Θέμα voucherergasia.gr: Γιατί τα καταστήματα δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετούν τις on line παραγγελίες! - voucherergasia.gr

Θέμα voucherergasia.gr: Γιατί τα καταστήματα δεν προλαβαίνουν να εξυπηρετούν τις on line παραγγελίες!

Κατακόρυφη είναι η αύξηση που παρατηρείται στις παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, αλλά και στις τηλεφωνικές παραγγελίες!

Στη διάρκεια της καραντίνας και μετά το σοκ των πρώτων ημερών αποκλεισμού, οι πολίτες έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στα δεδομένα. Ετσι καταγράφεται μια μεγάλη αύξηση στις on line παραγγελίες, τέτοια, ώστε είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλες εταιρείες έχουν εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία ζητούν από τους πολίτες την κατανόηση τους για την καθυστέρηση στην αποστολή και παράδοση των παραγγελιών

Είναι χαρακτηριστικό ότι μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών και άλλων ειδών, μέσα στην ανακοίνωση της αναφέρει πως η χρονική περίοδος παραμονής ως την παράδοση των παραγγελιών φτάνει τις 15 μέρες!

Σούπερ μάρκετ και μπακάλικα

Την ίδια ώρα και τα ελληνικά σούπερ μάρκετ που προσφέρουν τη δυνατότητα για κατ’ οίκον παράδοση αλλά και τα αποκλειστικά online σούπερ μάρκετ που έκαναν τα τελευταία χρόνια την εμφάνιση τους στη χώρα μας, προσπαθουν να ανταποκρίνονται στις διαδικτυακές παραγγελίες.

Εκεί, το προσωπικό, το οποίο προσπαθεί να ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες εντός του καταστήματος, έχουν επιφορτιστεί και με το έργο της εξυπηρέτησης από… απόσταση.

Η κατανάλωση όμως έχει αυξηθεί και στα συνοικιακά μίνι μάρκετ και συνοικιακά μπακάλικα, τα οποία μπορεί να μη διαθέτουν ιστοσελίδα, αλλά διαθέτουν… τηλέφωνο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε αυτή την περίπτωση πραγματοποιούνται παραδόσεις κατ’ οίκον παραγγελιών που έχουν γίνει δια τηλεφωνου, από τους πελάτες τους, οι οποίοι επιλέγουν να μείνουν σπίτι όσο το δυνατόν περισσότερο, περιορίζοντας τις μετακινήσεις τους στο ελάχιστο.

Tα φαρμακεία

Στο παιχνίδι έχουν μπει φυσικά και τα φαρμακεία, τα οποία έχουν δει τις πωλήσεις τους μέσω Διαδικτύου να παρουσιάζουν σημαντική αύξηση.

Οι απάτες

Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι απατεώνες και έτσι το τελευταίο διάστημα αρκετοι είναι οργισμένοι με όσα ακολούθησαν μετά το πάτημα του «enter» για την ολοκλήρωση και την αποστολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας τους.
Πολλοί είναι εκείνοι που λαμβάνουν το μήνυμα ότι έχουν εξαντληθεί προϊόντα που έχουν επιλέξει «υποχρεώνοντας» τον καταναλωτή να πάρει κάτι παρεμφερές, συνήθως δε ακριβότερο, αφού οι περισσότεροι αποφεύγουν να μπλέξουν με επιστροφές χρημάτων σε χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.

Ενώ δεν λείπουν και οι περιπτώσεις που δεν θα λαμβάνουν ποτέ την παραγγελία τους…

 

Ανδρέας Κριτσωτάκης

Πρόσφατα άρθρα

10.587 προσλήψεις με voucher και κοινωφελή ΟΑΕΔ σε μουσεία και τουρισμό

Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…

08/07/2014

«Έκλεισαν» τα ταμεία του Ευαγγελισμού οι εργαζόμενοι

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…

08/07/2014

O εκπαιδευτικός όμιλος dp studies, 20 χρόνια πρωτοπόρος στην Ιδιωτική Εκπαίδευση

Προπτυχιακά   Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…

08/07/2014

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI

Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…

08/07/2014

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου

Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…

08/07/2014

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών

Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…

08/07/2014

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ