voucherergasia.gr
Unic - Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Κρήτη: Καταγραφή ζημιών στις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές – Κ. Κατσαφάδος: Προχωρούν με ταχύτητα οι αυτοψίες

    Κλειστές οι ιχθυόσκαλες – Χωρίς φρέσκα ψάρια η αγορά

    Aπάτη άνω του 1,5 εκατ. ευρώ σε βάρος του e-ΕΦΚΑ – Συνελήφθη ως αρχηγικό μέλος κυκλώματος ο Φίλιππος Καμπούρης του ΛΑΟΣ

    Μιχαηλίδου: «Ενισχύουμε την πρόληψη, παρεμβαίνουμε έγκαιρα και προστατεύουμε κάθε παιδί από τη βία»

  • Εκπαίδευση

    ΔΟΕ: 24ωρη απεργία σε Δημοτικά και Νηπιαγωγεία την Τετάρτη 21/10

    Αναπληρωτές: Έρχονται 100 έως 150 προσλήψεις για επείγοντα κενά και τη Δ΄ Αθήνας

    ΑΣΕΠ: Ανακοινώθηκαν οι οριστικοί πίνακες για 73 μόνιμους εκπαιδευτικούς στη ΔΥΠΑ

    Κατά 14,5% μειώθηκε ο μαθητικός πληθυσμός των δημοτικών σχολείων της ανατολικής Θεσσαλονίκης σε μία 5ετία

  • Θέσεις εργασίας

    Ανοιχτές θέσεις εργασίας στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

    ΑΣΕΠ 1ΓΕΠ/2026: Ανακοινώθηκε γραπτή ηλεκτρονική εξέταση στις 31/10

    ΑΣΕΠ 2Κ/2026: Εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα για 839 προσλήψεις

    Λιμενικό Σώμα: Έως τις 13/10 οι αιτήσεις για 420 προσλήψεις

  • Οικονομία

    Επιδότηση στο πετρέλαιο θέρμανσης από τις 15 Οκτωβρίου – Κατατέθηκε η τροπολογία στη Βουλή – Το ποσό θα οριστεί με υπουργική απόφαση

    H ακρίβεια εκτίναξε το ιδιωτικό χρέος – Πάνω από το 56% είναι «κόκκινο»

    Επίδομα 400 ευρώ: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

    Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ερωτήματα, αναφορές και καταγγελίες στον e-ΕΦΚΑ – Πότε ξεκινάει η λειτουργία της

  • Εργασιακά

    Νίκη Κεραμέως: «Ιστορικό υψηλό στην απασχόληση – Βάζουμε φρένο στην ανεξέλεγκτη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης»

    e-ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Νοεμβρίου 2026

    Κεραμέως: «Ιστορικό υψηλό στην απασχόληση – Βάζουμε φρένο στην ανεξέλεγκτη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης»

    Μεγάλη απάτη σε βάρος του ΕΦΚΑ: Πάνω από 5 εκατομμύρια η ζημιά του Δημοσίου

  • VOUCHER

    Εγκρίθηκε νέο voucher διακοπών – Ήρθε το Achaia Pass

    ΔΥΠΑ: Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ – Αυτά πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων από τη ΔΥΠΑ με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ! – Tι πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    ΔΥΠΑ: Νέα προγράμματα για 30.000 ανέργους με έμφαση σε γυναίκες άνω των 50 ετών – Οι λεπτομέρειες

  • Πολιτική

    ΣΥΡΙΖΑ: Διορία στους 12 ανεξάρτητους βουλευτές να παραδώσουν τις έδρες έως την επόμενη Τετάρτη

    Κεραμέως: «Ιστορικό υψηλό στην απασχόληση – Βάζουμε φρένο στην ανεξέλεγκτη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης»

    Μητσοτάκης: Ευρωπαϊκό πρόβλημα το στεγαστικό – Η πρόταση build to rent

    Μιχαηλίδου: Στις 14 Οκτωβρίου ανοίγει η πλατφόρμα για τη Μετεγκατάσταση με ενίσχυση 10.000 ευρώ

  • Εκλογές

    Ηλεκτρονική ψήφος στην Αυτοδιοίκηση για εκλογές και δημοψηφίσματα

    Σπανάκης: Από τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δήμαρχοι και περιφερειάρχες θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Από τις επόμενες εκλογές οι ομογενείς θα ψηφίζουν με επιστολική ψήφο

    Εκλογική περιφέρεια απόδημου ελληνισμού: Μετά 18 μήνες από τις επόμενες εκλογές το νέο σύστημα

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νερό Ζαρός

voucherergasia-240x110

santorinisport.gr

webinar.edu.gr

Αρχική Οικονομία

Φορολογικές δηλώσεις: Tι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι

από NEWS ROOM
01/04/2023
σε Οικονομία

134
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

H εφαρμογή για την υποβολή των δηλώσεων για το φορολογικό έτος 2022 τέθηκε χθες, Παρασκευή 31 Μαρτίου, σε λειτουργία.

Στις φορολογικές δηλώσεις φέτος προβλέπονται έξτρα φορολογικές εκπτώσεις για όσους, το 2022 πλήρωσαν με ηλεκτρονικά μέσα τις αμοιβές σε 20 κατηγορίες επαγγελματιών. Έξτρα εκπτώσεις προβλέπονται και για τις επιχειρήσεις που αύξησαν τι θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Παράλληλα, ευκολότερη καθίσταται η κάλυψη του ορίου για τις αποδείξεις για τους φορολογούμενους που εξόφλησαν με ηλεκτρονικό χρήμα τις αμοιβές σε 8 κατηγορίες επαγγελματιών υγείας. Στο έντυπο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος θα υπάρχουν νέοι κωδικοί για τις συγκεκριμένες φοροελαφρύνσεις.

Οι φορολογούμενοι έχουν προθεσμία έως τις 30 Ιουνίου προκειμένου να υποβάλλουν τις δηλώσεις τους, για τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2022. Η εξόφληση του φόρου που πιθανόν προκύψει για τους φορολογούμενους θα εξοφληθεί σε οκτώ ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με την πρώτη να καταβάλλεται στο τέλος Ιουλίου και η τελευταία στις 28 Φεβρουαρίου του 2024.

ΣχετικάΆρθρα

Φορολογικές δηλώσεις 2026: Νέο ρεκόρ εμπρόθεσμων υποβολών χωρίς παράταση

25/07/2026

Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος

24/07/2026

Στην περίπτωση που κάποιος φορολογούμενος έχει την οικονομική δυνατότητα, αλλά και τη θέληση να πληρώσει εφάπαξ το σύνολο του φόρου, τότε θα τύχει έκπτωσης 3% αρκεί αυτό να το πράξει έως τις 31 Ιουλίου.

Tι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι

  1. Υποχρέωση να υποβάλει φορολογική δήλωση έχει κάθε φυσικό πρόσωπο, εφόσον έχει τη φορολογική κατοικία του στην Ελλάδα, έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του, ανεξάρτητα από το αν είναι εξαρτώμενο μέλος ή όχι και αποκτά πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα.
  2. Στις κοινές δηλώσεις συζύγων διενεργείται ξεχωριστή βεβαίωση του φόρου και εκδίδονται δύο πράξεις προσδιορισμού φόρου, μία για κάθε σύζυγο.
  3. Οι σύζυγοι υποβάλλουν χωριστή δήλωση εφόσον το έχουν δηλώσει. Υποχρεωτικά χωριστές δηλώσεις υποβάλλονται στις περιπτώσεις που έχει διακοπεί η έγγαμη συμβίωση κατά τον χρόνο υποβολής της δήλωσης ή ο ένας από τους δύο συζύγους είναι σε κατάσταση πτώχευσης ή έχει υποβληθεί σε δικαστική συμπαράσταση.
  4. Όσοι έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης δύνανται να υποβάλουν κοινή δήλωση για τα εισοδήματά τους και έχουν την ίδια φορολογική αντιμετώπιση με τους έγγαμους.
  5. Για τα εισοδήματα που απέκτησαν το έτος 2022 μέχρι την ημερομηνία του θανάτου τους, υποβάλλονται από τους νόμιμους κληρονόμους τους εμπρόθεσμα έως 31/12/2023.
  6. Στην περίπτωση που ανήλικο άγαμο τέκνο υποβάλλει ξεχωριστή φορολογική δήλωση και παράλληλα αποκτά και εισοδήματα άλλης κατηγορίας, όπως για παράδειγμα εισόδημα από ακίνητη περιουσία, αυτά αναγράφονται στη δήλωση του υπόχρεου γονέα.
  7. Αναγράφεται υποχρεωτικά ο ΑΜΚΑ του υπόχρεου και της συζύγου, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που δεν υποχρεούνται σε απόκτηση ΑΜΚΑ. Υποχρεωτική είναι επίσης και η αναγραφή ΑΜΚΑ των εξαρτώμενων μελών. Εξαιρούνται οι φορολογούμενοι οι οποίοι για λόγους που άπτονται ευαίσθητων προσωπικών τους δεδομένων δεν επιθυμούν να γνωστοποιήσουν τον ΑΜΚΑ, ούτε για τους ίδιους, ούτε για τα εξαρτώμενα μέλη τους, καθώς και οι υπάλληλοι της Τράπεζας Εμπορίου και Ανάπτυξης Εύξεινου Πόντου.
  8. Για τα εξαρτώμενα μέλη (άγαμα τέκνα, ανιόντες, ανήλικοι ορφανοί συγγενείς, αδέλφια με αναπηρία κ.λπ.) η αναγραφή του ΑΦΜ είναι υποχρεωτική και για τα εξαρτώμενα μέλη άνω των 18 ετών, αλλά και για τα εξαρτώμενα μέλη κάτω των 18, εφόσον τους έχει αποδοθεί ΑΦΜ κατά τον χρόνο υποβολής της δήλωσης.
  9. Τέκνα που φιλοξενούνται από τους γονείς τους στην κατοικία των γονέων δεν επιβαρύνονται με το τεκμήριο κατοικίας. Το τεκμήριο επιβαρύνει τους γονείς.
  10. Η κατοικία που νοικιάζουν τα παιδιά – εξαρτώμενα μέλη που σπουδάζουν μακριά από τον τόπο μόνιμης διαμονής δηλώνεται ως δευτερεύουσα από τον γονέα, ώστε να επιβαρύνεται εκείνος από το τεκμήριο.
Ετικέτες: φορολογικές δηλώσεις

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • H ακρίβεια εκτίναξε το ιδιωτικό χρέος – Πάνω από το 56% είναι «κόκκινο»

    7 Οκτ 2026

  • Επίδομα 400 ευρώ: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

    7 Οκτ 2026

  • Μετεγκατάσταση: Στις 14 Οκτωβρίου ανοίγει η πλατφόρμα με ενίσχυση 10.000 ευρώ

    7 Οκτ 2026

  • Διπλασιάζεται η επιδότηση πετρελαίου για τους ψαράδες

    7 Οκτ 2026

  • Πιερρακάκης: Μηνύσεις σε 18 influencers για παράνομο τζόγο

    6 Οκτ 2026

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΔΥΠΑ: Χειμερινές διακοπές με voucher – Μέχρι πότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν

    32 shares
    Share 13 Tweet 8
  • ΔΥΠΑ: Άρχισαν οι ενστάσεις για τους δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών

    38 shares
    Share 15 Tweet 10
  • Αγίου Πνεύματος: Τι ισχύει για τα καταστήματα

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Ποια τα πρόστιμα για όσους κυκλοφορούν οχήματα που είναι δηλωμένα ως σε ακινησία

    46 shares
    Share 18 Tweet 12
  • Προειδοποίηση Μητροπολίτη Δημητριάδος προς αρνητές ιερείς: Απαράδεκτη στάση, συμμορφωθείτε

    41 shares
    Share 16 Tweet 10

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.