Η νέα αύξηση του κατώτατου μισθού θα τεθεί σε ισχύ την 1η Απριλίου 2026, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως.
Από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός θα αυξηθεί. Όπως δήλωσε η κυρία Κεραμέως, ο στόχος της κυβέρνησης είναι ο κατώτατος μισθός να φτάσει τα 950 ευρώ έως το 2027.
Υπενθυμίζεται ότι ο κατώτατος μισθός αυτή τη στιγμή είναι 880 ευρώ και σύμφωνα με την υπουργό είναι «35% πάνω από το 2019 που ήταν 660 ευρώ».
Η Ελλάδα είχε ανοίξει τη συζήτηση για την «ψηφιακή ενηλικίωση» πριν το ζήτημα της προστασίας…
Με υψηλότερη κάλυψη εκπαιδευτικών κενών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση άρχισε η φετινή σχολική χρονιά,…
Στην Κρήτη θα μεταβεί αύριο διευρυμένο κυβερνητικό κλιμάκιο για σύσκεψη και αυτοψία στις περιοχές που…
Κλειστά θα παραμείνουν τη Δευτέρα 5 και την Τρίτη 6 Οκτωβρίου όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας…
Την ερχόμενη εβδομάδα e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ θα καταβάλουν σε δικαιούχους συνολικό ποσό περίπου 79,7 εκατ.…
Στις 30 Νοεμβρίου 2026, ημέρα Δευτέρα, πληρώνεται το επίδομα 400 ευρώ σε συνταξιούχους και άλλους…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ