voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ για κακοκαιρία μέχρι την Τετάρτη

    Κακοκαιρία: Σε κατάσταση κινητοποίησης «RED CODE» εννιά Περιφέρειες – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

    ΜΕΤΕΟ/ ΕΑΑ: Πάνω από 1000 χιλιοστά βροχής στα Τζουμέρκα τον φετινό Νοέμβριο

    K. Χατζηδάκης: Από τα ταξί ξεκινά η ειδική σήμανση για τα POS

    Χωρίς ταξί η χώρα σήμερα και αύριο

    Προσωπικός Αριθμός: Πως εκδίδεται – Τι ισχύει για τις ταυτότητες

    Προσωπικός Αριθμός: Ποιοι πολίτες δεν έλαβαν αυτόματα και γιατί

  • Εκπαίδευση
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Κακοκαιρία: Κλειστές την Παρασκευή οι εκπαιδευτικές δομές και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Αττικής

    Κακοκαιρία Byron: Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία θα μείνουν κλειστά

    Κατάληψη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο στα Σφακιά με αίτημα προσλήψεις εκπαιδευτικών

    Κακοκαιρία Byron: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία της Αττικής

    ΟΠΕΚΑ: Παράταση στις αιτήσεις για 1.000 ευρώ σε επιτυχόντες των Πανελληνίων 2025

  • Θέσεις εργασίας
    ΔΥΠΑ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης

    ΔΥΠΑ: 60 νέες μόνιμες προσλήψεις για το 2026 με ευκαιρίες για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες

    Προκήρυξη για 413 μόνιμες προσλήψεις στον ΟΣΥ

    ΟΣΥ: Προχωρά σε 290 προσλήψεις οδηγών λεωφορείων

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 4ΓΒ/2025 : Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής από επιτυχόντες του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού (2Γ/2022)

    Δήμος Πειραιά: 290 νέες προσλήψεις χωρίς πτυχίο

    Αρχίζουν οι αιτήσεις για 20 προσλήψεις στο Δήμο Πειραιά

  • Οικονομία
    Θερινές εκπτώσεις 2024: Ανοιχτά αύριο, Κυριακή τα καταστήματα – Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας

    Πότε έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    Επίδομα θέρμανσης: Νέα πληρωμή για τους δικαιούχους

    Επίδομα θέρμανσης: Κλείνει αύριο η πλατφόρμα για αιτήσεις

    Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

  • Εργασιακά
    Συντάξεις Δεκεμβρίου: Οι ημερομηνίες πληρωμής ανά Ταμείο

    Νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου: Ποιοι δεν θα δουν αύξηση και γιατί

    Επιταγή ακρίβειας: Πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις

    Ποιοι οικονομολόγοι δικαιούνται επίδομα 1.900 ευρώ – Τα κριτήρια και προϋποθέσεις

    ergazomenoi-theseis-ereuna

    Τι αλλάζει στις εισφορές για νυχτερινά, Κυριακές και υπερωρίες

    Υπουργείο Εργασίας: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας και τηλεργασία

  • VOUCHER
    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Nέο Voucher Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500€

    «Τουρισμός για όλους 2025»: Νέος οριστικός πίνακας δικαιούχων χαμηλής περιόδου

  • Πολιτική
    Βουλή: Τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών για τις παρακολουθήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

    ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Περισσεύει η κυβερνητική κοροϊδία – Οι 4 στους 10 δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς

    Τους Έλληνες του Λονδίνου καλεί η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση του Rebrain Greece

    Κεραμέως για συλλογικές συμβάσεις: Η ιστορική Κοινωνική συμφωνία οδηγεί σε πλήρη προστασία των εργαζομένων

    Κρήτη: «Ψίχουλα» οι αποζημιώσεις για ζημιές από την κλιματική αλλαγή

    Χατζηδάκης: Μήνας πληρωμών για τους αγρότες ο Δεκέμβριος – Πάμε σε ένα σύστημα αξιόπιστο και δίκαιο για τις επιδοτήσεις

    Μητσοτάκης: Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μια τέτοια ιστορική συμφωνία, η οποία θέτει κανόνες στην αγορά εργασίας

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Πολιτική

Γεωργιάδης: Οι ασθενείς θα αξιολογούν τα δημόσια νοσοκομεία μέσω SMS – Ποιες δομές υγείας εξαιρούνται

από Νίκος Μοναστηριώτης
09/07/2025
σε Πολιτική

106
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους παραχώρησαν σήμερα, Τετάρτη 9 Ιουλίου 2025, συνέντευξη τύπου με θέμα το «Ψηφιακό Εργαλείο Αξιολόγησης της Εμπειρίας του Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ». Την παρουσίαση έκανε η Γενική Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βενετία Βιλδιρίδη.

Το έργο αποτελεί τμήμα του συνολικού σχεδιασμού του Υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από τα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. Αφορά στη δημιουργία εφαρμογής για τη μέτρηση της ικανοποίησης όσων ασθενών έχουν νοσηλευθεί και έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο νοσοκομείο της χώρας. Τα ανωνυμοποιημένα δεδομένα συλλέγονται και αποθηκεύονται σε ιστορική βάση δεδομένων. Βάσει των δεδομένων προκύπτει συγκεκριμένη βαθμολογία ανά Άξονα Αξιολόγησης, ανά νοσοκομείο και ανά κλινική, ώστε να είναι εφικτή η συστηματική και διαχρονική παρακολούθηση και αποτίμηση της πορείας στον χρόνο, καθώς και η πραγματοποίηση συγκρίσεων.

Κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε:

«Είμαστε σήμερα εδώ για να σας παρουσιάσουμε την έναρξη, την προσεχή Δευτέρα, ενός προγράμματος για το οποίο έχουμε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες. Είναι το πρόγραμμα της αξιολογήσεως των υπηρεσιών του ΕΣΥ από τους χρήστες, που θα ξεκινήσει από όλα τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας και θα δούμε στην επέκτασή του και στην ωρίμανσή του που αλλού μπορεί να φτάσει.

ΣχετικάΆρθρα

Τζανάκης: «Αναμένουμε περισσότερα από 300.000 κρούσματα γρίπης εβδομαδιαίως»

Υψηλή μεταδοτικότητα και βαρύτερη νόσηση αναμένεται να έχει φέτος η γρίπη – Καμπανάκι για έγκαιρο εμβολιασμό

15/11/2025
Γεωργιάδης: “Επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων μέσα στην τετραετία”

Άδ. Γεωργιάδης: Σημαντική μείωση στο χρόνο εξυπηρέτησης των ασθενών στα ΤΕΠ, αφότου εφαρμόσθηκε το πρόγραμμα με το βραχιολάκι

27/10/2025

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όσους ασθενείς έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο δημόσιο νοσοκομείο. Στόχος είναι να δώσουμε φωνή στους χρήστες. Να μάθουμε τη δικιά τους πραγματική γνώμη για την εμπειρία που βίωσαν. Ως πολιτική ηγεσία να έχουμε την εικόνα είτε των επιτυχιών, είτε των αποτυχιών των νοσοκομείων μας σε επίπεδο κλινικής, όχι σε επίπεδο νοσοκομείου, από τα πιο απλά και καθημερινά, όπως αν το νοσοκομείο είχε χαρτί τουαλέτας, σεντόνι ή γρήγορη ανταπόκριση των νοσηλευτών μέχρι τα πιο σύνθετα και τα πιο μεγάλα, όπως αν είχε μεγάλη αναμονή, ορθή διάγνωση και ούτω καθ’ εξής.

Άρα, θα έχουμε τη δυνατότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα να συλλέγουμε πραγματικά δεδομένα από το σύνολο των 127 νοσοκομείων του ΕΣΥ, από τους ίδιους τους χρήστες και να έχουμε μετά τη δυνατότητα να βγάζουμε ένα σκορ ευαρέσκειας ή δυσαρέσκειας των ασθενών μας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας ανά κλινική νοσοκομείου, να δημοσιοποιούμε την πληροφορία αυτή και να βάζουμε τα νοσοκομεία σε μία ευγενή άμιλλα μεταξύ τους. Να διορθώνουμε τα προβλήματα εκεί που τα βλέπουμε καταγεγραμμένα και να κινητροδοτούμε με δικά μας εργαλεία τα νοσοκομεία, να πηγαίνουν καλύτερα και να παρέχουν το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που εμείς επιθυμούμε να παρέχουμε στους ασθενείς μας.

Το εργαλείο αυτό είναι ένα κοινό εργαλείο των δύο υπουργείων. Του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, όχι μόνο για τη σημερινή του παρουσία, αλλά για τη συνεργασία μας γενικότερα.

Τα ψηφιακά εργαλεία δεν είναι απλώς ένας καινούριος τρόπος να βλέπουμε το σύστημα, είναι το μέλλον του συστήματος και βρισκόμαστε μόνο στην αρχή. Οι εφαρμογές που πρόκειται να δημιουργηθούν, τα επόμενα χρόνια, είναι πέραν πάσης φαντασίας. Και η Ελλάδα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, με μεγάλη περηφάνεια μπορώ να σας πω ότι προπορεύεται των περισσοτέρων κρατών. Είμαστε πια στην πρώτη τριάδα όσον αφορά την ψηφιακή πλευρά της υγείας, τόσο με το σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, που είναι μάλλον το πιο εξελιγμένο και το πιο ακριβές σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, όσο και στα ηλεκτρονικά συστήματα ιχνηλάτησης ασθενών στα επείγοντα των νοσοκομείων, ένα έργο που θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Με τους συναδέλφους μου στο Υπουργείο Υγείας μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τη νέα εποχή που έρχεται και αντιλαμβανόμαστε το πώς όλα αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν να μετατρέψουμε το σύστημά μας σε ανθρωποκεντρικό, ώστε να δώσουμε στον ασθενή τον πρωταγωνιστικό ρόλο που οφείλαμε να του δώσουμε εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν μπορούσαμε γιατί δεν είχαμε όλα αυτά τα εργαλεία».

O Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου δήλωσε:

«Πριν από περίπου δύο μήνες ξεκινήσαμε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών την αξιολόγηση του ελληνικού Δημοσίου από τους ίδιους τους πολίτες. Ορισμένοι τότε έσπευσαν να επισημάνουν ότι αυτή η προσπάθεια ξεκινά από έναν τομέα όπου η χώρα έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο, το ψηφιακό κράτος, θέτοντας το ερώτημα τι θα συμβεί με πιο σύνθετους και κρίσιμους τομείς. Με τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη όμως εργαζόμασταν ήδη για την αξιολόγηση και στην Υγεία και το πώς θα εντάξουμε το έργο αυτό στις υπηρεσίες του H-cloud. Κάνουμε σήμερα το επόμενο, πιο απαιτητικό βήμα: τη μέτρηση για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που αντανακλά τη βούληση της σημερινής διοίκησης να αναμετρηθεί με τα πραγματικά προβλήματα. Μέσω των φορέων μας, της ΗΔΙΚΑ και της Κοινωνίας της Πληροφορίας και με την τεχνογνωσία τους, ενισχύουμε τον κρίσιμο τομέα της υγείας με προηγμένα ψηφιακά εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό με τη συνεποπτεία της ΗΔΙΚΑ, εστιάζουμε αποκλειστικά σε έργα υγείας, στηρίζοντας το Υπουργείο Υγείας να σχεδιάσει και να εφαρμόσει στοχευμένες παρεμβάσεις. Μαζί, χτίζουμε ένα σύγχρονο, αποδοτικό και ανθρώπινο σύστημα υγείας για όλους τους πολίτες, ένα κράτος που παρέχει προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες υγείας, όπως κάνει και σε πολλά άλλα κομμάτια της δημόσιας διοίκησης».

Ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους δήλωσε:

«Σήμερα κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για να φέρουμε τον πολίτη στο επίκεντρο του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Με την καθιέρωση της αξιολόγησης από τους ίδιους τους ασθενείς, για πρώτη φορά δίνουμε σε κάθε πολίτη τη δυνατότητα να ακουστεί, να επισημάνει τις αδυναμίες, να αναδείξει τα δυνατά σημεία, να συμβάλει ουσιαστικά στη βελτίωση των υπηρεσιών που λαμβάνει.

Δεν μιλάμε για ένα απλό ερωτηματολόγιο αλλά για μια παρέμβαση που επηρεάζει δραστικά την πορεία και τη λειτουργία κάθε νοσοκομείου. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, διαμορφώνουμε μια νέα κουλτούρα ευθύνης, λογοδοσίας και συνεχούς βελτίωσης, όπου η φωνή του ασθενούς είναι καθοριστική.

Αν με ρωτούσατε πώς θα ονομάτιζα όλο αυτό; Θα το έλεγα ξεκάθαρα: “ΕΣΥ για το ΕΣΥ”. Στόχος μας είναι ένα σύγχρονο, ανθρωποκεντρικό και αποτελεσματικό ΕΣΥ, που στέκεται δίπλα σε κάθε πολίτη τη στιγμή που το χρειάζεται. Η συμμετοχή των πολιτών είναι το πιο δυνατό μας όπλο για να το πετύχουμε».

H Γενική Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βενετία Βιλδιρίδη δήλωσε:

«Το Ψηφιακό Εργαλείο Αξιολόγησης της Εμπειρίας του Ασθενή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία, καθώς είναι η πρώτη φορά που πηγαίνουμε εμείς στον ασθενή και τον ενθαρρύνουμε να μοιραστεί την εμπειρία του μαζί μας.

Στόχος του εργαλείου είναι η ουσιαστική ενσωμάτωση της φωνής του πολίτη στον πυρήνα της λειτουργίας του Εθνικού Συστήματος Υγείας — όχι απλώς ως αποδέκτη των υπηρεσιών υγείας, αλλά ως ισότιμου συνομιλητή και ενεργού συμμέτοχου στη διαρκή προσπάθεια για τη βελτίωσή του Ε.Σ.Υ..

Η πρωτοβουλία αυτή γεννήθηκε από την ανάγκη να περάσουμε από ένα μοντέλο που εστιάζει μονοδιάστατα στη διαχειριστική αποδοτικότητα σε ένα ενιαίο και συνεκτικό πλαίσιο αξιολόγησης της εμπειρίας του ασθενούς ως κρίσιμου και αναντικατάστατου δείκτη ποιότητας.

Για την αξιολόγηση της εμπειρίας έχουν διαμορφωθεί 35 ερωτήσεις, οι οποίες καλύπτουν τους βασικούς τομείς που καθορίζουν την ποιότητα της φροντίδας και αναφέρονται στην προσβασιμότητα στις υπηρεσίες υγείας, στην οργάνωση και διαχείριση της φροντίδας του ασθενή εντός νοσοκομείου, στην αλληλεπίδραση του ασθενή με το προσωπικό, στην υποστήριξη κατά τη διάρκεια της νοσηλείας τους, στη συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων για την υγεία τους, στην καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση, καθώς και στην ύπαρξη και αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας.

Εύχομαι ολόψυχα οι πολίτες να αγκαλιάσουν την πρωτοβουλία και να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του Υπουργείου Υγείας, αφιερώνοντας ελάχιστα λεπτά από το χρόνο τους για τη απάντηση των ερωτήσεων.

Έτσι θα δώσουν δύναμη στη φωνή τους και φωνή στη δύναμή τους για την αναμόρφωση ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας που τους ανήκει».

Ακολουθούν οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων:

Δημοσιογράφος: Τι ποσοστό συμμετοχής ασθενών θα ήταν ικανοποιητικό για να εξάγετε ασφαλή αποτελέσματα;

Μάριος Θεμιστοκλέους: Δεν είναι θέμα ποσοστού, είναι θέμα αριθμών. Αν έχεις από ένα νοσοκομείο χίλια ερωτηματολόγια, είναι ένας πολύ σημαντικός αριθμός, για να πάρεις ακριβή εικόνα.

Δημοσιογράφος: Θα λαμβάνουν όλοι sms;

Άδωνις Γεωργιάδης: Όσοι παίρνουν εξιτήριο θα λαμβάνουν sms μετά από πέντε μέρες. Εξαιρούνται τα ογκολογικά, τα παιδιατρικά νοσοκομεία και για προφανείς λόγους, τα ψυχιατρικά.

Δημοσιογράφος: Είχατε πει σε συνέντευξή σας ότι θα βγάζετε μηνιαίο σκορ ανά νοσοκομείο, υγειονομική περιφέρεια, πως θα το βλέπουμε αυτό;

Άδωνις Γεωργιάδης: Το σύνολο των δεδομένων θα το έχει το Υπουργείο Υγείας. Εμείς θα δημοσιοποιούμε τον βαθμό ευαρέσκειας ή δυσαρέσκειας στα νοσοκομεία, κυρίως γιατί θέλω οι ασθενείς, πριν επιλέξουν να πάνε σε ένα νοσοκομείο να ξέρουν πως έχει συμπεριφερθεί το προηγούμενο διάστημα στους ασθενείς του και ταυτόχρονα θέλω να βάλω τους Διοικητές και το προσωπικό, σε μία ευγενή άμιλλα. Στην Ελλάδα συζητάμε πάρα πολλά χρόνια για τη λεγόμενη αξιολόγηση στο δημόσιο. Και η μεγάλη κουβέντα είναι ότι όλοι είμαστε θεωρητικά υπέρ της αξιολόγησης, δεν λέει κανείς ότι είναι κατά της αξιολόγησης, αλλά όταν αρχίζει η κουβέντα δεν βγάζεις άκρη. Εδώ ξεπερνάμε αυτό το πρόβλημα διότι η αξιολόγηση θα γίνεται από τους χρήστες. Εδώ δεν εμφιλοχωρεί πια το φίλτρο του ιδιοτελούς συμφέροντος ή της ιδεολογικής διαφοράς. Εδώ είναι ο άνθρωπος που πήγε στο νοσοκομείο, έλαβε υπηρεσίες, βγήκε από το νοσοκομείο και μας μεταφέρει την πραγματική εμπειρία του. Άρα, θα έχουμε το καλύτερο και το πιο αντικειμενικό εργαλείο αξιολόγησης που μπορούμε να έχουμε.

Δημοσιογράφος: Δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι τα στοιχεία αυτά μπορεί να σας ζητηθούν ενδεχομένως από συνδικαλιστές ή από κάποιους άλλους, οι οποίοι μπορεί να θεωρούν ότι όλο αυτό το σύστημα λειτουργεί και λίγο ως «ρουφιάνος» εναντίον των δικών τους συμφερόντων;

Άδωνις Γεωργιάδης: Όποιος πραγματικά θεωρήσει ότι η γνώμη των ασθενών είναι «ρουφιανιά» ε, τότε νομίζω ότι δεν μπορούμε να βρούμε κοινό κώδικα επικοινωνίας μαζί του. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα είδος πανικού στο σύστημα. Σίγουρα οι πολίτες έχουν δικαίωμα να ξέρουν πως λειτουργεί ένα νοσοκομείο, πρέπει να το ξέρουν και θα τους το δώσουμε. Το βάθος των στοιχείων είναι δικό μας θέμα διότι εμείς το βάθος των στοιχείων δεν το θέλουμε για να ασκήσουμε κάποια ψυχολογική πίεση σε κάποιον. Ο σκοπός μας είναι να ξέρουμε που έχουμε πρόβλημα και να παρεμβαίνουμε. Το Υπουργείο Υγείας και εγώ προσωπικά είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι η τελική κρίση των ασθενών για το ΕΣΥ θα είναι πολύ καλύτερη από την εικόνα που βλέπετε στις διάφορες δημοσκοπήσεις. Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν κρίση προσδοκιών. Και εκεί πράγματι μπαίνουν και διάφορα κριτήρια συμπάθειας ή αντιπάθειας στον Υπουργό, στην Κυβέρνηση, στον Πρωθυπουργό, στο κόμμα κτλ. Αυτό που κάνουμε εδώ, επειδή αφαιρεί όλα αυτά τα φίλτρα και μπαίνει στην πραγματικότητα των νοσοκομείων, να είστε απολύτως βέβαιοι ότι θα βγάλει πολύ καλύτερη εικόνα.

Δημοσιογράφος: Θέλω να ρωτήσω πρώτον, ο πολίτης μπορεί να απαντήσει όποτε θέλει και δεύτερον, έχετε στοιχεία για το πόσα ραντεβού έχουν καταχωρηθεί μέσω της νέας πλατφόρμας;

Άδωνις Γεωργιάδης: Έως 7 ημέρες. Ο λόγος είναι πολύ απλός, θα το ξεχάσει. Αν μπει π.χ. μετά από έναν χρόνο δεν είναι πια χρήστης. Όσο για τα ραντεβού, είμαστε περίπου στα 260.000 το μήνα.

Δημοσιογράφος: Ο βαθμός ευαρέσκειας ή δυσαρέσκειας θα αναρτάται κάθε μήνα από εσάς, ανάλογα με τα στοιχεία που έχετε σε κάθε νοσοκομείο;

Άδωνις Γεωργιάδης: Ας ξεκινήσουν οι απαντήσεις, να δούμε πρώτα την ροή. Ακόμα είμαστε στην φάση να συλλέξουμε τα πρώτα στοιχεία. Το καλύτερο θα ήταν κάθε μήνα να το ανακοινώνουμε, αλλά θα το δούμε αυτό.

Δημοσιογράφος: Σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα πως θα διασφαλιστεί στους πολίτες ότι δεν θα υπάρχει διαρροή;

Άδωνις Γεωργιάδης: Δεν υπάρχει θέμα προσωπικών δεδομένων εδώ. Η διαδικασία είναι τελείως εξασφαλισμένη. Είναι ανωνυμοποιημένα τα στοιχεία. Δεν μπορεί να διαρρεύσει ποτέ το όνομα αυτού που απάντησε. Δεν το ξέρει κανένας.

Δημοσιογράφος: Υπάρχει κάποια πρόβλεψη για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας; Γιατί δεν έχουν όλοι smartphones.

Άδωνις Γεωργιάδης: Ως προς τους μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους να πω δύο πράγματα. Μέσα στα νοσοκομεία, στα γραφεία για τους ασθενείς, θα υπάρχει προσωπικό που θα ενημερώνει τους ανθρώπους που ενδεχομένως δεν μπορούν να το χειριστούν. Δε νομίζω ότι είναι κάτι πολύ δύσκολο, γιατί είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο που είναι πολύ εύκολο, είναι multiple choice. Δεν ζητάει τεχνικές δεξιότητες, χρειάζεται απλώς να έχεις κινητό τηλέφωνο.

Πηγή: ertnews.gr

Ετικέτες: Δημόσια ΝοσοκομείαΑδωνις ΓεωργιάδηςΥπουργείο Υγείας

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Περισσεύει η κυβερνητική κοροϊδία – Οι 4 στους 10 δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς

    2 Δεκ 2025

  • Κεραμέως για συλλογικές συμβάσεις: Η ιστορική Κοινωνική συμφωνία οδηγεί σε πλήρη προστασία των εργαζομένων

    2 Δεκ 2025

  • Χατζηδάκης: Μήνας πληρωμών για τους αγρότες ο Δεκέμβριος – Πάμε σε ένα σύστημα αξιόπιστο και δίκαιο για τις επιδοτήσεις

    1 Δεκ 2025

  • Μητσοτάκης: Είναι η πρώτη φορά που έχουμε μια τέτοια ιστορική συμφωνία, η οποία θέτει κανόνες στην αγορά εργασίας

    27 Νοέ 2025

  • Πιερρακάκης: Στον πυρήνα της πολιτικής μας είναι η αφαίρεση εμποδίων για τις οικογένειες και τους νέους

    26 Νοέ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου οι αιτήσεις για το Επίδομα Παιδιού

    Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    167 shares
    Share 67 Tweet 42
  • Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    159 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Επίδομα θέρμανσης: Πότε έρχεται η πρώτη πληρωμή στους δικαιούχους

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Επιδόματα ΟΠΕΚΑ: Όλα τα ποσά και οι ημερομηνίες πληρωμής

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.