voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Αλλαγή ώρας: Πότε θα γυρίσουμε τα ρολόγια μια ώρα πίσω

    «Αγριεύει» ο καιρός με δύο διαδοχικές κακοκαιρίες – Ποιες περιοχές θα πληγούν!

    Αντιπυρική περίοδος 2026: Λιγότερες ενάρξεις πυρκαγιών και μειωμένες καμένες εκτάσεις – Στοιχεία για συλλήψεις και είδος εκτάσεων που έχουν πληγεί

    Κ.Η.Φ.Η

    Παγκόσμια Ημέρα Παρηγορικής Φροντίδας: Περισσότεροι από 73 εκατ. άνθρωποι τη χρειάζονται κάθε χρόνο – Περί τα 20 εκατ. πεθαίνουν με πόνο και ταλαιπωρία

  • Εκπαίδευση

    Γκράβα: Κλειστές μέχρι νεωτέρας οι σχολικές μονάδες – Με τηλεκπαίδευση τα μαθήματα

    Υπουργείο Παιδείας: 2.096 νέες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία

    Σοφία Ζαχαράκη: «Κρατάμε ανοιχτά σχολεία ακόμη και για δύο ή τρία παιδιά»

    Αναβρασμός στους Πομάκους της Θράκης: Ζητούν σχολεία χωρίς υποχρεωτικά τουρκικά

  • Θέσεις εργασίας

    Στην Κέρκυρα το 12ο JobReady by DYPA την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου

    Που θα γίνουν οι 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027

    Άρχισαν οι αιτήσεις για 422 προσλήψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

    Δήμος Πειραιά: Προχωρά σε προσλήψεις πτυχιούχων φυσικής αγωγής

  • Οικονομία

    120 δόσεις για χρέη στο Δημόσιο: Δείτε παραδείγματα

    IRIS: Τι vα γράφετε στην αιτιολογία μεταφοράς χρημάτων για να μη την πατήσετε

    Πετρέλαιο θέρμανσης: Πότε ανακοινώνονται τα νέα μέτρα

    Τι θα πληρώσει η ΑΑΔΕ τον Οκτώβριο

  • Εργασιακά

    Αγορά εργασίας 2026: Πού προσφέρονται οι υψηλότεροι μισθοί

    Συντάξεις Νοεμβρίου: Νωρίτερα οι πληρωμές

    Μισθολογική διαφάνεια: Τι αλλάζει για εργαζόμενους και επιχειρήσεις

    Νίκη Κεραμέως: Στο 7,4% η ανεργία – Περίπου 600.000 άνθρωποι βρήκαν δουλειά τα τελευταία επτά χρόνια

  • VOUCHER

    Εγκρίθηκε νέο voucher διακοπών – Ήρθε το Achaia Pass

    ΔΥΠΑ: Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ – Αυτά πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    Νέο Voucher Ανέργων / Εργαζομένων από τη ΔΥΠΑ με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500 ευρώ! – Tι πρέπει να κάνετε άμεσα

    Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Γραφείο Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης στην Αθήνα, τρίτη 28 Μαΐου 2024. 
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)

    ΔΥΠΑ: Νέα προγράμματα για 30.000 ανέργους με έμφαση σε γυναίκες άνω των 50 ετών – Οι λεπτομέρειες

  • Πολιτική

    Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την απαγόρευση χρήσης κοινωνικών δικτύων από ανηλίκους κάτω των 15 ετών

    Έρχονται τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης για τη θέρμανση

    Β. Κικίλιας: Μεριμνούμε για την ακτοπλοΐα και το κόστος των εισιτηρίων

    Συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με αλιείς: Θα ασχοληθώ προσωπικά με το θέμα

  • Εκλογές

    Ηλεκτρονική ψήφος στην Αυτοδιοίκηση για εκλογές και δημοψηφίσματα

    Σπανάκης: Από τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δήμαρχοι και περιφερειάρχες θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Από τις επόμενες εκλογές οι ομογενείς θα ψηφίζουν με επιστολική ψήφο

    Εκλογική περιφέρεια απόδημου ελληνισμού: Μετά 18 μήνες από τις επόμενες εκλογές το νέο σύστημα

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νερό Ζαρός

voucherergasia-240x110

santorinisport.gr

webinar.edu.gr

Αρχική Επιχειρησεις

Επιστρεπτέα προκαταβολή: Παράταση υποβολής δικαιολογητικών έως τις 30/12

από Σταύρος Καραΐνδρος
01/12/2022
σε Επιχειρησεις

100
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ανοιξε και πάλι η πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ για τις επιχειρήσεις που έλαβαν ενίσχυση μέσω της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, ώστε να υποβάλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να διορθωθούν τυχόν λάθη ή να γίνουν διορθώσεις που χρειάζονται και να μην υποχρεωθούν να επιστρέψουν το σύνολο του ποσού.

Η νέα κοινή υπουργική απόφαση προβλέπει ότι εάν μετά τον επανυπολογισμό της υποχρέωσης διατήρησης εργαζομένων και την παρέλευση της προθεσμίας της 30ής Δεκεμβρίου 2022 προκύπτει ότι δεν τηρήθηκαν οι υποχρεώσεις της επιχείρησης σύμφωνα με το άρθρο 9, η παράταση του πρώτου εδαφίου θεωρείται ως μη χορηγηθείσα και εφαρμόζεται το άρθρο 6 του ν. 4978/2022 (Κ.Ε.Δ.Ε.) επί του ποσού που βεβαιώθηκε μέχρι και 2 Νοεμβρίου 2022, τότε από 1 Δεκεμβρίου 2022 θα κληθούν να επιστρέψουν το ποσό που έλαβαν. Μάλιστα θα πρέπει να καταβληθεί εφάπαξ έως τις 31 Ιανουαρίου 2023, ως αχρεωστήτως καταβληθέν, ενώ επιβαρύνεται με τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

Ωστόσο, προβλέπεται και δυνατότητα έκπτωσης 15% επί του επιστρεπτέου ποσού για την εφάπαξ καταβολή, μόνο όμως αν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί το αργότερο μέχρι και την 23η Σεπτεμβρίου 2022. 

Ποσά που τυχόν ήδη καταβλήθηκαν, πιστώνονται στην οφειλή που προκύπτει από τον νέο τίτλο είσπραξης. Αξίζει να σημειωθεί ότι επειδή αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού της υποχρέωσης διατήρησης εργαζομένων, τα πρόστιμα που αναρτήθηκαν πριν από έναν μήνα διαγράφονται ή τροποποιούνται κατά περίπτωση.

ΣχετικάΆρθρα

Ποιες επιχειρήσεις θα λάβουν εκ των υστέρων επιστρεπτέα προκαταβολή

24/03/2024

Βαρύς ο Φεβρουάριος για τους φορολογούμενους – Tι πρέπει να πληρωθεί ως το τέλος του μήνα

03/02/2024

Σύμφωνα με τη νέα υπουργική απόφαση:

Όσοι ξέχασαν ή έστειλαν ελλιπή ή λάθος δικαιολογητικά, μπορούν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «myBusinessSupport», από την 30ή Νοεμβρίου 2022 μέχρι και την 30ή Δεκεμβρίου 2022.

Όσοι δεν τήρησαν τον όρο διατήρησης των θέσεων των εργαζομένων: εάν η μεταβολή που προκύπτει στον υπολογισμό και η σύγκριση του αριθμού των εργαζομένων είναι μικρότερη κατά μία μονάδα και άνω από τον αριθμό των εργαζομένων που απασχολούσε πριν επιδοτηθεί η επιχείρηση, «θεωρείται ότι δεν τηρήθηκε η ανωτέρω υποχρέωση διατήρησης του αριθμού των εργαζομένων, ενώ εάν το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι μικρότερο κατά λιγότερο από μία μονάδα από τον αριθμό των εργαζομένων που απασχολούσε, θεωρείται ότι τηρήθηκε η ανωτέρω υποχρέωση διατήρησης του αριθμού των εργαζομένων».
Εφόσον μετά τον επανυπολογισμό της υποχρέωσης διατήρησης εργαζομένων και την παρέλευση της προθεσμίας της 30ής Δεκεμβρίου 2022 για την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών προκύπτει ότι δεν τηρήθηκαν οι υποχρεώσεις της επιχείρησης σύμφωνα με το άρθρο 10, η παράταση του πρώτου εδαφίου θεωρείται ως μη χορηγηθείσα και εφαρμόζεται το 6 του ν. 4978/2022 (Κ.Ε.Δ.Ε.) επί του ποσού που βεβαιώθηκε μέχρι και 2 Νοεμβρίου 2022, από 1 Δεκεμβρίου 2022.

Επίσης,

i) Για επιχειρήσεις που εκ παραδρομής αναγνωρίστηκε το μη επιστρεπτέο ποσό ως έσοδο του φορολογικού έτους 2020, και έχει υποβληθεί μέχρι και 2 Νοεμβρίου 2022 τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2020 αποκλειστικά για την αιτία αυτή, η επιχείρηση μπορεί να υποβάλει μέσω της εφαρμογής «τα αιτήματά μου» της διαδικτυακής πύλης myaade.gov.gr στον κατάλογο της «διαδικασίας» της «θεματικής ομάδας» Εισόδημα με επιλογή «Επανυπολογισμός επιστρεπτέου ποσού της επιστρεπτέας προκαταβολής» αίτηση από την 30η Νοεμβρίου μέχρι και την 7η Δεκεμβρίου 2022 προκειμένου να διενεργηθεί εκ νέου ο υπολογισμός του επιστρεπτέου ποσού, κατόπιν μηχανογραφικής διασταύρωσης των κωδικών των εντύπων φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2020 από την ΑΑΔΕ.

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση της τροποποιητικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος νομικών προσώπων θα πρέπει να έχει διαγραφεί το συνολικό ποσό του κωδικού 481 του εντύπου Ν και στην περίπτωση της τροποποιητικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων, να έχει τροποποιηθεί ο υποκωδικός 011 του κωδικού 144, και παράλληλα και για τις δυο περιπτώσεις, θα πρέπει να έχει μειωθεί ισόποσα ο κωδικός 560 του πίνακα Ζ1 του εντύπου Ε3. Για τις ανωτέρω περιπτώσεις i ως και v, εφόσον έχει ήδη διενεργηθεί ο υπολογισμός του επιστρεπτέου ποσού και έχει ήδη βεβαιωθεί αυτό μέχρι και 2 Νοεμβρίου 2022, το επιστρεπτέο ποσό επανυπολογίζεται. 

Μετά τον επανυπολογισμό, το επιστρεπτέο ποσό που βεβαιώθηκε μέχρι και 2 Νοεμβρίου 2022 διαγράφεται με την έκδοση Ατομικού Φύλλου Έκπτωσης (ΑΦΕΚ), από τη ΓΔΟΥ του Υπουργείου Οικονομικών και ταυτόχρονα εκδίδεται νέος νόμιμος τίτλος είσπραξης για την επιστροφή του επιστρεπτέου μέρους της ενίσχυσης όπως αυτό υπολογίζεται εκ νέου. Ο νέος τίτλος είσπραξης εξοφλείται σύμφωνα με την παρ. 3.

Η δυνατότητα εφάπαξ καταβολής του επιστρεπτέου ποσού της ληφθείσας ενίσχυσης με έκπτωση 15% επί του επιστρεπτέου ποσού των ανωτέρω περιπτώσεων α και β της παρ. 3 ισχύει μόνο εφόσον τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί το αργότερο μέχρι και την 23η Σεπτεμβρίου 2022. Ποσά που τυχόν καταβλήθηκαν βάσει του αρχικού τίτλου είσπραξης πιστώνονται στην οφειλή που προκύπτει από τον νέο τίτλο είσπραξης».

ii) Για επιχειρήσεις με διαχειριστική χρήση από 1 Νοεμβρίου ως 31 Οκτωβρίου ή και από 1 Δεκεμβρίου ως 30 Νοεμβρίου το ύψος των εσόδων από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών προκύπτει από τον κωδικό 500 της κατάστασης οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (Ε3) της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2019 και 2020, αντίστοιχα, όπως έχουν υποβληθεί μέχρι την 31η.05.2022.

iii) Για επιχειρήσεις που έκαναν αλλαγή της διαχειριστικής περιόδου εντός του 2019, η σύγκριση των εσόδων από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του φορολογικού έτους 2020 της επιχείρησης διενεργείται σε σχέση με τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του φορολογικού έτους 2019, με τον κωδικό 500 του εντύπου Ε3 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2019 που αφορά τη νέα διαχειριστική περίοδο.

iv) Για επιχειρήσεις που έκαναν αλλαγή της διαχειριστικής περιόδου εντός του 2019, όταν μέρος των εισοδημάτων είχε δηλωθεί στο φορολογικό έτος 2018, η σύγκριση των εσόδων πραγματοποιείται με αναγωγή του συνόλου των δηλωθέντων εισοδημάτων των φορολογικών ετών 2018 και 2019 σε δωδεκάμηνη βάση.

iv) Για επιχειρήσεις που έκαναν αλλαγή της διαχειριστικής περιόδου εντός του 2020, η σύγκριση των εσόδων από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του φορολογικού έτους 2019 της επιχείρησης διενεργείται σε σχέση με τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του φορολογικού έτους 2020, με τον κωδικό 500 του εντύπου Ε3 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2020 αναγόμενο σε δωδεκάμηνη βάση.
 

Ετικέτες: επιστρεπτέα προκαταβολή

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μισθολογική διαφάνεια: Τι αλλάζει για εργαζόμενους και επιχειρήσεις

    11 Οκτ 2026

  • Δ. Μιχαηλίδου: Το «Σήμα Ισότητας» αναγνωρίζει τις επιχειρήσεις που κάνουν την ισότητα πράξη – Αιτήσεις έως 30 Οκτωβρίου

    2 Οκτ 2026

  • Δαβερώνης: «Πάγωμα» νέων αδειών εστίασης σε περιοχές με υπερσυγκέντρωση καταστημάτων

    30 Σεπ 2026

  • Προκαταβολή φόρου: Ποιοι επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν να πληρώσουν λιγότερα

    29 Σεπ 2026

  • ΑΑΔΕ: Ποιοι απαλλάσσονται από τη δήλωση για timologio και myDATAapp

    25 Σεπ 2026

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΔΥΠΑ: Χειμερινές διακοπές με voucher – Μέχρι πότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν

    33 shares
    Share 13 Tweet 8
  • Που θα γίνουν οι 20.000 προσλήψεις στο Δημόσιο το 2027

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • Προειδοποίηση Μητροπολίτη Δημητριάδος προς αρνητές ιερείς: Απαράδεκτη στάση, συμμορφωθείτε

    42 shares
    Share 17 Tweet 11
  • ΔΥΠΑ: Άρχισαν οι ενστάσεις για τους δικαιούχους κοινωνικού τουρισμού συνταξιούχων ελεύθερων επαγγελματιών

    38 shares
    Share 15 Tweet 10
  • Αγίου Πνεύματος: Τι ισχύει για τα καταστήματα

    39 shares
    Share 16 Tweet 10

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.