voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Κοξάκι: Ανησυχία για την αύξηση κρουσμάτων στα παιδιά – Τα μέτρα πρόληψης από τον ΕΟΔΥ

    Εποχική γρίπη: Κατέφτασε νωρίτερα τον φετινό χειμώνα – Εμβολιασμό κυρίως για τις ευπαθείς ομάδες συστήνει ο ΕΟΔΥ

    ΕΟΔΥ: Έξι θάνατοι και 99 εισαγωγές από κορωνοϊό την τελευταία εβδομάδα – Ένας ασθενής σε ΜΕΘ με γρίπη

    Νέα επιδείνωση του καιρού από σημερα – Τοπικά ισχυρές βροχές, καταιγίδες και πυκνές χιονοπτώσεις

    Καιρός: Γιορτές με κακοκαιρία

    Προσλήψεις στο «Χαμόγελο του παιδιού» – Δείτε τις ειδικότητες

    Voucher έως 800 ευρώ: Tα προσωρινά αποτελέσματα για το πρόγραμμα πρώιμη παιδική παρέμβαση

  • Εκπαίδευση
    Με απόλυτη ασφάλεια οι Πανελλαδικές διαβεβαιώνουν τα αρμόδια υπουργεία

    Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Πανελλαδικές: Έως τις 06 Μαρτίου η υποβολή δικαιολογητικών για εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές

    Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

    Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τις μετακινήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

    Σοφία Ζαχαράκη: Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040

  • Θέσεις εργασίας
    Άνοιξαν οι αιτήσεις για 17 προσλήψεις στην ΕΦΑ Ηρακλείου

    Άνοιξαν οι αιτήσεις για 17 προσλήψεις στην ΕΦΑ Ηρακλείου

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 4ΓΒ/2025: 1.934 αιτήσεις για 132 θέσεις

    Λιβάνιος: Κονδύλια 320 εκατ. ευρώ για «έξυπνες πόλεις»

    Λιβάνιος: Έρχονται νέες μόνιμες προσλήψεις στους δήμους

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για 4.276 προσλήψεις – Από 18/12 οι ενστάσεις

  • Οικονομία
    Επιστροφή ενοικίου: Οι προϋποθέσεις και οι δικαιούχοι

    Παρατείνεται έως τον Απρίλιο του 2026 η πληρωμή ενοικίων μόνον μέσω τράπεζας

    Φορολοταρία Μαρτίου: Έγινε η κλήρωση-Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ

    Εορταστική φορολοταρία: 12 τυχεροί κερδίζουν από 100.000 ευρώ – Ποιοι συμμετέχουν και ποιοι μένουν εκτός

    Χατζηδάκης: Μέχρι 31 Μαρτίου 2025 θα συνδεθούν με το IRIS όλες ανεξαιρέτως οι επιχειρήσεις

    IRIS: Έρχεται διπλάσιο όριο μεταφοράς χρημάτων μεταξύ ιδιωτών

    Τέλη κυκλοφορίας 2026: Ποια είναι η φετινή προθεσμία πληρωμής – Τι προβλέπει η διαδικασία

    Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Τι ισχύει με το ενδεχόμενο παράτασης

  • Εργασιακά
    Δώρο Χριστουγέννων 2021: Πώς υπολογίζεται και πότε θα γίνουν οι πληρωμές

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    Έως 19/12 οι ενστάσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης από ΔΥΠΑ και ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ

    Επίσχεση Εργασίας: Ενημέρωση και οδηγίες από τη ΓΣΕΕ και το ΚΕΠΕΑ

    ΓΣΕΕ: Πως αμείβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

    Ηράκλειο: Στο πλευρό των εργαζομένων στην Υγεία, οι οικοδόμοι

    e-ΕΦΚΑ: Καταβάλλεται την Παρασκευή το αδειοδωρόσημο Χριστουγέννων 2025 σε εργατοτεχνίτες οικοδόμους

  • VOUCHER
    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    Προσλήψεις στο «Χαμόγελο του παιδιού» – Δείτε τις ειδικότητες

    Voucher έως 800 ευρώ: Tα προσωρινά αποτελέσματα για το πρόγραμμα πρώιμη παιδική παρέμβαση

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    Μπλόκο στα κοινωνικά επιδόματα των «φτωχών» ελεύθερων επαγγελματιών

    Voucher των 200 ευρώ: Πώς θα πάρετε την επιδότηση

  • Πολιτική
    Σοκ στον τουρισμό της Κρήτης – “Κανόνι” από μεγάλο tour operator

    Συνέδριο ΣΕΤΕ- “Tourism Ahead” – Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι ένα ακόμη ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό

    Προσχέδιο προϋπολογισμού: Ανάπτυξη 2,1%, πρωτογενές πλεόνασμα 0,5% έως 0,7% και μήνυμα δημοσιονομικής σταθερότητας

    Προϋπολογισμός 2026: Πέρασε από τη Βουλή με 159 «ναι» και 136 «όχι»

    Τα έξι μέτρα που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το στεγαστικό

    Κ. Χατζηδάκης: Όσα δεν έγιναν σε ολόκληρη τη μεταπολίτευση κατά της φοροδιαφυγής, έγιναν από το 2019 και μετά

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Πολιτική

Καραμανλής για δυστύχημα στα Τέμπη: Υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης αλλά ο σταθμάρχης χάραξε τη διαδρομή χειροκίνητα

από NEWS ROOM
20/03/2023
σε Πολιτική
114
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

“Παρών” στον δημόσιο διάλογο και στην διάθεση της Δικαιοσύνης, δήλωσε ο τέως υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος – κατά την διαδικασία της απάντησης των ερωτήσεων των βουλευτών όλων των κομμάτων που ακολούθησε την τοποθέτησή του στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας – επανέλαβε κατηγορηματικά ότι υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας και πρωτόκολλα, τα οποία το βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, καταρρίφθηκαν.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: Δεδομένου ότι στον συγκεκριμένο σταθμό υπήρχε τοπικό σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης, δηλαδή τηλεδιοίκησης, ο σταθμάρχης είχε την δυνατότητα και την υποχρέωση, βάσει του Κανονισμού, να χαράξει την διαδρομή ηλεκτρονικά και επέλεξε να το κάνει χειροκίνητα. Έκανε την χάραξη χειροκίνητα και την έκανε λάθος. Έβαλε το τρένο να παραβιάσει τον κόκκινο σηματοδότη και το έθεσε σε ανάποδη πορεία. Έπρεπε να ακολουθήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες, συνομιλώντας με τους μηχανοδηγούς και να επιβεβαιώσει την εντολή που έδωσε, κάτι που επίσης δεν έκανε. Ο σταθμάρχης – κι εδώ αποδεικνύεται ότι υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης – έβλεπε επί 12 λεπτά την πορεία του τρένου και δεν κατάφερε να σταματήσει το μοιραίο. Το χειρότερο δε από όλα – και αυτό δείχνει τις παθογένειες του Δημοσίου, οι οποίες δεν είναι σημερινές και δεν περιορίζονται στον ΟΣΕ – είναι ότι εκεί έπρεπε να υπάρχουν άλλοι δύο μέχρι τις 11 το βράδυ, οι οποίοι και δεν ήταν. Αυτό δείχνει ότι καταρρίφθηκαν τα πρωτόκολλα ασφαλείας.

“Έκανα μια ειλικρινή προσπάθεια να κρατήσω χαμηλά τους τόνους παρά τις απίστευτες προκλήσεις, γιατί θεωρώ ότι δεν βοηθάει να μπούμε σε αντιπαράθεση. Το τι έγινε και το τι δεν έγινε στην σύμβαση 717 είναι ξακάθαρο. Τώρα, ας περιμένουμε την Δικαιοσύνη. Γιατί όλοι τώρα μπορούν να κάνουν τους παντογνώστες και να κουνάνε το δάχτυλο. Εγώ παραιτήθηκα αναλαμβάνοντας την πολιτική ευθύνη. Μπορεί να υπάρχουν και διοικητικές και διαχειριστικές ευθύνες. Δεν θα το κρίνουμε εμείς εδώ. Θα το κρίνει η Δικαιοσύνη. Και είμαι στην διάθεση της Δικαιοσύνης να καταθέσω την άποψή μου. Αυτή είναι η πραγματικότητα και τα γεγονότα, όπως πιστεύω ότι έγιναν, και τα καταθέτω με απόλυτη ειλικρίνεια. Είμαι και θα είμαι πάντα παρών στον δημόσιο διάλογο” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής απάντησε στα ερωτήματα που δέχθηκε από τους βουλευτές όλων των πτερύγων της Βουλής, όπως και διέψευσε και τον τον ισχυρισμό του πρώην υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη ότι έγιναν έργα 1 δισ. επί της προηγούμενης κυβέρνησης στον σιδηρόδρομο. “Ουδέποτε έγιναν έργα 1 δισ. επί ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν έχει αυτό τώρα σημασία. Θυμίζω ότι, ενώ ο κ. Σπίρτζης λέει τώρα ότι οι κατακερματισμένες εργολαβίες φταίνε για τις καθυστερήσεις του έργου, όταν η σημερινή κυβέρνηση πήγε να τις ενοποιήσει, βγήκε απέναντι, και ως αντιπολίτευση καταψήφισε. Εγώ ανέλαβα ξεκάθαρα την πολιτική ευθύνη και είπα και τον λόγο για τον οποίο παραιτήθηκα. Λυπάμαι αλλά αυτό δεν έχει γίνει πολλές φορές στην πολιτική ζωή του τόπου τα τελευταία χρόνια”.

ΣχετικάΆρθρα

Στον ανακριτή σήμερα ο σταθμάρχης της Λάρισας, για την τραγωδία στα Τέμπη – Στους 42 οι νεκροί

Στις 23 Μαρτίου ξεκινά η δίκη για τα Τέμπη

14/10/2025
Σαμαράς για τα ομόφυλα ζευγάρια: Θα λέμε στον Ελληνικό λαό να ψηφίζει και ταυτόχρονα στους βουλευτές και τους υπουργούς να απέχουν;

Παρέμβαση Σαμαρά για Τέμπη: «Θεμελιώδες δικαίωμα των γονιών το αίτημα για εκταφή»

19/09/2025

Ειδικότερα ο τέως υπουργός Μεταφορών απάντησε στα ερωτήματα των βουλευτών και ανέφερε:

– Σε τι αφορά η δήλωση “Δεν παίζουμε με την ασφάλεια των τρένων” στη Βουλή

“Παίζει και ξαναπαίζει μια αποκομμένη δήλωση, η οποία μιλάει για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων” είπε ο κ. Καραμανλής, διευκρινίζοντας ότι η αναφορά του αυτή αφορούσε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου για το τρενάκι του Πηλίου. Σε αυτή ο βουλευτής ζητούσε να αναλάβει ο δήμος το τρενάκι, διότι έτσι θα είναι πιο ασφαλές. Εκεί, όπως εξήγησε ο κ. Καραμανλής, είπε ότι το συγκεκριμένο τοπικό δρομολόγιο είναι ασφαλές και ότι κατά την άποψή του το να παρακάμπτουμε τις διαδικασίες και την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων είναι απαράδεκτο, ενώ κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ποτέ στην Ευρώπη. “Επομένως ωραία η μονταζιέρα που έγινε από την αντιπολίτευση, αλλά καλύτερη η αλήθεια” ανάφερε χαρακτηριστικά και κατέθεσε στα πρακτικά το απόσπασμα από την τοποθέτησή του στη Βουλή “για να μιλάμε με στοιχεία”, όπως τόνισε.

– Ο κ. Ντογιάκος αποχώρησε από το υπουργείο όταν ο πατέρας του ανέλαβε την υπόθεση των Τεμπών

Ο κ. Καραμανλής, για το θέμα της συνεργασίας του υιού του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στο υπουργείο Μεταφορών, εξήγησε ότι τον γνώριζε από παλιά ως δικηγόρο και είχε εκτιμήσει τις ικανότητές του. Όταν πήγε να εργαστεί ως μετακλητός στο υπουργείο, ο πατέρας του δεν ήταν εισαγγελέας του Αρείου Πάγου και όταν ο πατέρας του ανέλαβε την υπόθεση των Τεμπών, ο ίδιος έπαψε να είναι συνεργάτης στο υπουργείο. Ωστόσο εξέφρασε τον προβληματισμό του για το γεγονός, ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιτίθεται στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Απευθυνόμενος προς τον ΣΥΡΙΖΑ, είπε πως πριν ενάμισυ μήνα “όταν θεωρούσατε ότι η στάση της Δικαιοσύνης ήταν αυτή που σας βόλευε λέγατε ‘υπάρχουν δικαστές εν Αθήναις’, τώρα ζητάτε την παραίτηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την υπόθεση του γιου του”.

– Οι συνδικαλιστές έθεταν μισθολογικά αιτήματα, όχι θέματα ασφάλειας

Απαντώντας στο ερώτημα για το κατά πόσο ο ίδιος είχε επαφή με τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ και αν ήταν σε γνώση του το εξώδικό τους, το οποίο είχε επιδοθεί στον ΟΣΕ και κοινοποιήθηκε στο υπουργείο Μεταφορών, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι τους είχε δει πολλές φορές και μάλιστα σε αυτές τις συναντήσεις τα θέματα τα οποία έθεταν ήταν αποκλειστικά μισθολογικά και συλλογικών συμβάσεων εργασίας, “δεν τους απασχολούσαν τα θέματα της ασφάλειας, ούτε η προώθηση της υλοποίησης των σχετικών έργων”. “Ως υπουργός κατέβαλλα κάθε προσπάθεια να επιλυθούν, και μάλιστα εμείς υπογράψαμε τις ΣΣΕ με την έγκριση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, πάντα όμως σεβόμενος την ανεξαρτησία της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), η οποία είναι σαφές ότι έχει ως αντικείμενο την ασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές” είπε.

– Αν κάποιος πρέπει να προειδοποιήσει για την ασφάλεια είναι η ΡΑΣ

Σχετικώς με τις αρμοδιότητες και την στάση που τηρεί η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ο κ. Καραμανλής είπε ότι από την εθνική και την κοινοτική νομοθεσία επιβάλλεται η πλήρης διάκριση των αρμοδιοτήτων της ΡΑΣ και των αρμοδιοτήτων του υπουργείου. Η ΡΑΣ, δεν είναι απλώς ο ρυθμιστής της αγοράς των σιδηροδρομικών μεταφορών, είναι κυρίως και πάνω από όλα η ανεξάρτητη εθνική αρχή ασφάλειας. Οι αρμοδιότητές της, είναι να διασφαλίζει την συνολική διατήρηση της σιδηροδρομικής ασφάλειας, την συνεχή βελτίωσή της καθώς και την τεχνική και επιστημονική πρόοδο, δίνοντας προτεραιότητα στην πρόληψη των ατυχημάτων. “Αν λοιπόν θα έπρεπε κάποιος να είχε ειδοποιήσει το υπουργείο ότι υπάρχουν ζητήματα ασφάλειας στις σιδηροδρομικές μεταφορές, αυτός είναι η ΡΑΣ”, είπε.

– Η μετάταξη και η εκπαίδευση του σταθμάρχη έγιναν σύμφωνα με την διαδικασία της ΡΑΣ

Απαντώντας στα όσα ακούγονται ότι ο σταθμάρχης προσλήφθηκε με “ρουσφέτι”, ο κ. Καραμανλής είπε ότι με βάση την νομοθεσία δεν υπάρχει θέμα με την μετάταξή του, ενώ η εκπαίδευσή του έγινε με βάση τα προβλεπόμενα από την ΡΑΣ. Καταφέρθηκε εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας πως δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις για να αποκομίσει κομματικά οφέλη. Εξήγησε ότι όπως ο νόμος υποχρεώνει, πριν γίνουν προσλήψεις άνοιξαν 18 θέσεις μέσω της κινητικότητας κι εμφανίστηκαν μόλις δύο άτομα. “Δεν υπήρχε θέμα με την μετάταξη, αφού ο νόμος για την κινητικότητα, όπως και ο Κανονισμός του ΟΣΕ, δεν προβλέπει ηλικιακό περιορισμό. Αυτό ισχύει μόνον για τις νέες προσλήψεις. Επίσης, εκπαιδεύτηκε κανονικά επί έξι μήνες για 800 ώρες και έδωσε εξετάσεις μέσω της διαδικασίας που προβλέπει η ΡΑΣ και η οποία υφίστατο και επί της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Τί ρουσφέτι ήταν λοιπόν αυτό;” ανέφερε.

Παρόλα αυτά, ο κ. Καραμανλής, σημείωσε ότι σήμερα η ΡΑΣ με όψιμο τρόπο, κατόπιν εορτής και μετά το δυστύχημα, έρχεται για το θέμα της εκπαίδευσης του σταθμάρχη και λέει ότι η εκπαίδευση ήταν προβληματική. “Αυτό έχει μια αντίφαση. Διότι δεν μπορεί από την μία να εγκρίνεις την διαδικασία της εκπαίδευσης και να έρχεσαι μετά το ατύχημα, ενώ εσύ είσαι υπεύθυνος σε πολύ μεγάλο βαθμό για την διαδικασία της εκπαίδευσης και να λες ότι έγινε λάθος. Τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα” παρατήρησε.

– Οι αποζημιώσεις δόθηκαν λόγω καθυστερήσεων του έργου

Αναφορικώς με το θέμα των αποζημιώσεων του ανάδοχου του έργου, λόγω των καθυστερήσεων για την περίοδο που είχε σταματήσει το έργο, ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε ότι: Τον Μάρτιο του 2020, ο ανάδοχος ζήτησε 26 εκ. ευρώ για τις καθυστερήσεις την περίοδο που είχε σταματήσει το έργο και μετά την εισήγηση του τεχνικού συμβουλίου του ΟΣΕ συμφωνήθηκε να πάρει 2,5 εκ. ευρώ. Τον Απρίλιο του 2020, ζήτησαν επιπλέον 7 εκ. ευρώ και τελικά αποφασίστηκε το ποσό των 564.000 ευρώ. Δηλαδή τα χρήματα τα οποία δεν έχουν πληρωθεί γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο, είναι 3 εκ. από τα 33 εκ. ευρώ.

Σχετικώς με την προειδοποιητική επιστολή που είχε αποστείλει με την παραίτησή του, o πρόεδρος του RDMS, ο κ. Καραμανλής απάντησε ότι δεν θέτει θέματα ασφαλείας για την τότε κατάσταση στην σύμβαση 717 αλλά για το μέλλον, εφόσον οι εργασίες ολοκληρωθούν. Σημείωσε ότι τα κεντρικά επιχειρήματα του συγκεκριμένου ανθρώπου καταρρίπτονται από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας κι ενώ ο ίδιος σε άλλη εργολαβία είχε λάβει αποφάσεις εκ διαμέτρου αντίθετες. “Εμείς όταν παραλάβαμε την παραίτηση, βάλαμε πραγματογνώμονα το ΤΕΕ και κάναμε ακριβώς ό,τι μας υπέδειξε η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, επομένως ούτε εκεί στοιχειοθετείται κατηγορία” ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τέλος, σχετικώς με το πόρισμα της Αρχής Διαφάνειας, ενημέρωσε ότι έχει υπάρξει πράξη αρχειοθέτησης εκ μέρους της εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, του τμήματος Οικονομικών Εγκλημάτων. Το πόσισμα της Αρχής, κυρίως αναφέρεται εκεί που σταματάει το έργο το 2016 και ξαναρχίζει το 2019. Επίσης είπε ότι τέθηκαν επίσης σε πειθαρχική διαδικασία 18 άτομα, τα οποία απαλλάχθηκαν.

Ετικέτες: Κώστας Αχ. ΚαραμανλήςΤέμπη

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Συνέδριο ΣΕΤΕ- “Tourism Ahead” – Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι ένα ακόμη ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό

    17 Δεκ 2025

  • Προϋπολογισμός 2026: Πέρασε από τη Βουλή με 159 «ναι» και 136 «όχι»

    16 Δεκ 2025

  • Κ. Χατζηδάκης: Όσα δεν έγιναν σε ολόκληρη τη μεταπολίτευση κατά της φοροδιαφυγής, έγιναν από το 2019 και μετά

    15 Δεκ 2025

  • Κεραμέως: Περισσότερες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και αυξήσεις μισθών στις αρχές του 2026

    12 Δεκ 2025

  • Χατζηδάκης: Ο προϋπολογισμός του 2026 θα συνδυαστεί με σημαντικές μεταρρυθμίσεις

    12 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    746 shares
    Share 298 Tweet 187
  • Αυξάνεται το επίδομα παιδιού από το 2026

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Επίδομα θέρμανσης: Οι 3 πληρωμές που έρχονται

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Έρχεται το νέο Voucher και για Ανέργους και για Εργαζομένους με εκπαιδευτικό επίδομα 750 ευρώ

    28 shares
    Share 11 Tweet 7

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.