voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Από σήμερα οι αιτήσεις για το στεγαστικό επίδομα φοιτητών

    Νέα μέτρα για το στεγαστικό: Οι προκλήσεις και οι «παγίδες»

    Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός Αλμπέρτο Εσκενάζυ

    Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός Αλμπέρτο Εσκενάζυ

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Έως 26 Μαΐου η διόρθωση σφαλμάτων για τα βιολογικά

    Tα αδικήματα που προσάπτει η Ευρωπαία Εισαγγελέας στους κατηγορούμενους από την Κρήτη για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ

    «Χειρόφρενο» τραβούν οι αυτοκινητιστές από τις 21 Δεκεμβρίου – Ζητούν συνάντηση με την κυβέρνηση

  • Εκπαίδευση
    Με απόλυτη ασφάλεια οι Πανελλαδικές διαβεβαιώνουν τα αρμόδια υπουργεία

    Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Πανελλαδικές: Έως τις 06 Μαρτίου η υποβολή δικαιολογητικών για εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές

    Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

    Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τις μετακινήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

    Σοφία Ζαχαράκη: Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040

  • Θέσεις εργασίας
    Λιβάνιος: Κονδύλια 320 εκατ. ευρώ για «έξυπνες πόλεις»

    Λιβάνιος: Έρχονται νέες μόνιμες προσλήψεις στους δήμους

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για 4.276 προσλήψεις – Από 18/12 οι ενστάσεις

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025: Στις 17/12 η ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων

    ΑΣΕΠ: Προσλήψεις 360 ατόμων στον ΟΔΑΠ

    ΑΣΕΠ: Προκήρυξη για προσλήψεις 81 ατόμων στον ΟΔΑΠ

  • Οικονομία
    Τέλη κυκλοφορίας 2026: Ποια είναι η φετινή προθεσμία πληρωμής – Τι προβλέπει η διαδικασία

    Τέλη κυκλοφορίας 2026: Μέχρι πότε εκπνέει η προθεσμία – Τι αλλάζει με τα πρόστιμα

    Επίδομα θέρμανσης: Ποιοι θα λάβουν έως 1.000 ευρώ – Τα κριτήρια

    Επίδομα θέρμανσης: Οι 3 πληρωμές που έρχονται

    Από Παρασκευή (19/12) η καταβολή των αυξημένων συντάξεων

    ΕΝΦΙΑ: Απαλλαγή από το φόρο για 13.000 φορολογούμενους – Ποιους αφορά

    Στεγαστικό: Τι σημαίνουν τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης για τους πολίτες

  • Εργασιακά
    e-ΕΦΚΑ: Έναρξη λειτουργίας νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας απογραφής ιδιωτικών οικοδομοτεχνικών έργων

    e-ΕΦΚΑ: Στις 19/12 καταβάλλεται το αδειοδωρόσημο Χριστουγέννων 2025 σε εργατοτεχνίτες οικοδόμους

    Από Παρασκευή (19/12) η καταβολή των αυξημένων συντάξεων

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Νέο πρόγραμμα για τη στήριξη της νέας επιχειρηματικότητας ανέργων 18–29 ετών

    Μπλόκο στα κοινωνικά επιδόματα των «φτωχών» ελεύθερων επαγγελματιών

    ΔΥΠΑ: Σήμερα η προπληρωμή επιδομάτων, παροχών και του Δώρου Χριστουγέννων

  • VOUCHER
    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    Μπλόκο στα κοινωνικά επιδόματα των «φτωχών» ελεύθερων επαγγελματιών

    Voucher των 200 ευρώ: Πώς θα πάρετε την επιδότηση

    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

  • Πολιτική
    Σοκ στον τουρισμό της Κρήτης – “Κανόνι” από μεγάλο tour operator

    Συνέδριο ΣΕΤΕ- “Tourism Ahead” – Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2025 θα είναι ένα ακόμη ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό

    Προσχέδιο προϋπολογισμού: Ανάπτυξη 2,1%, πρωτογενές πλεόνασμα 0,5% έως 0,7% και μήνυμα δημοσιονομικής σταθερότητας

    Προϋπολογισμός 2026: Πέρασε από τη Βουλή με 159 «ναι» και 136 «όχι»

    Τα έξι μέτρα που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το στεγαστικό

    Κ. Χατζηδάκης: Όσα δεν έγιναν σε ολόκληρη τη μεταπολίτευση κατά της φοροδιαφυγής, έγιναν από το 2019 και μετά

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Εκπαίδευση

Ωνάσεια Σχολεία: Τα 7 κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτικών

από Νίκος Μοναστηριώτης
22/01/2025
σε Εκπαίδευση

167
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Η ίδρυση και λειτουργία των Ωνασείων Σχολείων, όπως ορίζεται στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, φέρνει νέες προοπτικές στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της χώρας. Το άρθρο 4 του Παραρτήματος Α’ του νομοσχεδίου περιγράφει αναλυτικά τη διαδικασία επιλογής και τις απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να ανταποκριθούν στο υψηλό επίπεδο και το όραμα αυτών των σχολείων. Ας δούμε διεξοδικά πώς θα διαμορφωθεί η διαδικασία επιλογής και ποια κριτήρια θα καθορίσουν τη στελέχωση του διδακτικού προσωπικού.

Οι βασικές αρχές επιλογής διδακτικού προσωπικού

Σύμφωνα με το άρθρο 4, η επιλογή του διδακτικού προσωπικού για τα Ωνάσεια Σχολεία θα βασίζεται σε αυστηρά και διαφανή κριτήρια που διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα κριτήρια αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Ακαδημαϊκά προσόντα: Οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν ανώτατους τίτλους σπουδών, με ιδιαίτερη έμφαση σε μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές συναφείς με την ειδικότητά τους.
  2. Διδακτική εμπειρία: Η αποδεδειγμένη εμπειρία σε σχολικές μονάδες υψηλών απαιτήσεων θα λαμβάνεται υπόψη, με στόχο να προσληφθούν εκπαιδευτικοί που γνωρίζουν πώς να αντιμετωπίζουν προκλήσεις σε περιβάλλοντα ποικίλων μαθησιακών αναγκών.
  3. Πιστοποιήσεις και επιμορφώσεις: Θα προτιμώνται οι υποψήφιοι που έχουν παρακολουθήσει προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης ή επιμόρφωσης σε σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθοδολογίες και τεχνολογίες.
  4. Αξιολόγηση δεξιοτήτων: Οι υποψήφιοι θα συμμετέχουν σε ειδική διαδικασία αξιολόγησης, που μπορεί να περιλαμβάνει συνεντεύξεις, παρουσίαση δειγμάτων διδασκαλίας ή και γραπτές εξετάσεις για τη διαπίστωση των παιδαγωγικών και διδακτικών τους ικανοτήτων.

Διαδικασία επιλογής: Διαφάνεια και αυστηρότητα

ΣχετικάΆρθρα

Προσλήψεις 781 αναπληρωτών μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ

20/11/2025

ΔΟΕ: Πρωτοβουλίες-δράσεις για το στεγαστικό πρόβλημα των εκπαιδευτικών

15/11/2025

Η διαδικασία επιλογής του διδακτικού προσωπικού στα Ωνάσεια Σχολεία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασφαλίζεται η πλήρης διαφάνεια και αξιοκρατία. Συγκεκριμένα:

  1. Προκήρυξη θέσεων: Οι θέσεις θα δημοσιεύονται σε επίσημους ιστότοπους του Υπουργείου Παιδείας και άλλους έγκυρους εκπαιδευτικούς φορείς.
  2. Υποβολή αιτήσεων: Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους, συνοδευόμενες από αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα και σχετικά έγγραφα.
  3. Αρχική αξιολόγηση: Μια επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα εξετάζει τα προσόντα και την εμπειρία των υποψηφίων, αποκλείοντας όσους δεν πληρούν τα βασικά κριτήρια.
  4. Συνεντεύξεις και πρακτική εξέταση: Οι επιλεγμένοι υποψήφιοι θα καλούνται σε συνεντεύξεις, κατά τις οποίες θα αξιολογούνται η προσωπικότητα, η παιδαγωγική τους αντίληψη και οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες. Επιπλέον, θα κληθούν να παρουσιάσουν ένα δείγμα διδασκαλίας.
  5. Τελική επιλογή: Η επιτροπή επιλογής θα συντάσσει πίνακες κατάταξης με βάση την απόδοση των υποψηφίων σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας.

Ο ρόλος της αξιολόγησης

Ένα βασικό χαρακτηριστικό των Ωνάσειων Σχολείων είναι η συνεχής αξιολόγηση του διδακτικού προσωπικού. Στόχος είναι η διατήρηση υψηλών προτύπων και η συνεχής βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Η αξιολόγηση θα γίνεται σε δύο επίπεδα:

  1. Τακτική αξιολόγηση: Περιλαμβάνει επισκέψεις στην τάξη, ανατροφοδότηση από μαθητές και γονείς, καθώς και αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
  2. Αυτοαξιολόγηση: Οι εκπαιδευτικοί θα ενθαρρύνονται να αξιολογούν οι ίδιοι τη διδασκαλία τους, εντοπίζοντας τα δυνατά και αδύναμα σημεία της πρακτικής τους.

Κίνητρα και επαγγελματική ανάπτυξη

Για να προσελκύσουν τους καλύτερους εκπαιδευτικούς, τα Ωνάσεια Σχολεία προσφέρουν σημαντικά κίνητρα:

  • Ανταγωνιστικές αμοιβές: Οι εκπαιδευτικοί θα λαμβάνουν υψηλότερες αμοιβές από τον μέσο όρο, αντανακλώντας την απαίτηση για αριστεία.
  • Προοπτικές εξέλιξης: Θα παρέχονται ευκαιρίες για ανέλιξη σε διοικητικές θέσεις ή συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα του εξωτερικού.
  • Επιμόρφωση: Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένα σεμινάρια και συνέδρια.

Δείτε αναλυτικά τι προβλέπεται για την επιλογή του διδακτικού προσωπικού

Άρθρο 4 Διδακτικό προσωπικό

1. Το διδακτικό προσωπικό των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων (ΔΗΜ.Ω.Σ.) αποτελείται από εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιλέγονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.

2. Με προκήρυξη της Διοικούσας Επιτροπής Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων (Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ.), η οποία αναρτάται στις ιστοσελίδες: α) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, β) της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. και γ) της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και εκδίδεται έως τις 31 Ιανουαρίου κάθε σχολικού έτους, καλύπτονται οι κενές θέσεις των εκπαιδευτικών. Με την προκήρυξη καθορίζεται και κάθε άλλο θέμα σχετικά με τη διαδικασία επιλογής του διδακτικού προσωπικού.

3. Οι αρχικοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων, ανά κλάδο και ειδικότητα, καταρτίζονται με αξιολογική σειρά, ύστερα από εκτίμηση των κριτηρίων επιλογής της παρ. 6 από το Εποπτικό Επιστημονικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) της οικείας σχολικής μονάδας του Δικτύου, σε συνεργασία με τον Σχολικό Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, ανά ειδικότητα μαθημάτων. Οι αρχικοί πίνακες διαβιβάζονται από το οικείο ΕΠ.Ε.Σ. στη Δ.Ε. Δ ΗΜ.Ω.Σ. μαζί με τις αιτήσεις και τους φακέλους των υποψηφίων. Κατά του αρχικού πίνακα κατάταξης οι υποψήφιοι δύναται να ασκήσουν ένσταση μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) ημερών από την ανάρτησή του στην οικεία σχολική μονάδα του Δικτύου. Η Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., ύστερα από την αξιολόγηση των ενστάσεων, καταρτίζει τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης υποψηφίων, ανά κλάδο και ειδικότητα, και επιλέγει τους εκπαιδευτικούς που θα τοποθετηθούν στις προκηρυχθείσες θέσεις. Με απόφαση της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. κυρώνονται οι τελικοί πίνακες, οι οποίοι ισχύουν μέχρι τη λήξη του τρίτου σχολικού έτους, από το σχολικό έτος στη διάρκεια του οποίου κυρώνονται.

4. Για όλες τις θέσεις διδακτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων του Δικτύου δύναται να υποβάλουν αίτηση μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όλη την επικράτεια, με τουλάχιστον τετραετή διδακτική προϋπηρεσία στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση. Η αίτηση υποψηφιότητας για τις θέσεις του διδακτικού προσωπικού δύναται να υποβληθεί ηλεκτρονικά για όσες σχολικές μονάδες του Δικτύου ΔΗΜ.Ω.Σ. επιθυμούν, με σειρά προτίμησης, μέσα στην προθεσμία που τίθεται στην προκήρυξη. Η αίτηση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από τα αναγκαία δικαιολογητικά. Στην αίτησή τους οι υποψήφιοι δηλώνουν ότι αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους Όρους Λειτουργίας των ΔΗΜ.Ω.Σ. και την υποχρεωτική συμμετοχή τους στους Ομίλους και τα Σύνολα, πέραν του κανονικού ωρολογίου προγράμματος

5. Με απόφαση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού τοποθετούνται οι εκπαιδευτικοί των ΔΗΜ.Ω.Σ. έως το τέλος κάθε σχολικού έτους. Η θητεία των εκπαιδευτικών είναι τετραετής και δύναται να ανανεώνεται.

6. Τα κριτήρια για την επιλογή του διδακτικού προσωπικού είναι ιδίως:

α) Η επιστημονική παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση, που προκύπτει, ιδίως, από τους τίτλους σπουδών, τις επιμορφώσεις, και τη γνώση ξένων γλωσσών.

β) Το επιστημονικό-συγγραφικό έργο, το οποίο προκύπτει, ιδίως, από τη συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) ή επιστημονικών φορέων με την ιδιότητα του ερευνητή, τις διακρίσεις, τα επιστημονικά συγγράμματα με Διεθνή Μοναδικό Αριθμό Βιβλίου (International Standard Book Number-ISBN), τα δημοσιευμένα άρθρα σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά με κριτές της ημεδαπής και της αλλοδαπής, τις εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια, που έχουν δημοσιευτεί σε τόμους πρακτικών, τον σχεδιασμό και την εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού, έπειτα από ανάθεση από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή από εποπτευόμενους από αυτό φορείς.

γ) Το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο και η συμβολή στην ανάπτυξη του σχολείου, που προκύπτουν, ιδίως, από την οργάνωση ή συμμετοχή σε προγράμματα αξιολόγησης του σχολείου, την οργάνωση ή συμμετοχή σε έρευνα δράσης, τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα με συνέργειες ή δίκτυα σχολείων εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και τη συμμετοχή ή οργάνωση της λειτουργίας Ομίλων, Συνόλων ή εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων.

δ) Η υπηρεσιακή κατάσταση και η διδακτική εμπειρία, τα οποία προκύπτουν ιδίως από την εμπειρία στην εφαρμογή καινοτομιών και τον εκπαιδευτικό πειραματισμό, τη διδακτική εμπειρία στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, πέραν της απαιτούμενης ως προϋπόθεσης διεκδίκησης της θέσης, τη διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το επιμορφωτικό έργο σε προγράμματα παιδαγωγικής καθοδήγησης ή σε άλλα επίσημα θεσμοθετημένα προγράμματα ή έργα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθώς και την προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης.

ε) Η γενική συγκρότηση και προσωπικότητα του υποψηφίου, η οποία αξιολογείται με προφορική δομημένη συνέντευξη ενώπιον της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. ή εισηγητικής επιτροπής που συστήνεται και συγκροτείται από τη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., σύμφωνα με την περ. δ) της παρ. 1 της ενότητας Β’ του άρθρου 2 του παρόντος.

στ) Η διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια και η απόδοση των υποψηφίων, όπως προκύπτει με βάση τις οικείες εκθέσεις αξιολόγησης από τους οικείους Συμβούλους Εκπαίδευσης, εφόσον υπάρχουν για τους υποψηφίους, τους προσωπικούς φακέλους τους και από την παρατήρηση στην τάξη. Η αξιολόγηση του κριτηρίου του πρώτου εδαφίου, περιλαμβάνει την απόδοση των μαθητών των υποψηφίων με βάση τους στόχους του προγράμματος σπουδών, την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων, τη χρήση νέας τεχνολογίας και την αξιοποίηση ποικίλου υλικού και πηγών στη διδασκαλία, τη γνώση ξένων γλωσσών, την εφαρμογή διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στη διδακτική πράξη, την ανάπτυξη συνεργατικών δράσεων στο σχολείο και την κοινότητα, την οργάνωση ή συμμετοχή σε έρευνα δράσης, το επιστημονικό έργο, τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα με συνέργειες ή δίκτυα σχολείων εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και τη συμμετοχή ή οργάνωση λειτουργίας Ομίλων, Συνόλων ή εξωδιδακτικών δραστηριοτήτων.

ζ) Η κατάρτιση και εξοικείωση με τις σύγχρονες μορφές ψηφιακής τεχνολογίας με ελάχιστο επίπεδο γνώσης Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών την Πιστοποίηση Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου.

7. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., καθορίζονται και εξειδικεύονται: α) τα κριτήρια των περ. α) έως ζ) της παρ. 6, β) η αποτίμησή τους σε αξιολογικές μονάδες, γ) το ειδικότερο πλαίσιο αξιολόγησης των κριτηρίων της παρ. 6, δ) τα ειδικότερα θέματα, που αφορούν τον τρόπο και τη διαδικασία επιλογής του διδακτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων του Δικτύου, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

8. Το διδακτικό και εργασιακό ωράριο του Διευθυντή, του Υποδιευθυντή και των λοιπών εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα ΔΗΜ.Ω.Σ. είναι το ίδιο με το αντίστοιχο ωράριο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στις λοιπές δημόσιες σχολικές μονάδες. Με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που εκδίδεται μετά από εισήγηση της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., μπορεί να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο του διδακτικού προσωπικού, που υπηρετεί σε σχολική μονάδα του Δικτύου.

9. Με απόφαση της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., ύστερα από εισήγηση του οικείου ΕΠ.Ε.Σ., δύναται να διατίθεται σε άλλο σχολείο του Δικτύου της ίδιας ή όμορης Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός, που υπηρετεί σε σχολική μονάδα του Δικτύου, ο οποίος δεν συμπληρώνει το νόμιμο διδακτικό του ωράριο. Εάν δεν καθίσταται εφικτή η διάθεση σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο, ο εκπαιδευτικός δύναται να συμπληρώνει το ωράριό του: α) σε συνδεδεμένο ΔΗΜ.Ω.Σ., β) σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή πρόσθετης διδακτικής στήριξης στη σχολική μονάδα του ΔΗΜ.Ω.Σ. που υπηρετεί ή και στο συνδεδεμένο ΔΗΜ.Ω.Σ. και γ) σε διοικητικά καθήκοντα στο σχολείο, στο οποίο υπηρετεί.

10. Λειτουργικά κενά που προκύπτουν, για οποιονδήποτε λόγο, κατά την έναρξη ή κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, σε σχολική μονάδα του ΔΗΜ.Ω.Σ., καλύπτονται με διδακτικό προσωπικό άλλων σχολικών μονάδων του Δικτύου ΔΗΜ.Ω.Σ. ή του Δικτύου Πρότυπων και Πειραματικών Δημόσιων Σχολείων, οι οποίοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο. Αν δεν είναι δυνατή η κάλυψη των κενών, σύμφωνα με τη διαδικασία του πρώτου εδαφίου, τα λειτουργικά κενά καλύπτονται με αποσπάσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και βρίσκονται στον τελικό πίνακα κατάταξης της παρ. 3. Η απόσπαση πραγματοποιείται για ένα (1) διδακτικό έτος με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί δεν διαγράφονται από τον πίνακα της παρ. 3 για τοποθέτηση με θητεία σε ΔΗΜ.Ω.Σ. κατά τη διάρκεια ισχύος του πίνακα. Αν δεν είναι δυνατή η κάλυψη των κενών σύμφωνα με τη διαδικασία του δευτέρου εδαφίου, τότε αποσπώνται εκπαιδευτικοί, που υπηρετούν σε σχολεία της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, και έχουν τα προσόντα της παρ. 6 σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 11.

11. Για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σύμφωνα με το δεύτερο εδάφιο της παρ. 10, δημοσιεύεται πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. για απόσπαση στα σχολεία αυτά, μετά από υποβολή σχετικού αιτήματος του ΕΠ.Ε.Σ. προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πρόσκληση αναρτάται στις ιστοσελίδες: α) της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., β) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γ) της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και δ) των οικείων σχολικών μονάδων των ΔΗΜ.Ω.Σ., το αργότερο μέχρι την 31η Ιουλίου κάθε έτους. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν στο ΕΠ.Ε.Σ. της σχολικής μονάδας του ΔΗΜ.Ω.Σ., στο οποίο επιθυμούν να αποσπαστούν, ηλεκτρονική αίτηση, η οποία συνοδεύεται από τα στοιχεία της ακαδημαϊκής και υπηρεσιακής τους κατάστασης αντίστοιχα. Το ΕΠ.Ε.Σ. εξετάζει τις αιτήσεις μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες, από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής τους και συντάσσει αξιολογικό πίνακα κατάταξης των υποψήφιων εκπαιδευτικών, με βάση τα κριτήρια των περ. α) έως γ) της παρ. 6. Για την κατάρτιση του ανωτέρω πίνακα κατάταξης, το ΕΠ.Ε.Σ. συνεδριάζει με τη συμμετοχή των μελών των περ. α) έως γ) της παρ. 1 της ενότητας 2 του άρθρου 2 του παρόντος. Τα υποκριτήρια, η αποτίμησή τους σε αξιολογικές μονάδες και τα δικαιολογητικά, που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στα ΕΠ.Ε.Σ, καθορίζονται με την απόφαση της παρ. 7. Ο αξιολογικός πίνακας κατάταξης υποβάλλεται αμελλητί από τον Πρόεδρο του ΕΠ.Ε.Σ., προς κύρωση, στη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ.. Η Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. κυρώνει του αξιολογικούς πίνακες ανά Περιφερειακή Διεύθυνση, οι οποίοι ισχύουν από την κύρωσή τους μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους που έπεται της κύρωσής τους.

12. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος του αξιολογικού πίνακα κατάταξης προκύψει σε σχολική μονάδα του ΔΗΜ.Ω.Σ. λειτουργικό κενό, αποσπάται σε αυτό, ύστερα από αίτησή του, εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει καταταγεί στον ανωτέρω πίνακα, με βάση τη σειρά κατάταξής του σε αυτόν. Το ΕΠ.Ε.Σ. γνωστοποιεί την ύπαρξη των ανωτέρω λειτουργικών κενών στη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ., η οποία προσκαλεί ηλεκτρονικά τους εκπαιδευτικούς, που έχουν συμπεριληφθεί στον αξιολογικό πίνακα κατάταξης, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για απόσπαση στην οικεία σχολική μονάδα του ΔΗΜ.Ω.Σ.. Η αίτηση απόσπασης υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην πρόσκληση και η απόσπαση πραγματοποιείται για ένα (1) διδακτικό έτος, με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, με βάση τη σειρά κατάταξης των εκπαιδευτικών στον οικείο αξιολογικό πίνακα κατάταξης.

13. Εάν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους απουσιάζουν από τις σχολικές μονάδες ΔΗΜ.Ω.Σ. εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά, αν δεν είναι δυνατή η κάλυψη των λειτουργικών κενών με τη διαδικασία της παρ. 12, τα κενά καλύπτονται από αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι περιλαμβάνονται στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, κατά το άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13). Η Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. εκδίδει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν, εντός της προθεσμίας που ορίζεται με την πρόσκληση, ηλεκτρονική αίτηση μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, στην οποία δηλώνουν με σειρά προτίμησης τις σχολικές μονάδες. Η Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, η οποία ορίζεται στην πρόσκληση, συντάσσει αξιολογικό πίνακα κατάταξης των υποψήφιων με βάση τη μοριοδότηση των Ακαδημαϊκών Προσόντων, σύμφωνα με τον πινακα του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) και την προϋπηρεσία σε Πρότυπα ή Πειραματικά Σχολεία, μοριοδοτούμενου εκάστου σχολικού έτους με δεκαπέντε (15) μόρια. Σε περίπτωση ισοβαθμίας προηγείται ο υποψήφιος που συγκεντρώνει τα περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας στον πίνακα του Α.Σ.Ε.Π.. Οι υποψήφιοι δύνανται να ασκήσουν ένσταση ενώπιον της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία ανάρτησης των πινάκων κατάταξης. Οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες αναρτώνται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. εντός ενός μηνός, από την εξέταση των ενστάσεων. Οι αναπληρωτές προσλαμβάνονται με βάση τον ως άνω αξιολογικό πίνακα και τις προτιμήσεις τους.

Πώς θα επιλεγούν  Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Σχολικοί Νοσηλευτές και Επιστήμονες Πληροφορικής

14. Οι Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Σχολικοί Νοσηλευτές και Επιστήμονες Πληροφορικής, που υπηρετούν στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση επιλέγονται από τη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται στο παρόν. Τα κριτήρια για την επιλογή των Ψυχολόγων, Κοινωνικών Λειτουργών, Σχολικών Νοσηλευτών και Επιστημόνων Πληροφορικής είναι τα ακόλουθα:

α) Η επιστημονική κατάρτιση, τα ακαδημαϊκά και λουτά πιστοποιημένα προσόντα και η εμπειρία των υποψηφίων στο γνωστικό τους αντικείμενο, η επιτυχής παρακολούθηση προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης, η συμμετοχή σε μορφές παιδαγωγικής καθοδήγησης και η προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες του Δικτύου Πρότυπων Δημόσιων Σχολείων.

β) Η επαγγελματική επάρκεια και η απόδοση των υποψηφίων, όπως προκύπτει με βάση τις οικείες εκθέσεις αξιολόγησης, εφόσον υπάρχουν για όλους τους υποψηφίους, τους προσωπικούς φακέλους τους και από την παρατήρηση στην τάξη, από τους οικείους Συμβούλους Εκπαίδευσης.

γ) Η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου, όπως αξιολογούνται κατά την προφορική συνέντευξή του ενώπιον της Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ..

Το Ίδρυμα, με αποκλειστική του δαπάνη, δύναται, αν δεν καλύπτονται οι θέσεις σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο, κατόπιν διαβούλευσης με τη Δ.Ε. ΔΗΜ.Ω.Σ. και το οικείο ΕΠ.Ε.Σ., να προσλαμβάνει επιπλέον Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Σχολικούς Νοσηλευτές και Επιστήμονες Πληροφορικής, που πληρούν τα ανωτέρω κριτήρια, με σκοπό την υποβοήθηση του έργου των ήδη υπηρετούντων ή με σκοπό τη στελέχωση των Ομίλων ή Συνόλων.

Ετικέτες: εκπαιδευτικοίΩνάσεια σχολεία

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    17 Δεκ 2025

  • Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές 2026

    16 Δεκ 2025

  • Σοφία Ζαχαράκη: Η χώρα χρειάζεται μια Εθνική Συμφωνία για το σχολείο του 2040

    15 Δεκ 2025

  • Πότε θα κλείσουν τα σχολεία για τις γιορτές και πότε θα ανοίξουν ξανά

    13 Δεκ 2025

  • Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα ενστάσεων για τις μετεγγραφές φοιτητών

    12 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    685 shares
    Share 274 Tweet 171
  • Αυξάνεται το επίδομα παιδιού από το 2026

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έρχεται το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους – Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

    25 shares
    Share 10 Tweet 6
  • Επίδομα θέρμανσης: Οι 3 πληρωμές που έρχονται

    19 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Νέα προκήρυξη από το ΑΣΕΠ: 66 προσλήψεις στην Τράπεζα της Ελλάδας με απολυτήριο Λυκείου!

    63 shares
    Share 25 Tweet 16

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.