voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Οδηγίες από τον ΕΦΕΤ προς τους καταναλωτές για ασφαλή κατανάλωση τροφίμων ενόψει Χριστουγέννων

    Οδηγίες από τον ΕΦΕΤ προς τους καταναλωτές για ασφαλή κατανάλωση τροφίμων ενόψει Χριστουγέννων

    Κοξάκι: Ανησυχία για την αύξηση κρουσμάτων στα παιδιά – Τα μέτρα πρόληψης από τον ΕΟΔΥ

    Εποχική γρίπη: Κατέφτασε νωρίτερα τον φετινό χειμώνα – Εμβολιασμό κυρίως για τις ευπαθείς ομάδες συστήνει ο ΕΟΔΥ

    ΕΟΔΥ: Έξι θάνατοι και 99 εισαγωγές από κορωνοϊό την τελευταία εβδομάδα – Ένας ασθενής σε ΜΕΘ με γρίπη

  • Εκπαίδευση

    Ζαχαράκη: Νέες καταθέσεις για ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων στο πρώτο δίμηνο του 2026

    Με απόλυτη ασφάλεια οι Πανελλαδικές διαβεβαιώνουν τα αρμόδια υπουργεία

    Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Πανελλαδικές: Έως τις 06 Μαρτίου η υποβολή δικαιολογητικών για εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές

    Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

    Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τις μετακινήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

  • Θέσεις εργασίας

    Δήμος Ηρακλείου: Προχωρά σε 91 προσλήψεις με οκτάμηνες συμβάσεις

    Ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις 573 ειδικών φρουρών στην ελληνική αστυνομία

    Ελληνική Αστυνομία: Προχωρά στις προσλήψεις 926 ειδικών φρουρών

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 5Κ/2023: Εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα – Από 20/12 οι ενστάσεις

    Επιχείρηση “Νόστος 2”: Απομακρύνθηκαν 26 Έλληνες από την Οδησσό

    ΑΣΕΠ 2Γ/2025: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για 145 προσλήψεις στο Υπ. Εξωτερικών

  • Οικονομία

    Πότε μπαίνει το επίδομα θέρμανσης στους δικαιούχους – Τι πρέπει να γνωρίζετε

    Μπλόκο στα κοινωνικά επιδόματα των «φτωχών» ελεύθερων επαγγελματιών

    e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους από 22 έως 24 Δεκεμβρίου

    Επίδομα Παιδιού: Τη Δευτέρα 26/2 ανοίγει η πλατφόρμα για υποβολή αιτήσεων

    Στις 22/12 ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα παιδιού

    Νέες δυνατότητες και αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες για συνταξιούχους από τον e-ΕΦΚΑ

    e-ΕΦΚΑ: Νέα παράταση της προθεσμίας υποβολής για τις ΑΠΔ – Ποιες επιχειρήσεις αφορά

  • Εργασιακά
    Δώρο Χριστουγέννων 2021: Πώς υπολογίζεται και πότε θα γίνουν οι πληρωμές

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Στα σκαριά νέο voucher με αποδοχές έως και 1.500 ευρώ

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    ΔΥΠΑ: Συνολικά 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο 2025

    ΔΥΠΑ: Μειώθηκαν οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Ιανουάριο- Αυξήθηκαν οι επιδοτούμενοι

    ΔΥΠΑ: Στους 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο

  • VOUCHER
    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Στα σκαριά νέο voucher με αποδοχές έως και 1.500 ευρώ

    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    Προσλήψεις στο «Χαμόγελο του παιδιού» – Δείτε τις ειδικότητες

    Voucher έως 800 ευρώ: Tα προσωρινά αποτελέσματα για το πρόγραμμα πρώιμη παιδική παρέμβαση

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

  • Πολιτική

    Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τη μετάβαση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ

    Εντείνονται οι αγροτικές κινητοποιήσεις – Διαμαρτύρονται για το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις μειωμένες επιδοτήσεις

    Πηγές ΥΠΑΑΤ: 16+4 αιτήματα αγροτών υλοποιούνται ή βρίσκονται υπό επεξεργασία για να βρεθεί λύση

    Σοκ στον τουρισμό της Κρήτης – “Κανόνι” από μεγάλο tour operator

    Συνέδριο ΣΕΤΕ- “Tourism Ahead” – Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι ένα ακόμη ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό

    Προσχέδιο προϋπολογισμού: Ανάπτυξη 2,1%, πρωτογενές πλεόνασμα 0,5% έως 0,7% και μήνυμα δημοσιονομικής σταθερότητας

    Προϋπολογισμός 2026: Πέρασε από τη Βουλή με 159 «ναι» και 136 «όχι»

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική 1. Πρώτα Θέματα

Αυτό είναι το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του Δημοσίου – Θα πραγματοποιείται 2 φορές τον χρόνο

από NEWS ROOM
06/05/2025
σε 1. Πρώτα Θέματα, Εργασιακά
115
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του Δημοσίου παρουσίασαν οι υπουργοί Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, το μεσημέρι της Τρίτης (6.5.25).

Το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες, θα πραγματοποιείται δυό φορές το χρόνο από την πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov.gr.

«Η αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο για να βαθμολογήσουν μια σειρά υπηρεσιών. Δεν είναι αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η ενεργός συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους», τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών.

Όπως υπογράμμισε, οι πολίτες, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, έχουν πλέον τη δυνατότητα -προαιρετικά και ανώνυμα- να αξιολογήσουν και να εκφράσουν τη γνώμη τους για μια σειρά δημόσιων υπηρεσιών, μέσω ενός προγράμματος που υλοποιείται για πρώτη φορά».

ΣχετικάΆρθρα

Συντάξεις δημοσίων υπαλλήλων: Χωρίς αναγνώριση τα χρόνια πριν από τον μόνιμο διορισμό

Η νέα εποχή του Δημόσιου τομέα: Αποτελεσματικότητα και διαφάνεια μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους και το 2025

14/12/2025

Χατζηδάκης: Με χρήση τεχνητής νοημοσύνης η μείωση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο

24/11/2025

«Ότι μετριέται, μπορεί να βελτιωθεί», ανέφερε ο Θοδωρής Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας ότι η αξιοποίηση του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για τη συλλογή απόψεων και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην ανταπόκριση στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.

Τα βασικά στοιχεία του ερωτηματολογίου

Στόχος: Η συλλογή ποσοτικών δεδομένων σχετικά με την ικανοποίηση των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με σκοπό τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ποιότητας της δημόσιας διοίκησης.

Προσβασιμότητα: Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο μέσω του gov.gr και της ιστοσελίδας αξιολόγηση.ypes.gov.gr, διευκολύνοντας τη συμμετοχή των πολιτών. Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη από το Υπουργείο Εσωτερικών και υλοποιήθηκε από το ΕΔΥΤΕ.

Χρονική διάρκεια: Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο δύο φορές τον χρόνο, μία την περίοδο Απριλίου – Μαΐου και μία την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, επιτρέποντας την παρακολούθηση της εξέλιξης των υπηρεσιών. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τις αξιολογήσεις τους έως τις 24 Μαΐου, και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των δεδομένων.

Ανωνυμία και αξιοπιστία: Η συμμετοχή είναι ανώνυμη, διασφαλίζοντας την ειλικρινή έκφραση απόψεων. Η μοναδικότητα των απαντήσεων εξασφαλίζεται μέσω κωδικών τάξης, ενισχύοντας την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.Το ερωτηματολόγιο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων:

Υπηρεσίες του Κεντρικού Κράτους: Αξιολόγηση της ΑΑΔΕ, του ΕΦΚΑ, του κτηματολογίου, της ΔΥΠΑ και άλλων.

Ψηφιακές Υπηρεσίες: Αξιολόγηση των ψηφιακών εργαλείων, όπως το myHealth, η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι υπηρεσίες του gov.gr.

Υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Αξιολόγηση της καθαριότητας, του ηλεκτροφωτισμού, των παιδικών σταθμών και άλλων τοπικών υπηρεσιών.

Ανάλυση Δεδομένων: Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν ανά φορέα, υπηρεσία, περιφέρεια, δήμο, ακόμα και ανά ταχυδρομικό κώδικα, παρέχοντας λεπτομερή εικόνα της ικανοποίησης των πολιτών. Επιπλέον, θα εξεταστεί η διάθεση των δεδομένων σε μορφή ανοικτών δεδομένων (open data) για περαιτέρω ανάλυση.

Πατήστε εδώ για το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης

Παπαστεργίου: «Ασφαλής η διαδικασία ψηφιακής επικοινωνίας με τους πολίτες»

«Έχουμε την υποχρέωση, αλλά και τεράστια χαρά να συνεργαζόμαστε με το υπουργείο Εσωτερικών και να υλοποιούμε δράσεις σαν και αυτή τη καινοτόμο δράση», δήλωσε ο Δημήτρης Παπαστεργίου και τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου. Η δράση υλοποιείται μέσω του gov.gr και στόχος της είναι η ασφαλής επικοινωνία με τους πολίτες που είναι γραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

«Δεν θα φύγει κανένα SMS, δεν θα φύγει κανένα email προκειμένου να ειδοποιήσουμε τους πολίτες, αλλά θα γίνει με push notification πάνω στο κινητό. Και αυτό γίνεται γιατί πλέον θέλουμε όλο και περισσότερο να φέρουμε ασφαλή διακίνηση πληροφορίας. Προφανώς δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι όσοι είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΜΕπ. Κάποιος απλά μπορεί να μπει στο gov.gr και να συμμετέχει στο ερωτηματολόγιο,» τόνισε.

Από σήμερα, όπως είπε, ξεκινούν να αποστέλλονται τα push notifications ως μία επιπλέον ειδοποίηση. «Είναι πολύ σημαντικό να πούνε την άποψή τους οι πολίτες. Και εμείς και το υπουργείο Εσωτερικών λέμε ότι οι πολίτες θέλουν λίγα λεπτά για να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να έχουμε ένα καλύτερο ελληνικό δημόσιο».

Διευκρίνισε ότι δεν δεν υπάρχουν ερωτήσεις για το κομμάτι της υγείας, διότι «υπάρχει ειδικό ερωτηματολόγιο και ξεχωριστό πρόγραμμα, το οποίο τρέχει μαζί με το Υπουργείο Υγείας. Υπάρχει ξεχωριστό ερωτηματολόγιο, το οποίο θα μπορεί σύντομα να απαντήσει κάποιος ο οποίος έχει δεχθεί και υπηρεσίες από το δημόσιο σύστημα υγείας. Άρα εκεί πέρα θα υπάρξει περαιτέρω αξιολόγηση, το κάνει και το υπουργείο Υγείας, το κάνει και ο ΕΦΚΑ για τις δικές του υπηρεσίες».

Ο κ. Παπαστεργίου κατέληξε λέγοντας «ότι είναι μια κομβική στιγμή για τον ελληνικό δημόσιο. Ο ελληνικός δημόσιος δεν έχει κανένα πρόβλημα να αντιπροσωπεύσει και να εκτεθεί και να πάρει πίσω απόψεις για να γίνει καλύτερο».

Κυριάκος Μητσοτάκης: Εργαλείο λογοδοσίας η αξιολόγηση του Δημοσίου

Η νέα ηλεκτρονική αξιολόγηση δεκάδων υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα από τους πολίτες παρουσιάστηκε σε διυπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη το πρωί της Τρίτης (6.5.25).

«Είναι πραγματικά ξεχωριστή η σημερινή μας συνάντηση, καθώς ουσιαστικά αφορά κάτι το οποίο γίνεται για πρώτη φορά στη χώρα. Σχεδόν 5 εκατομμύρια πολίτες έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν οι ίδιοι τις δημόσιες υπηρεσίες, έχοντας πια τον πρώτο λόγο, με στόχο ένα κράτος το οποίο να είναι πιο αποτελεσματικό και πιο φιλικό. Έτσι μπορούν να στείλουν το δικό τους μήνυμα για όσα απασχολούν την καθημερινότητά τους, από τον ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, την ΑΑΔΕ, τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στις γειτονιές, στα σχολεία, την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό και πολλά ακόμα», δήλωσε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της εθελοντικής συμπλήρωσης ψηφιακού ερωτηματολογίου στη σελίδα axiologisi.ypes.gov.gr. Το ερωτηματολόγιο θα αποτελείται από περίπου 50 ερωτήσεις και θα καλύπτει περίπου 45 υπηρεσίες και φορείς. Οι συμμετέχοντες θα βαθμολογούν τις υπηρεσίες από 1, το χαμηλότερο, έως 10, το υψηλότερο, συμβάλλοντας στο ευρύτερο πλέγμα μέτρων αξιολόγησης που διαθέτει πλέον η πολιτεία.

Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει υλικό για μεγάλους κεντρικούς φορείς, όπως ο e-ΕΦΚΑ και η ΑΑΔΕ, τα μέσα μεταφοράς, όσο και για πληθώρα υπηρεσιών ή χώρων που προσφέρει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως η καθαριότητα, η ποιότητα των δρόμων, ο δημόσιος ηλεκτροφωτισμός, η διαθεσιμότητα χώρων στάθμευσης, οι παιδικές χαρές, οι υποδομές για πολίτες με αναπηρία και η μέριμνα για ζώα συντροφιάς. Οι πολίτες θα μπορούν επίσης να αξιολογήσουν εφαρμογές του gov.gr και ψηφιακές υπηρεσίες, σαν την ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Στην αξιολόγηση θα μπορούν να λάβουν μέρος σχεδόν 5 εκατομμύρια Έλληνες πολίτες και αλλοδαποί κάτοικοι οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Οι συμμετέχοντες θα συνδέονται με τους ατομικούς κωδικούς Taxisnet και κατ’ αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλουν τις απαντήσεις τους μόνο μία φορά. Πέραν των ερωτήσεων, οι πολίτες θα μπορούν να γράψουν ένα σύντομο ελεύθερο κείμενο και να προτείνουν υπηρεσίες που θα ήθελαν να δουν να ψηφιοποιούνται. Το ερωτηματολόγιο δεν θα αφορά προσωπικά αιτήματα ή αξιολόγηση μεμονωμένων υπαλλήλων.

«Ουσιαστικά ζητάμε λίγο από τον χρόνο των πολιτών για να μας δώσουν εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Αυτός είναι ο κεντρικός σκοπός αυτής της προσπάθειας: να μπορούμε να εντοπίζουμε αδυναμίες και να μπορούμε να επιτυγχάνουμε πραγματική πρόοδο. Είναι ουσιαστικά ένα εργαλείο λογοδοσίας. Δίνουμε τον λόγο στους πολίτες και φυσικά η υποχρέωσή μας την επόμενη μέρα δεν είναι απλά να θέσουμε στο δημόσιο διάλογο τα στοιχεία αυτά, αλλά να τα αξιοποιήσουμε έτσι ώστε πραγματικά να στρέψουμε την προσοχή μας εκεί που οι πολίτες μας υποδεικνύουν ότι υπάρχουν σημαντικές αδυναμίες», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Εκτός του ερωτηματολογίου βρίσκονται οι δομές δημόσιας υγείας, για τις οποίες βρίσκεται σε φάση υλοποίησης μία ξεχωριστή μέθοδος αξιολόγησης. Επιπλέον, το ερωτηματολόγιο εστιάζει σε υπηρεσίες που αγγίζουν την καθημερινότητα αλλά δεν θεωρούνται μετωπικές, δηλαδή όπου οι πολίτες σπάνια χρειάζεται να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με δημόσιο ή δημοτικό υπάλληλο. Για τις μετωπικές υπηρεσίες, στις οποίες για παράδειγμα συγκαταλέγονται τα ΚΕΠ, σχεδιάζεται μία συμπληρωματική μέθοδος αξιολόγησης, όπου ο πολίτης θα λαμβάνει στη συνέχεια προσωποποιημένο μήνυμα στο κινητό όπου θα μπορεί να βαθμολογήσει τόσο την υπηρεσία που επισκέφτηκε όσο και τη διαδικασία λειτουργίας του Δημοσίου.

«Δίνω πολύ μεγάλη έμφαση σε μία δράση η οποία θα ξεδιπλωθεί σύντομα από το Υπουργείο Υγείας. Ποιος είναι ο σκοπός μας; Όταν ένας πολίτης εξέρχεται του νοσοκομείου ή οποιασδήποτε άλλης δομής υγείας, να μπορεί σύντομα να μας δίνει τη βαθμολογία του για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη δομή υγείας την οποία επισκέφθηκε», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

«Τακτικό εργαλείο λογοδοσίας και πολυεπίπεδη ανάλυση για ένα καλύτερο κράτος»

Το ερωτηματολόγιο για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών προγραμματίζεται να στέλνεται μία φορά ανά εξάμηνο, κάθε άνοιξη και κάθε φθινόπωρο, αφενός ώστε να γίνεται τακτική αξιολόγηση και αφετέρου ώστε συγκεντρωθεί μία πλούσια βάση δεδομένων, η οποία θα επιτρέπει τον καλύτερο εντοπισμό προβλημάτων, δυσλειτουργιών και αναποτελεσματικών διαδικασιών. Οι ερωτήσεις θα επικαιροποιούνται, ανάλογα με τις παρατηρήσεις των πολιτών και λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση του κράτους.

«Ουσιαστικά αυτό το οποίο κάνουμε είναι η μεγαλύτερη έρευνα η οποία έχει γίνει ποτέ, όσον αφορά τις σχέσεις της πολιτείας με την κοινωνία, με τους πολίτες. Μόνο που αυτή τη φορά είναι ο πολίτης αυτός ο οποίος υποδεικνύει στη διοίκηση πού πρέπει να στρέψει την προσοχή της και πού πρέπει να βελτιώσει τη λειτουργία της», επισήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η υποβολή των απαντήσεων θα γίνεται ανώνυμα, με απόλυτη ασφάλεια. Τα μόνα στοιχεία που θα συλλέγονται είναι η ηλικία κάθε πολίτη που συμμετέχει και η περιοχή διαμονής τους, ώστε να γίνεται ανάλυση των απαντήσεων με βάση την ηλικιακή ομάδα και ανά Δήμο ή Περιφέρεια. Η μελέτη των στοιχείων θα είναι πολυεπίπεδη, με γεωγραφικά, ηλικιακά και υπηρεσιακά κριτήρια, για τον καλύτερο εντοπισμό των βελτιώσεων που απαιτούνται.

Τα δεδομένα που θα προκύψουν θα είναι διαθέσιμα σε όλους (open data), λειτουργώντας ως εργαλείο διαφάνειας και λογοδοσίας για τη βελτίωση του κράτους. Θα διατίθενται επίσης γραφήματα, χάρτες και άλλες μορφές οπτικής απεικόνισης των στοιχείων.

Ετικέτες: ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του ΔημοσίουΔημόσιο

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά

    20 Δεκ 2025

  • ΔΥΠΑ: Στους 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο

    19 Δεκ 2025

  • ΓΣΕΕ: Πως αμείβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

    18 Δεκ 2025

  • e-ΕΦΚΑ: Καταβάλλεται την Παρασκευή το αδειοδωρόσημο Χριστουγέννων 2025 σε εργατοτεχνίτες οικοδόμους

    18 Δεκ 2025

  • e-ΕΦΚΑ: Στις 19/12 καταβάλλεται το αδειοδωρόσημο Χριστουγέννων 2025 σε εργατοτεχνίτες οικοδόμους

    17 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    813 shares
    Share 325 Tweet 203
  • Επίδομα θέρμανσης: Οι 3 πληρωμές που έρχονται

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Έρχεται το νέο Voucher και για Ανέργους και για Εργαζομένους με εκπαιδευτικό επίδομα 750 ευρώ

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Επίδομα θέρμανσης: Μπαίνει η πρώτη δόση την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • Αυξάνεται το επίδομα παιδιού από το 2026

    31 shares
    Share 12 Tweet 8

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.