Αυξάνεται το Δώρο Πάσχα των αμειβομένων με τον κατώτατο μισθό κατά 6%, μετά τις ανακοινώσεις για την αύξηση του κατώτατου μισθού.
Συγκεκριμένα, αυξημένο κατά 6% θα καταβληθεί το Δώρο Πάσχα έως τη Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2025, καθώς θα υπολογιστεί με βάση τον αυξημένο από 1ης Απριλίου κατώτατο μισθό.
Ο εργαζόμενος του προηγούμενου παραδείγματος θα δικαιούται δώρο Πάσχα 522 ευρώ μικτά αντί για 498 ευρώ.
Στις 12 Μαΐου 2027 θα πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική κλήρωση για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και…
«Φως» στην συγκλονιστική υπόθεση θανάτου του Γιώργου Μαζωνάκη, ρίχνει το αποτέλεσμα της τοξικολογικής εξέτασης που…
Την ενίσχυση της συνεργασίας της ΔΥΠΑ (Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης) με τους δήμους για τη δημιουργία…
Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) διοργανώνει το 13ο «JobReady by DYPA» το Σάββατο 14 Νοεμβρίου…
Ο Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ) με ανακοίνωση του και επιστολή του προς το υπουργείο Εθνικής…
Νέες ευκαιρίες απασχόλησης σε 10 γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας ανακοίνωσε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης».…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ