voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Αντιπυρική περίοδος 2026: Λιγότερες ενάρξεις πυρκαγιών και μειωμένες καμένες εκτάσεις – Στοιχεία για συλλήψεις και είδος εκτάσεων που έχουν πληγεί

    Κ.Η.Φ.Η

    Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορικής Φροντίδας: Περισσότεροι από 73 εκατ. άνθρωποι τη χρειάζονται κάθε χρόνο – Περί τα 20 εκατ. πεθαίνουν με πόνο και ταλαιπωρία

    Ρέθυμνο: Αναζητούνται κατοικίες για τη στέγαση 15 ευάλωτων νοικοκυριών

    Συνεχίζονται οι αυτοψίες και καταγραφές των ζημιών από την πρόσφατη κακοκαιρία στην Κρήτη

  • Εκπαίδευση

    Αναπληρωτές: Στις αρχές Νοεμβρίου η μεγάλη Γ΄ φάση προσλήψεων

    Σχολικές εκδρομές: Τι αλλάζει, αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς

    Μουσικά Σχολεία: Aνακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες εμπειροτεχνών ιδιωτών μουσικών

    Συνολικά 28 βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ για 1.541 παιδιά – Δωρεάν προσχολική αγωγή και φροντίδα για 1.361 οικογένειες

  • Θέσεις εργασίας

    Στην Κέρκυρα το 12ο JobReady by DYPA την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου

    Που θα γίνουν οι 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027

    Άρχισαν οι αιτήσεις για 422 προσλήψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

    Δήμος Πειραιά: Προχωρά σε προσλήψεις πτυχιούχων φυσικής αγωγής

  • Οικονομία

    Τι θα πληρώσει η ΑΑΔΕ τον Οκτώβριο

    Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 12 έως τις 16 Οκτωβρίου

    IRIS: Πότε ελέγχει η εφορία τις συναλλαγές

    Ανακαίνιση κατοικίας: Αρχίζουν εντός Οκτωβρίου οι αιτήσεις για τα κλειστά σπίτια

  • Εργασιακά

    Νίκη Κεραμέως: Στο 7,4% η ανεργία – Περίπου 600.000 άνθρωποι βρήκαν δουλειά τα τελευταία επτά χρόνια

    Επίδομα 300 ευρώ από τη ΔΥΠΑ: Ποιοι «κόβονται» από το επίδομα

    Πάνω από 3.500 θέσεις εργασίας από περισσότερες από 140 επιχειρήσεις στην 58η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στην Αθήνα

    Τι αλλάζει από 1η Νοεμβρίου 2026 για εργαζόμενους και εργοδότες: Τι προβλέπει η εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας

  • VOUCHER

    Εγκρίθηκε νέο voucher διακοπών – Ήρθε το Achaia Pass

    ΔΥΠΑ: Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ – Αυτά πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων από τη ΔΥΠΑ με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ! – Tι πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    ΔΥΠΑ: Νέα προγράμματα για 30.000 ανέργους με έμφαση σε γυναίκες άνω των 50 ετών – Οι λεπτομέρειες

  • Πολιτική

    Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών

    Έρχονται τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης για τη θέρμανση

    Β. Κικίλιας: Μεριμνούμε για την ακτοπλοΐα και το κόστος των εισιτηρίων

    Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με αλιείς: Θα ασχοληθώ προσωπικά με το θέμα

  • Εκλογές

    Ηλεκτρονική ψήφος στην Αυτοδιοίκηση για εκλογές και δημοψηφίσματα

    Σπανάκης: Από τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δήμαρχοι και περιφερειάρχες θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Από τις επόμενες εκλογές οι ομογενείς θα ψηφίζουν με επιστολική ψήφο

    Εκλογική περιφέρεια απόδημου ελληνισμού: Μετά 18 μήνες από τις επόμενες εκλογές το νέο σύστημα

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νερό Ζαρός

voucherergasia-240x110

santorinisport.gr

webinar.edu.gr

Αρχική Οικονομία

Τα 10 µυστικά των δηλώσεων του 2023: Τι πρέπει να προσέξουν 8.5 εκατ. φορολογούµενοι

από NEWS ROOM
03/03/2024
σε Οικονομία

105
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ΣχετικάΆρθρα

Φορολογικές δηλώσεις 2026: Νέο ρεκόρ εμπρόθεσμων υποβολών χωρίς παράταση

25/07/2026

Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος

24/07/2026

Εκπτώσεις, απαλλαγές και επιβαρύνσεις κρύβουν οι φετινές δηλώσεις που θα υποβάλουν 8.500.000 φορολογούµενοι, µε αποτέλεσµα να απαιτείται προσοχή κατά τη συµπλήρωση των κωδικών του E1. Σύµφωνα µε τον προγραµµατισµό, η πύλη του TAXIS για τις δηλώσεις προβλέπεται να ανοίξει στα τέλη Μαρτίου και η αποπληρωµή του φόρου εισοδήµατος για όσους λάβουν χρεωστικό εκκαθαριστικό θα γίνει σε οκτώ ισόποσες µηνιαίες δόσεις, µε την πρώτη να καταβάλλεται στο τέλος Ιουλίου και την τελευταία τον Φεβρουάριο του 2025. Στην περίπτωση εφάπαξ εξόφλησης του φόρου χορηγείται έκπτωση 3% επί του συνολικού ποσού.

Τα 10 µυστικά των δηλώσεων – Τα κρίσιμα πεδία

Φέτος για 1.000.000 φορολογούµενους που απέκτησαν το 2023 εισοδήµατα αποκλειστικά από µισθούς και συντάξεις και δεν είχαν καµία µεταβολή στην οικογενειακή ή περιουσιακή τους κατάσταση, οι δηλώσεις θα είναι προσυµπληρωµένες και θα σταλούν αυτόµατα από το σύστηµα. Ειδικότερα, τα 10 πεδία της δήλωσης που θα πρέπει να προσέξουν οι φορολογούµενοι είναι τα εξής:

  1. Οι κωδικοί 301-303 που έχουν προσυµπληρωθεί από το σύστηµα µε βάση τα στοιχεία για τους µισθούς και τις συντάξεις που έχουν αποστείλει οι εργοδότες. Επειδή πολύ συχνά οι βεβαιώσεις αποδοχών κρύβουν λάθη, οι φορολογούµενοι θα πρέπει πριν από τη διαδικασία υποβολής να ελέγξουν εξονυχιστικά όλα τα αναγραφόµενα στοιχεία για τις αµοιβές που έλαβαν τον προηγούµενο χρόνο ώστε να αποφύγουν έξτρα χρεώσεις από την εφορία.
  2. Όσοι υποβάλουν πρώτη φορά δήλωση µε εισόδηµα από επιχειρηµατική δραστηριότητα, θα πρέπει να συµπληρώσουν τον κωδικό 327-328 του Ε1 προκειµένου να υπολογιστεί η προκαταβολή φόρου µειωµένη κατά 50%.
  3. Οι φορολογούµενοι που έχουν συµπληρώσει το 70ό έτος της ηλικίας τους, αλλά και όσοι κατοικούν µόνιµα σε χωριά µε πληθυσµό έως 500 κατοίκους και σε νησιά µε πληθυσµό κάτω των 3.100 κατοίκων, εκτός αν πρόκειται για τουριστικούς τόπους, δεν θα πρέπει να ξεχάσουν να συµπληρώσουν τον κωδικό 023-024 για να απαλλαγούν από την κάλυψη του 30% του εισοδήµατός τους µε ηλεκτρονικές αποδείξεις.
  4. Οι νέοι επιτηδευµατίες θα πρέπει να συµπληρώσουν τον κωδικό 017-018 για να κερδίσουν κούρεµα 50% στον ελάχιστο φορολογικό συντελεστή. ∆ηλαδή ο συντελεστής από το 9% µειώνεται στο 4,5% µε την προϋπόθεση ότι το ετήσιο ακαθάριστο εισόδηµα που προέρχεται από την επιχειρηµατική δραστηριότητα ήταν το 2023 µέχρι 10.000 ευρώ.
  5. Οι φορολογούµενοι που αµείβονται µε «µπλοκάκι» θα πρέπει να το δηλώσουν για να κερδίσουν έκπτωση φόρου που µπορεί να φθάσει µέχρι τα 777 ευρώ για κάθε άγαµο χωρίς εξαρτώµενα τέκνα, µέχρι τα 810 ευρώ για κάθε έγγαµο γονέα µε ένα εξαρτώµενο τέκνο, µέχρι τα 900 ευρώ για κάθε έγγαµο γονέα µε δύο εξαρτώµενα τέκνα και µέχρι τα 1.120 ευρώ για κάθε έγγαµο γονέα µε τρία εξαρτώµενα τέκνα.
  6. Όσοι ασκούν επιχειρηµατική δραστηριότητα µε ιδιότητα εµπορική και έχουν γεννηθεί µέχρι και τις 31/12/1961 θα πρέπει να το δηλώσουν, προκειµένου να εξαιρεθούν αυτόµατα από το τέλος επιτηδεύµατος.
  7. Με την πληρωµή φόρων για εισοδήµατα που δεν απέκτησαν το 2023 κινδυνεύουν οι φορολογούµενοι µε ανείσπρακτα ενοίκια, στην περίπτωση που δεν προνοήσουν πριν από την υποβολή της δήλωσης. Όσοι ιδιοκτήτες εκµισθώνουν ακίνητα, αλλά δεν εισπράττουν ενοίκια, πριν από την υποβολή της δήλωσης θα πρέπει µε ένα εξώδικο προς τον ενοικιαστή να γλιτώσουν τη φορολόγησή τους. Τα µη εισπραχθέντα εισοδήµατα από ακίνητα δηλώνονται στους κωδικούς 125-126 του πίνακα 4∆2.
  8. Οι ασφαλιστικές εισφορές που κατέβαλαν το 2023 οι µισθωτοί σε ασφαλιστικούς οργανισµούς υποχρεωτικής ασφάλισης για να εξαγοράσουν χρόνο ασφάλισης (π.χ. χρόνο στρατιωτικής θητείας) µειώνουν το φορολογητέο εισόδηµα από µισθωτή εργασία. Για να διασφαλίσει τη µείωση αυτή, κάθε µισθωτός θα πρέπει να αναγράψει το ποσό των εισφορών που πλήρωσε για εξαγορά στον αντίστοιχο κωδικό.
  9. Ποσά που δεν θεωρούνται εισοδήµατα απαλλάσσονται και από τον φόρο εισοδήµατος και ταυτόχρονα καλύπτουν προστιθέµενη διαφορά εισοδήµατος λόγω τεκµηρίων. Σε αυτή την κατηγορία περιλαµβάνονται µεταξύ άλλων έσοδα από πωλήσεις ακινήτων (αφαιρουµένων των δαπανών κτήσης των ακινήτων), έσοδα από πωλήσεις άλλων περιουσιακών στοιχείων, εφάπαξ παροχές ασφαλιστικών ταµείων, χρηµατικές αποζηµιώσεις για ηθική βλάβη, έσοδα από δάνεια, κληρονοµιές, δωρεές ή γονικές παροχές χρηµατικών ποσών, κέρδη από λαχεία, ΠΡΟ-ΠΟ, ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, οι προνοιακές παροχές που χορήγησε ο ΟΠΕΚΑ σε άτοµα µε αναπηρίες, οι αποζηµιώσεις ειδικού σκοπού που καταβλήθηκαν το 2023. Τα ποσά αυτά δηλώνονται στους κωδικούς 781-782 του Ε1.
  10. Το ποσό του φόρου εισοδήµατος µειώνεται κατά το 10% των χρηµατικών δωρεών προς το ∆ηµόσιο και τους ιερούς ναούς και τις µονές, εφόσον πρόκειται για ποσά τα οποία είναι πάνω από 100 ευρώ. Το συνολικό ποσό των δωρεών δεν µπορεί να υπερβαίνει το 5% του φορολογητέου εισοδήµατος και οι φορολογούµενοι, για να εξασφαλίσουν την έκπτωση του 10%, θα πρέπει να το δηλώσουν στους κωδικούς 059-060 του πίνακα 7.

Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή».

Ετικέτες: φορολογικές δηλώσεις

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Οι πληρωμές από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ από τις 12 έως τις 16 Οκτωβρίου

    10 Οκτ 2026

  • IRIS: Πότε ελέγχει η εφορία τις συναλλαγές

    10 Οκτ 2026

  • Ανακαίνιση κατοικίας: Αρχίζουν εντός Οκτωβρίου οι αιτήσεις για τα κλειστά σπίτια

    10 Οκτ 2026

  • Συντάξεις Νοεμβρίου: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές

    10 Οκτ 2026

  • ΔΥΠΑ: Πότε εκπνέει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το Ειδικό Εποχικό Βοήθημα

    10 Οκτ 2026

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΔΥΠΑ: Χειμερινές διακοπές με voucher – Μέχρι πότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν

    33 shares
    Share 13 Tweet 8
  • Προειδοποίηση Μητροπολίτη Δημητριάδος προς αρνητές ιερείς: Απαράδεκτη στάση, συμμορφωθείτε

    41 shares
    Share 16 Tweet 10
  • ΔΥΠΑ: Άρχισαν οι ενστάσεις για τους δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών

    38 shares
    Share 15 Tweet 10
  • Αγίου Πνεύματος: Τι ισχύει για τα καταστήματα

    39 shares
    Share 16 Tweet 10
  • Ποια τα πρόστιμα για όσους κυκλοφορούν οχήματα που είναι δηλωμένα ως σε ακινησία

    47 shares
    Share 19 Tweet 12

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.