Εργασιακά

Νίκη Κεραμέως: Από 1η Απριλίου η αύξηση στον κατώτατο μισθό

Η νέα αύξηση του κατώτατου μισθού θα τεθεί σε ισχύ την 1η Απριλίου 2026, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως.

Από την 1η Απριλίου ο κατώτατος μισθός θα αυξηθεί. Όπως δήλωσε η κυρία Κεραμέως, ο στόχος της κυβέρνησης είναι ο κατώτατος μισθός να φτάσει τα 950 ευρώ έως το 2027.

Υπενθυμίζεται ότι ο κατώτατος μισθός αυτή τη στιγμή είναι 880 ευρώ και σύμφωνα με την υπουργό είναι «35% πάνω από το 2019 που ήταν 660 ευρώ».

Share

Πρόσφατα άρθρα

Από 1η Ιανουαρίου το όριο των 15 ετών στα social media

Η Ελλάδα είχε ανοίξει τη συζήτηση για την «ψηφιακή ενηλικίωση» πριν το ζήτημα της προστασίας…

04/10/2026

Εκπαιδευτικοί: Κάλυψη κενών έως 100% στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα – 36.631 προσλήψεις αναπληρωτών

Με υψηλότερη κάλυψη εκπαιδευτικών κενών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση άρχισε η φετινή σχολική χρονιά,…

04/10/2026

Στην Κρήτη διευρυμένο κυβερνητικό κλιμάκιο – Σύσκεψη στην Περιφέρεια και αυτοψία στις πληγείσες περιοχές

Στην Κρήτη θα μεταβεί αύριο διευρυμένο κυβερνητικό κλιμάκιο για σύσκεψη και αυτοψία στις περιοχές που…

04/10/2026

Ρέθυμνο: Κλειστά και Δευτέρα και Τρίτη τα σχολεία σε Κουλούκωνα και Ζωνιανά του δήμου Μυλοποτάμου λόγω της κακοκαιρίας

Κλειστά θα παραμείνουν τη Δευτέρα 5 και την Τρίτη 6 Οκτωβρίου όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας…

04/10/2026

e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από 5 έως 9 Οκτωβρίου

Την ερχόμενη εβδομάδα e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ θα καταβάλουν σε δικαιούχους συνολικό ποσό περίπου 79,7 εκατ.…

04/10/2026

Επίδομα 400 ευρώ: Αυτή είναι η ημερομηνία πληρωμής

Στις 30 Νοεμβρίου 2026, ημέρα Δευτέρα, πληρώνεται το επίδομα 400 ευρώ σε συνταξιούχους και άλλους…

04/10/2026

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ