voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Μικρή «ανάσα»στα αποθέματα νερού λόγω των βροχοπτώσεων

    Το Netflix εξαγοράζει την Warner Bros έναντι αστρονομικού ποσού!

    Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ για κακοκαιρία μέχρι την Τετάρτη

    Κακοκαιρία: Σε κατάσταση κινητοποίησης «RED CODE» εννιά Περιφέρειες – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

    ΜΕΤΕΟ/ ΕΑΑ: Πάνω από 1000 χιλιοστά βροχής στα Τζουμέρκα τον φετινό Νοέμβριο

  • Εκπαίδευση
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Κακοκαιρία: Κλειστές την Παρασκευή οι εκπαιδευτικές δομές και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Αττικής

    Κακοκαιρία Byron: Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία θα μείνουν κλειστά

    Κατάληψη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο στα Σφακιά με αίτημα προσλήψεις εκπαιδευτικών

    Κακοκαιρία Byron: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία της Αττικής

    ΟΠΕΚΑ: Παράταση στις αιτήσεις για 1.000 ευρώ σε επιτυχόντες των Πανελληνίων 2025

  • Θέσεις εργασίας
    ΔΥΠΑ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης

    ΔΥΠΑ: 60 νέες μόνιμες προσλήψεις για το 2026 με ευκαιρίες για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες

    Προκήρυξη για 413 μόνιμες προσλήψεις στον ΟΣΥ

    ΟΣΥ: Προχωρά σε 290 προσλήψεις οδηγών λεωφορείων

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 4ΓΒ/2025 : Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής από επιτυχόντες του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού (2Γ/2022)

    Δήμος Πειραιά: 290 νέες προσλήψεις χωρίς πτυχίο

    Αρχίζουν οι αιτήσεις για 20 προσλήψεις στο Δήμο Πειραιά

  • Οικονομία
    Θερινές εκπτώσεις 2024: Ανοιχτά αύριο, Κυριακή τα καταστήματα – Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας

    Πότε έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    Επίδομα θέρμανσης: Νέα πληρωμή για τους δικαιούχους

    Επίδομα θέρμανσης: Κλείνει αύριο η πλατφόρμα για αιτήσεις

    Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

  • Εργασιακά
    Νωρίτερα θα καταβληθεί φέτος το Δώρο των Χριστουγέννων

    Δώρο Χριστουγέννων: Τι ισχύει με τους ανέργους – Ποιοι δεν θα το λάβουν

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης – Τι πρέπει να ξέρετε

    Συντάξεις Δεκεμβρίου: Οι ημερομηνίες πληρωμής ανά Ταμείο

    Νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου: Ποιοι δεν θα δουν αύξηση και γιατί

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

  • VOUCHER
    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Nέο Voucher Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500€

    «Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

  • Πολιτική
    Βουλή: Τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών για τις παρακολουθήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

    ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Περισσεύει η κυβερνητική κοροϊδία – Οι 4 στους 10 δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς

    Τους Έλληνες του Λονδίνου καλεί η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση του Rebrain Greece

    Κεραμέως για συλλογικές συμβάσεις: Η ιστορική Κοινωνική συμφωνία οδηγεί σε πλήρη προστασία των εργαζομένων

    Κρήτη: «Ψίχουλα» οι αποζημιώσεις για ζημιές από την κλιματική αλλαγή

    Χατζηδάκης: Μήνας πληρωμών για τους αγρότες ο Δεκέμβριος – Πάμε σε ένα σύστημα αξιόπιστο και δίκαιο για τις επιδοτήσεις

    Μητσοτάκης: Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μια τέτοια ιστορική συμφωνία, η οποία θέτει κανόνες στην αγορά εργασίας

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική 1. Πρώτα Θέματα

Αυτό είναι το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του Δημοσίου – Θα πραγματοποιείται 2 φορές τον χρόνο

από NEWS ROOM
06/05/2025
σε 1. Πρώτα Θέματα, Εργασιακά
115
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του Δημοσίου παρουσίασαν οι υπουργοί Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, το μεσημέρι της Τρίτης (6.5.25).

Το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών Δημόσιας Διοίκησης από τους πολίτες, θα πραγματοποιείται δυό φορές το χρόνο από την πλατφόρμα axiologisi.ypes.gov.gr.

«Η αξιολόγηση είναι ένα εργαλείο για να βαθμολογήσουν μια σειρά υπηρεσιών. Δεν είναι αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η ενεργός συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους», τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών.

Όπως υπογράμμισε, οι πολίτες, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, έχουν πλέον τη δυνατότητα -προαιρετικά και ανώνυμα- να αξιολογήσουν και να εκφράσουν τη γνώμη τους για μια σειρά δημόσιων υπηρεσιών, μέσω ενός προγράμματος που υλοποιείται για πρώτη φορά».

ΣχετικάΆρθρα

Χατζηδάκης: Με χρήση τεχνητής νοημοσύνης η μείωση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο

24/11/2025

Τέλος η φυλακή για χρέη: Τι προβλέπεται για όσους χρωστούν στο Δημόσιο

20/11/2025

«Ότι μετριέται, μπορεί να βελτιωθεί», ανέφερε ο Θοδωρής Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας ότι η αξιοποίηση του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για τη συλλογή απόψεων και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην ανταπόκριση στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών.

Τα βασικά στοιχεία του ερωτηματολογίου

Στόχος: Η συλλογή ποσοτικών δεδομένων σχετικά με την ικανοποίηση των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με σκοπό τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ποιότητας της δημόσιας διοίκησης.

Προσβασιμότητα: Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο μέσω του gov.gr και της ιστοσελίδας αξιολόγηση.ypes.gov.gr, διευκολύνοντας τη συμμετοχή των πολιτών. Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη από το Υπουργείο Εσωτερικών και υλοποιήθηκε από το ΕΔΥΤΕ.

Χρονική διάρκεια: Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο δύο φορές τον χρόνο, μία την περίοδο Απριλίου – Μαΐου και μία την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου, επιτρέποντας την παρακολούθηση της εξέλιξης των υπηρεσιών. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τις αξιολογήσεις τους έως τις 24 Μαΐου, και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των δεδομένων.

Ανωνυμία και αξιοπιστία: Η συμμετοχή είναι ανώνυμη, διασφαλίζοντας την ειλικρινή έκφραση απόψεων. Η μοναδικότητα των απαντήσεων εξασφαλίζεται μέσω κωδικών τάξης, ενισχύοντας την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.Το ερωτηματολόγιο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων:

Υπηρεσίες του Κεντρικού Κράτους: Αξιολόγηση της ΑΑΔΕ, του ΕΦΚΑ, του κτηματολογίου, της ΔΥΠΑ και άλλων.

Ψηφιακές Υπηρεσίες: Αξιολόγηση των ψηφιακών εργαλείων, όπως το myHealth, η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι υπηρεσίες του gov.gr.

Υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Αξιολόγηση της καθαριότητας, του ηλεκτροφωτισμού, των παιδικών σταθμών και άλλων τοπικών υπηρεσιών.

Ανάλυση Δεδομένων: Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν ανά φορέα, υπηρεσία, περιφέρεια, δήμο, ακόμα και ανά ταχυδρομικό κώδικα, παρέχοντας λεπτομερή εικόνα της ικανοποίησης των πολιτών. Επιπλέον, θα εξεταστεί η διάθεση των δεδομένων σε μορφή ανοικτών δεδομένων (open data) για περαιτέρω ανάλυση.

Πατήστε εδώ για το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης

Παπαστεργίου: «Ασφαλής η διαδικασία ψηφιακής επικοινωνίας με τους πολίτες»

«Έχουμε την υποχρέωση, αλλά και τεράστια χαρά να συνεργαζόμαστε με το υπουργείο Εσωτερικών και να υλοποιούμε δράσεις σαν και αυτή τη καινοτόμο δράση», δήλωσε ο Δημήτρης Παπαστεργίου και τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου. Η δράση υλοποιείται μέσω του gov.gr και στόχος της είναι η ασφαλής επικοινωνία με τους πολίτες που είναι γραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

«Δεν θα φύγει κανένα SMS, δεν θα φύγει κανένα email προκειμένου να ειδοποιήσουμε τους πολίτες, αλλά θα γίνει με push notification πάνω στο κινητό. Και αυτό γίνεται γιατί πλέον θέλουμε όλο και περισσότερο να φέρουμε ασφαλή διακίνηση πληροφορίας. Προφανώς δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι όσοι είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΜΕπ. Κάποιος απλά μπορεί να μπει στο gov.gr και να συμμετέχει στο ερωτηματολόγιο,» τόνισε.

Από σήμερα, όπως είπε, ξεκινούν να αποστέλλονται τα push notifications ως μία επιπλέον ειδοποίηση. «Είναι πολύ σημαντικό να πούνε την άποψή τους οι πολίτες. Και εμείς και το υπουργείο Εσωτερικών λέμε ότι οι πολίτες θέλουν λίγα λεπτά για να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες Δημόσιας Διοίκησης, ώστε να έχουμε ένα καλύτερο ελληνικό δημόσιο».

Διευκρίνισε ότι δεν δεν υπάρχουν ερωτήσεις για το κομμάτι της υγείας, διότι «υπάρχει ειδικό ερωτηματολόγιο και ξεχωριστό πρόγραμμα, το οποίο τρέχει μαζί με το Υπουργείο Υγείας. Υπάρχει ξεχωριστό ερωτηματολόγιο, το οποίο θα μπορεί σύντομα να απαντήσει κάποιος ο οποίος έχει δεχθεί και υπηρεσίες από το δημόσιο σύστημα υγείας. Άρα εκεί πέρα θα υπάρξει περαιτέρω αξιολόγηση, το κάνει και το υπουργείο Υγείας, το κάνει και ο ΕΦΚΑ για τις δικές του υπηρεσίες».

Ο κ. Παπαστεργίου κατέληξε λέγοντας «ότι είναι μια κομβική στιγμή για τον ελληνικό δημόσιο. Ο ελληνικός δημόσιος δεν έχει κανένα πρόβλημα να αντιπροσωπεύσει και να εκτεθεί και να πάρει πίσω απόψεις για να γίνει καλύτερο».

Κυριάκος Μητσοτάκης: Εργαλείο λογοδοσίας η αξιολόγηση του Δημοσίου

Η νέα ηλεκτρονική αξιολόγηση δεκάδων υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα από τους πολίτες παρουσιάστηκε σε διυπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη το πρωί της Τρίτης (6.5.25).

«Είναι πραγματικά ξεχωριστή η σημερινή μας συνάντηση, καθώς ουσιαστικά αφορά κάτι το οποίο γίνεται για πρώτη φορά στη χώρα. Σχεδόν 5 εκατομμύρια πολίτες έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογούν οι ίδιοι τις δημόσιες υπηρεσίες, έχοντας πια τον πρώτο λόγο, με στόχο ένα κράτος το οποίο να είναι πιο αποτελεσματικό και πιο φιλικό. Έτσι μπορούν να στείλουν το δικό τους μήνυμα για όσα απασχολούν την καθημερινότητά τους, από τον ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, την ΑΑΔΕ, τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στις γειτονιές, στα σχολεία, την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό και πολλά ακόμα», δήλωσε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Η αξιολόγηση θα γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της εθελοντικής συμπλήρωσης ψηφιακού ερωτηματολογίου στη σελίδα axiologisi.ypes.gov.gr. Το ερωτηματολόγιο θα αποτελείται από περίπου 50 ερωτήσεις και θα καλύπτει περίπου 45 υπηρεσίες και φορείς. Οι συμμετέχοντες θα βαθμολογούν τις υπηρεσίες από 1, το χαμηλότερο, έως 10, το υψηλότερο, συμβάλλοντας στο ευρύτερο πλέγμα μέτρων αξιολόγησης που διαθέτει πλέον η πολιτεία.

Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει υλικό για μεγάλους κεντρικούς φορείς, όπως ο e-ΕΦΚΑ και η ΑΑΔΕ, τα μέσα μεταφοράς, όσο και για πληθώρα υπηρεσιών ή χώρων που προσφέρει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως η καθαριότητα, η ποιότητα των δρόμων, ο δημόσιος ηλεκτροφωτισμός, η διαθεσιμότητα χώρων στάθμευσης, οι παιδικές χαρές, οι υποδομές για πολίτες με αναπηρία και η μέριμνα για ζώα συντροφιάς. Οι πολίτες θα μπορούν επίσης να αξιολογήσουν εφαρμογές του gov.gr και ψηφιακές υπηρεσίες, σαν την ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Στην αξιολόγηση θα μπορούν να λάβουν μέρος σχεδόν 5 εκατομμύρια Έλληνες πολίτες και αλλοδαποί κάτοικοι οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Οι συμμετέχοντες θα συνδέονται με τους ατομικούς κωδικούς Taxisnet και κατ’ αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλουν τις απαντήσεις τους μόνο μία φορά. Πέραν των ερωτήσεων, οι πολίτες θα μπορούν να γράψουν ένα σύντομο ελεύθερο κείμενο και να προτείνουν υπηρεσίες που θα ήθελαν να δουν να ψηφιοποιούνται. Το ερωτηματολόγιο δεν θα αφορά προσωπικά αιτήματα ή αξιολόγηση μεμονωμένων υπαλλήλων.

«Ουσιαστικά ζητάμε λίγο από τον χρόνο των πολιτών για να μας δώσουν εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι. Αυτός είναι ο κεντρικός σκοπός αυτής της προσπάθειας: να μπορούμε να εντοπίζουμε αδυναμίες και να μπορούμε να επιτυγχάνουμε πραγματική πρόοδο. Είναι ουσιαστικά ένα εργαλείο λογοδοσίας. Δίνουμε τον λόγο στους πολίτες και φυσικά η υποχρέωσή μας την επόμενη μέρα δεν είναι απλά να θέσουμε στο δημόσιο διάλογο τα στοιχεία αυτά, αλλά να τα αξιοποιήσουμε έτσι ώστε πραγματικά να στρέψουμε την προσοχή μας εκεί που οι πολίτες μας υποδεικνύουν ότι υπάρχουν σημαντικές αδυναμίες», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Εκτός του ερωτηματολογίου βρίσκονται οι δομές δημόσιας υγείας, για τις οποίες βρίσκεται σε φάση υλοποίησης μία ξεχωριστή μέθοδος αξιολόγησης. Επιπλέον, το ερωτηματολόγιο εστιάζει σε υπηρεσίες που αγγίζουν την καθημερινότητα αλλά δεν θεωρούνται μετωπικές, δηλαδή όπου οι πολίτες σπάνια χρειάζεται να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με δημόσιο ή δημοτικό υπάλληλο. Για τις μετωπικές υπηρεσίες, στις οποίες για παράδειγμα συγκαταλέγονται τα ΚΕΠ, σχεδιάζεται μία συμπληρωματική μέθοδος αξιολόγησης, όπου ο πολίτης θα λαμβάνει στη συνέχεια προσωποποιημένο μήνυμα στο κινητό όπου θα μπορεί να βαθμολογήσει τόσο την υπηρεσία που επισκέφτηκε όσο και τη διαδικασία λειτουργίας του Δημοσίου.

«Δίνω πολύ μεγάλη έμφαση σε μία δράση η οποία θα ξεδιπλωθεί σύντομα από το Υπουργείο Υγείας. Ποιος είναι ο σκοπός μας; Όταν ένας πολίτης εξέρχεται του νοσοκομείου ή οποιασδήποτε άλλης δομής υγείας, να μπορεί σύντομα να μας δίνει τη βαθμολογία του για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών στη δομή υγείας την οποία επισκέφθηκε», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

«Τακτικό εργαλείο λογοδοσίας και πολυεπίπεδη ανάλυση για ένα καλύτερο κράτος»

Το ερωτηματολόγιο για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών προγραμματίζεται να στέλνεται μία φορά ανά εξάμηνο, κάθε άνοιξη και κάθε φθινόπωρο, αφενός ώστε να γίνεται τακτική αξιολόγηση και αφετέρου ώστε συγκεντρωθεί μία πλούσια βάση δεδομένων, η οποία θα επιτρέπει τον καλύτερο εντοπισμό προβλημάτων, δυσλειτουργιών και αναποτελεσματικών διαδικασιών. Οι ερωτήσεις θα επικαιροποιούνται, ανάλογα με τις παρατηρήσεις των πολιτών και λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση του κράτους.

«Ουσιαστικά αυτό το οποίο κάνουμε είναι η μεγαλύτερη έρευνα η οποία έχει γίνει ποτέ, όσον αφορά τις σχέσεις της πολιτείας με την κοινωνία, με τους πολίτες. Μόνο που αυτή τη φορά είναι ο πολίτης αυτός ο οποίος υποδεικνύει στη διοίκηση πού πρέπει να στρέψει την προσοχή της και πού πρέπει να βελτιώσει τη λειτουργία της», επισήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η υποβολή των απαντήσεων θα γίνεται ανώνυμα, με απόλυτη ασφάλεια. Τα μόνα στοιχεία που θα συλλέγονται είναι η ηλικία κάθε πολίτη που συμμετέχει και η περιοχή διαμονής τους, ώστε να γίνεται ανάλυση των απαντήσεων με βάση την ηλικιακή ομάδα και ανά Δήμο ή Περιφέρεια. Η μελέτη των στοιχείων θα είναι πολυεπίπεδη, με γεωγραφικά, ηλικιακά και υπηρεσιακά κριτήρια, για τον καλύτερο εντοπισμό των βελτιώσεων που απαιτούνται.

Τα δεδομένα που θα προκύψουν θα είναι διαθέσιμα σε όλους (open data), λειτουργώντας ως εργαλείο διαφάνειας και λογοδοσίας για τη βελτίωση του κράτους. Θα διατίθενται επίσης γραφήματα, χάρτες και άλλες μορφές οπτικής απεικόνισης των στοιχείων.

Ετικέτες: Δημόσιοερωτηματολόγιο αξιολόγησης των υπηρεσιών του Δημοσίου

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Δώρο Χριστουγέννων: Τι ισχύει με τους ανέργους – Ποιοι δεν θα το λάβουν

    5 Δεκ 2025

  • ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης – Τι πρέπει να ξέρετε

    5 Δεκ 2025

  • Νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου: Ποιοι δεν θα δουν αύξηση και γιατί

    5 Δεκ 2025

  • Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    5 Δεκ 2025

  • Νόμιμη η απουσία των δημοσίων υπαλλήλων που δεν θα προσέλθουν την Παρασκευή λόγω της κακοκαιρίας

    4 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    169 shares
    Share 68 Tweet 42
  • Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    160 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Επίδομα θέρμανσης: Πότε έρχεται η πρώτη πληρωμή στους δικαιούχους

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    64 shares
    Share 26 Tweet 16
  • Επιδόματα ΟΠΕΚΑ: Όλα τα ποσά και οι ημερομηνίες πληρωμής

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.