voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Κ.Η.Φ.Η

    Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορικής Φροντίδας: Περισσότεροι από 73 εκατ. άνθρωποι τη χρειάζονται κάθε χρόνο – Περί τα 20 εκατ. πεθαίνουν με πόνο και ταλαιπωρία

    Ρέθυμνο: Αναζητούνται κατοικίες για τη στέγαση 15 ευάλωτων νοικοκυριών

    Συνεχίζονται οι αυτοψίες και καταγραφές των ζημιών από την πρόσφατη κακοκαιρία στην Κρήτη

    Κρήτη: Καταγραφή ζημιών στις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές – Κ. Κατσαφάδος: Προχωρούν με ταχύτητα οι αυτοψίες

  • Εκπαίδευση

    Αναπληρωτές: Στις αρχές Νοεμβρίου η μεγάλη Γ΄ φάση προσλήψεων

    Σχολικές εκδρομές: Τι αλλάζει, αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς

    Μουσικά Σχολεία: Aνακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών

    Συνολικά 28 βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ για 1.541 παιδιά – Δωρεάν προσχολική αγωγή και φροντίδα για 1.361 οικογένειες

  • Θέσεις εργασίας

    Στην Κέρκυρα το 12ο JobReady by DYPA την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου

    Που θα γίνουν οι 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027

    Άρχισαν οι αιτήσεις για 422 προσλήψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

    Δήμος Πειραιά: Προχωρά σε προσλήψεις πτυχιούχων φυσικής αγωγής

  • Οικονομία

    Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 12 έως τις 16 Οκτωβρίου

    IRIS: Πότε ελέγχει η εφορία τις συναλλαγές

    Ανακαίνιση κατοικίας: Αρχίζουν εντός Οκτωβρίου οι αιτήσεις για τα κλειστά σπίτια

    Συντάξεις Νοεμβρίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

  • Εργασιακά

    Νίκη Κεραμέως: Στο 7,4% η ανεργία – Περίπου 600.000 άνθρωποι βρήκαν δουλειά τα τελευταία επτά χρόνια

    Επίδομα 300 ευρώ από τη ΔΥΠΑ: Ποιοι «κόβονται» από το επίδομα

    Πάνω από 3.500 θέσεις εργασίας από περισσότερες από 140 επιχειρήσεις στην 58η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στην Αθήνα

    Τι αλλάζει από 1η Νοεμβρίου 2026 για εργαζόμενους και εργοδότες: Τι προβλέπει η εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας

  • VOUCHER

    Εγκρίθηκε νέο voucher διακοπών – Ήρθε το Achaia Pass

    ΔΥΠΑ: Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ – Αυτά πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων από τη ΔΥΠΑ με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ! – Tι πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    ΔΥΠΑ: Νέα προγράμματα για 30.000 ανέργους με έμφαση σε γυναίκες άνω των 50 ετών – Οι λεπτομέρειες

  • Πολιτική

    Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών

    Έρχονται τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης για τη θέρμανση

    Β. Κικίλιας: Μεριμνούμε για την ακτοπλοΐα και το κόστος των εισιτηρίων

    Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με αλιείς: Θα ασχοληθώ προσωπικά με το θέμα

  • Εκλογές

    Ηλεκτρονική ψήφος στην Αυτοδιοίκηση για εκλογές και δημοψηφίσματα

    Σπανάκης: Από τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δήμαρχοι και περιφερειάρχες θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Από τις επόμενες εκλογές οι ομογενείς θα ψηφίζουν με επιστολική ψήφο

    Εκλογική περιφέρεια απόδημου ελληνισμού: Μετά 18 μήνες από τις επόμενες εκλογές το νέο σύστημα

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νερό Ζαρός

voucherergasia-240x110

santorinisport.gr

webinar.edu.gr

Αρχική Οικονομία

Φορολογικές δηλώσεις: Άνοιξε η πλατφόρμα – Πώς θα κερδίσετε έκπτωση φόρου

από Νίκος Μοναστηριώτης
17/03/2025
σε Οικονομία
217
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2024, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την Τρίτη 15/7/2025.

Με την απόφαση Α. 1032/2025 του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εύρυθμη ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων.

Στην ψηφιακή εφαρμογή «Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος ΦΠ Ε1 – Ε2 – Ε3», ενσωματώθηκαν όλες οι νομοθετικές ρυθμίσεις και εντάχθηκαν νέες λειτουργικότητες, με στόχο τη βελτίωση της διαδικασίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.

Οι φορολογικές δηλώσεις

Ειδικότερα για την υποβολή των φετινών δηλώσεων προβλέπονται:

ΣχετικάΆρθρα

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Πότε λήγει η προθεσμία υποβολής τους

18/06/2025

Στην τελική ευθεία οι φορολογικές δηλώσεις – Επτά στους δέκα ήδη υπέβαλαν

14/06/2025

1. Αυτόματη υποβολή δήλωσης για 1,5 εκ. φορολογούμενους

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2024 για φυσικά πρόσωπα, κυρίως μισθωτούς και συνταξιούχους, είναι προσυμπληρωμένες και προεκκαθαρισμένες από την ΑΑΔΕ.

Η καταβολή του φόρου γίνεται σε 8 ισόποσες μηνιαίες δόσεις

Περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια δηλώσεις, που αφορούν πάνω από 1,5 εκατομμύρια φορολογούμενους, είναι διαθέσιμες μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE και του myAADEapp.

Οι φορολογούμενοι μπορούν να ελέγξουν τα στοιχεία τους και, εφόσον είναι σωστά, η δήλωσή τους θα οριστικοποιηθεί αυτόματα στις 25/4/2025. Σε περίπτωση που απαιτούνται διορθώσεις, μπορούν να υποβάλουν αρχική δήλωση έως τις 24/4/2025 ή τροποποιητική, χωρίς κυρώσεις, από τις 25/4 έως τις 15/7/2025.

2. Σταθερή ημερομηνία έναρξης και λήξης υποβολής των φορολογικών δηλώσεων

Οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος υποβάλλονται για το φορολογικό έτος 2024 από τις 17/3/2025 έως και τις 15/7/2025.

Εξαίρεση αποτελούν τα φυσικά πρόσωπα που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες που τηρούν απλογραφικά βιβλία και μπορούν να υποβάλουν δήλωση φορολογίας εισοδήματος μέχρι και την 31η Ιουλίου 2025.

3. Καταβολή φόρου σε 8 μηνιαίες δόσεις ή εφάπαξ με κλιμακωτή έκπτωση

Η καταβολή του φόρου γίνεται σε 8 ισόποσες μηνιαίες δόσεις, από τις οποίες η πρώτη καταβάλλεται μέχρι την Πέμπτη 31/7/2025 και οι υπόλοιπες 7 μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων 7 μηνών.

Εάν ο φόρος καταβληθεί εφάπαξ μέχρι τις 31/7/2025, παρέχεται στο συνολικό ποσό του φόρου, έκπτωση:

  • 4% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 30/4,
  • 3% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 15/6 και
  • 2% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 15/7.

Αντίστοιχα, στους φορολογούμενους που συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες που τηρούν απλογραφικά βιβλία παρέχεται έκπτωση:

  • 4% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 30/4,
  • 3% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 15/6 και
  •  2% εφόσον η δήλωση υποβληθεί μέχρι τις 31/7.

Επισημαίνεται ότι, εάν υποβληθεί εμπρόθεσμη τροποποιητική δήλωση, από την οποία προκύπτει επιπλέον ποσό φόρου προς καταβολή, και ο φορολογούμενος επιθυμεί να εξοφλήσει το συνολικό ποσό του φόρου εφάπαξ έως τις 31/7/2025, παρέχεται:

  • για το αρχικό ποσό φόρου, το ποσοστό έκπτωσης που αντιστοιχεί στον χρόνο υποβολής της αρχικής δήλωσης, ενώ
  • εφόσον από την τροποποιητική δήλωση προκύπτει επιπλέον ποσό φόρου, το ποσοστό έκπτωσης που αντιστοιχεί στον χρόνο υποβολής της τροποποιητικής δήλωσης.

4. Μη επιβολή τέλους επιτηδεύματος στα φυσικά πρόσωπα

Από το φορολογικό έτος 2024 καταργείται η επιβολή του τέλους επιτηδεύματος για όλα τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα.

Οι σύζυγοι, υποβάλλουν κοινή δήλωση, από το φορολογικό έτος σύναψης του γάμου και για τα εισοδήματα του έτους αυτού

5. Χορήγηση απαλλαγών για ακίνητα που ήταν κενά ή είχαν διατεθεί για βραχυχρόνια μίσθωση

Ιδιοκτήτες ακινήτων απαλλάσσονται από τον φόρο για μισθώματα που εισέπραξαν το 2024, για συμβάσεις τουλάχιστον τριετούς διάρκειας που συνάφθηκαν την περίοδο 8/9/2024 μέχρι και 31/12/2024, για κατοικίες έως 120 τ.μ., οι οποίες:

  •  κατά τα έτη 2022 και 2023 έχουν δηλωθεί ως κενά ακίνητα και δεν έχουν μισθωθεί, ιδιοχρησιμοποιηθεί ή παραχωρηθεί δωρεάν ή
  • κατά το έτος 2023, έχουν διατεθεί αποκλειστικά για βραχυχρόνια μίσθωση.

Επιπλέον, για τη χορήγηση της απαλλαγής, πρέπει από 1/1/2024 και μέχρι και την έναρξη της μίσθωσης, ο εκμισθωτής να μην έχει υποβάλει δήλωση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης για το ακίνητο ή να έχει υποβάλει για αυτό δήλωση βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Η απαλλαγή χορηγείται για τους 36 πρώτους μήνες μετά από τον μήνα, κατά τον οποίο συνάπτεται η σχετική σύμβαση μίσθωσης.

6. Κοινή δήλωση συζύγων

Ξεκινώντας από τις φετινές φορολογικές δηλώσεις, οι σύζυγοι, υποβάλλουν κοινή δήλωση, από το φορολογικό έτος σύναψης του γάμου και για τα εισοδήματα του έτους αυτού.

Συνεπώς οι φορολογούμενοι που τέλεσαν γάμο μέσα στο 2024 θα υποβάλουν κοινή δήλωση, ενώ όσοι τέλεσαν γάμο το 2025 θα υποβάλουν χωριστές δηλώσεις ΦΕ 2024.

7. Δηλώσεις αποβιωσάντων

Οι δηλώσεις των αποβιωσάντων, για εισοδήματα που απέκτησαν το έτος 2024 μέχρι και την ημερομηνία του θανάτου τους, υποβάλλονται από τους νόμιμους κληρονόμους τους για πρώτη φορά φέτος ψηφιακά. Επισημαίνεται, ότι οι δηλώσεις αυτές υποβάλλονται εμπρόθεσμα μέχρι τις 31/12/2025, ενώ η ημερομηνία που θα τεθεί στη διάθεση των φορολογουμένων η συγκεκριμένη λειτουργικότητα θα γίνει γνωστή με νεότερο δελτίο τύπου.

8. Ενημερώσεις φορολογουμένων

Οι φορολογούμενοι που:

α) έχουν επιλεγεί για τη διαδικασία της αυτόματης υποβολής της δήλωσης από την ΑΑΔΕ, καθώς και

Για επιστροφή φόρου απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ορθή δήλωση του λογαριασμού ΙΒΑΝ στην ψηφιακή πύλη myAADE

β) όσοι έχουν υποβάλει δηλώσεις πριν την λήξη της προθεσμίας υποβολής, θα ενημερώνονται κάθε δεκαπέντε ημέρες μέσω e-mail και στη θυρίδα τους στο myAADE και το myAADEapp για μεταβολές των στοιχείων που η ΑΑΔΕ έχει λάβει για αυτούς από τρίτους φορείς, ώστε να μπορούν να ελέγξουν εάν μεταβάλλεται η φορολογική τους υποχρέωση και να προβούν στις αναγκαίες ενέργειες.

9. Επιτάχυνση επιστροφών και συμψηφισμών φόρου

Επιπλέον, επιταχύνονται ακόμα περισσότερο οι συμψηφισμοί και οι επιστροφές φόρου, καθώς και οι πληρωμές των ποσών, ως εξής:

  • Επιστροφές φόρου εισοδήματος σε φορολογούμενους που δεν έχουν φορολογικές ή ασφαλιστικές οφειλές ή δέσμευση ενημερότητας, θα αποστέλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος για άμεση επιστροφή σε εβδομαδιαία βάση.
  • Επιστροφές φόρου εισοδήματος σε φορολογούμενους που δεν έχουν δέσμευση ενημερότητας και έχουν φορολογικές ή ασφαλιστικές οφειλές, θα συμψηφίζονται κεντρικά ανά εβδομάδα, αρχής γενομένης από 5-6 Απριλίου. Όσοι συμψηφισμοί δεν θα μπορούν να διενεργηθούν κεντρικά, διεκπεραιώνονται στον συντομότερο δυνατό χρόνο από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, ΔΟΥ / ΚΕΒΕΙΣ, χωρίς να απαιτείται υποβολή αιτήματος επιστροφής από τον φορολογούμενο.
  • Οφειλές από τον φόρο εισοδήματος θα συμψηφίζονται κατά προτεραιότητα με δικαιώματα επιστροφής, που υπάρχουν ή θα γεννηθούν μέχρι τις 31/7/2025, ώστε σε περίπτωση εξόφλησης του φόρου εισοδήματος μέσω του συμψηφισμού, να χορηγείται το ποσοστό έκπτωσης που αντιστοιχεί στον χρόνο υποβολής της δήλωσης.

Επισημαίνεται ότι, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ορθή δήλωση του λογαριασμού ΙΒΑΝ στην ψηφιακή πύλη myAADE στη διαδρομή Μητρώο & Επικοινωνία / Δήλωση Λογαριασμού ΙΒΑΝ. Αποδεκτοί είναι οι λογαριασμοί ΙΒΑΝ που τηρεί ο δικαιούχος σε παρόχους υπηρεσιών πληρωμών σε χώρες εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA).

Υποβολή Δήλωσης και πληροφορίες:

Η υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων πραγματοποιείται μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: Εφαρμογές > Δημοφιλείς Εφαρμογές > Δήλωση ΦΕΦΠ (Ε1-Ε2-Ε3).

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30 – 17:00.

Ετικέτες: φορολογικές δηλώσεις 2025

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 12 έως τις 16 Οκτωβρίου

    10 Οκτ 2026

  • IRIS: Πότε ελέγχει η εφορία τις συναλλαγές

    10 Οκτ 2026

  • Ανακαίνιση κατοικίας: Αρχίζουν εντός Οκτωβρίου οι αιτήσεις για τα κλειστά σπίτια

    10 Οκτ 2026

  • Συντάξεις Νοεμβρίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

    10 Οκτ 2026

  • ΔΥΠΑ: Πότε εκπνέει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το Ειδικό Εποχικό Βοήθημα

    10 Οκτ 2026

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΔΥΠΑ: Χειμερινές διακοπές με voucher – Μέχρι πότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν

    33 shares
    Share 13 Tweet 8
  • Προειδοποίηση Μητροπολίτη Δημητριάδος προς αρνητές ιερείς: Απαράδεκτη στάση, συμμορφωθείτε

    41 shares
    Share 16 Tweet 10
  • ΔΥΠΑ: Άρχισαν οι ενστάσεις για τους δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών

    38 shares
    Share 15 Tweet 10
  • Αγίου Πνεύματος: Τι ισχύει για τα καταστήματα

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Ποια τα πρόστιμα για όσους κυκλοφορούν οχήματα που είναι δηλωμένα ως σε ακινησία

    47 shares
    Share 19 Tweet 12

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.