραγματοποιεί την διάλεξη του στο πανεπιστήμιο στους φοιτητές του την ίδια στιγμή να γίνεται και κάτι σαν livestream (μετά αυτό βέβαια να είναι αποθηκευμένο στο κανάλι του youtube π.χ.) ώστε να παρακολουθούν οι φοιτητές που δεν μπορούν να πάνε στην σχολή για Χ λόγους. Για παράδειγμα είναι άρρωστοι ή δουλεύουν, έτσι θα δίνεται η δυνατότητα σε έναν φοιτητή να παρακολουθήσει την διάλεξη που έχασε λίγο αργότερα ή κάποια άλλη στιγμή. 

Δεδομένης της κατάστασης και της γενικής λογικής θα ήθελα να σας ενημερώσω πως οι διαλέξεις τον καιρό της καραντίνας ήταν αποκλειστικά και μόνο σε ανθρώπους που διέθεταν ίντερνετ όπως είναι φυσικό με αποτέλεσμα όσοι δεν είχαμε κανονικό ίντερνετ δεν μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε τις διαλέξεις. Μπορεί να θεωρείται δεδομένη η ύπαρξη ίντερνετ αλλά υπάρχουν και τεχνικά προβλήματα που μπορεί αυτό να το κάνουν πολυτέλεια 

Πίνακας 1. Επιλεγμένες απαντήσεις φοιτητών για τις εξ αποστάσεως διαλέξεις.

 

Θετικά – εξ αποστάσεως εξετάσεις 

Αρνητικά – εξ αποστάσεως εξετάσεις 

Εξέταση με ανοιχτές σημειώσεις σε κάποια μαθήματα δηλαδή επιτέλους ξεκολλήσαμε από την αποστήθιση- παπαγαλία και αρχίζει να μας νοιάζει το αν καταλαβαίνουμε αυτό που διαβάζουμε.

Προβλήματα στην σύνδεση.

Μειωμένος χρόνος εξέτασης συγκριτικά με τα θέματα. Τεχνικά προβλήματα. 

Ήταν σίγουρα μειωμένο το άγχος που επικρατεί εκείνες τις στιγμές καθώς βρισκόμασταν σε οικείο περιβάλλον.

Χάνουμε την επαφή μας με τα μαθήματα , με τους καθηγητές και με τους συμφοιτητές μας. 

Δεν υπάρχει αυτή η φασαρία που ενδεχομένως μπορεί να υπάρχει σε έναν χώρο με 100 φοιτητές. Είσαι στο δικό σου χώρο και νιώθεις λίγο πιο άνετα, είσαι πιο συγκεντρωμένος.

Δεν θεωρώ αξιόπιστο τον τρόπο αυτόν γιατί ο φοιτητής πέρα από την ύλη έχει στο μυαλό του και άλλα θέματα που μπορούν να χαλάσουν τον βαθμό του, έχει άγχος (αν πέσει σήμα, ρεύμα, πατήσει κάτι λαθος, κλείσει τυχαία το browser ) και αν ο φοιτητής δεν μένει μόνος του, υπάρχουν δυστυχώς διάφοροι παράγοντες που δεν τον αφήνουν να συγκεντρωθεί (γείτονες που κάνουν φασαρία, συγκάτοικοι). Με άλλα λόγια, το κλίμα δεν είναι ευνοϊκό σε σύγκριση με την δια ζώσης εξέταση.

 

Πίνακας 2. Επιλεγμένες απαντήσεις φοιτητών για τις εξ αποστάσεως εξετάσεις.

Συμπερασματικά, οι μέθοδοι εξ αποστάσεως εκπαίδευσης παρόλο που έχουν προφανή μειονεκτήματα και προβλήματα, αν εφαρμοστούν κατάλληλα, μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτικό τρόπο εκπαίδευσης για βραχύχρονα διαστήματα και σε ειδικές συνθήκες όπως εκείνες του κορωνοϊού αλλά και να συνδυαστούν μελλοντικά με την διά ζώσης διδασκαλία.  

Ετικέτες: Εκπαίδευσηφοιτητές

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Καταβλήθηκαν 197.000 ευρώ σε 197 επιτυχόντες μαθητές/τριες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2025, τέκνα τρίτεκνων και πολύτεκνων μητέρων δικαιούχων ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ

    22 Δεκ 2025

  • Ζαχαράκη: Νέες καταθέσεις για ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων στο πρώτο δίμηνο του 2026

    20 Δεκ 2025

  • Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    17 Δεκ 2025

  • Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

    16 Δεκ 2025

  • Σοφία Ζαχαράκη: Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040

    15 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    909 shares
    Share 364 Tweet 227
  • Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Τι ισχύει με το ενδεχόμενο παράτασης

    24 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Επίδομα θέρμανσης: Οι 3 πληρωμές που έρχονται

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Επίδομα θέρμανσης: Μπαίνει η πρώτη δόση την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου

    18 shares
    Share 7 Tweet 5
  • Έρχεται το νέο Voucher και για Ανέργους και για Εργαζομένους με εκπαιδευτικό επίδομα 750 ευρώ

    35 shares
    Share 14 Tweet 9

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.