voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Μία βλάβη στο κάθισμα του κυβερνήτη προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India!

    Μία βλάβη στο κάθισμα του κυβερνήτη προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India!

    ΕΟΠΥΥ: Από τη Δευτέρα 139.000 ασθενείς μπορούν να λαμβάνουν τα φάρμακά τους στο σπίτι τους

    To Voucher Ergasia συμμετέχει στην απεργία

    Το voucherergasia.gr συμμετέχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία των δημοσιογραφικών ενώσεων

    Προ των πυλών τα «τέλη κυκλοφορίας με το μήνα» χωρίς πέναλτι

    Νέος ΚΟΚ: Τι προβλέπει για ταξί, λωρίδες λεωφορείων, τροχόσπιτα – Οι νομοθετικές βελτιώσεις

  • Εκπαίδευση
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή, 2 Ιουλίου, οι αιτήσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Μέχρι πότε είναι οι αιτήσεις για τους 28 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

    Πανελλαδικές: Tην Πέμπτη, 27 Ιουλίου, οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ

    Πανελλαδικές: Πότε αναμένεται ν’ ανακοινωθούν οι βαθμολογίες

    Διευκρινίσεις για τη λειτουργία των ΚΕΣΥ από την Υφυπουργό Παιδείας

    Ζαχαράκη για απόφαση ΣτΕ: Ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση μιας ιστορικής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης

    Στο ΣτΕ προσέφυγαν γονείς μαθητών εσπερινών λυκείων για τη βάση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

    ΣτΕ: Συνταγματικός ο νόμος Πιερρακάκη για τα μη κρατικά Πανεπιστήμια

  • Θέσεις εργασίας
    ΣΕΒ: Mικρότερες αμοιβές και απασχόληση για τις γυναίκες στις ελληνικές επιχειρήσεις

    Αυτά είναι τα 10 επαγγέλματα με σχεδόν μηδενική ανεργία

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Στο Εθνικό Τυπογραφείο η προκήρυξη για 450 μόνιμες προσλήψεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 1Γ/2025: Γραπτή Ηλεκτρονική Εξέταση Βαθμολόγηση Δοκιμασίας Εργασιακών Συμπεριφορών

    Τα 75 εισοδήματα και επιδόματα που θα σταλούν στην ΑΑΔΕ

    ΑΣΕΠ 1Γ/2022: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα από επιλαχόντες για την ΑΑΔΕ

  • Οικονομία
    e-ΕΦΚΑ: Έναρξη λειτουργίας νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας απογραφής ιδιωτικών οικοδομοτεχνικών έργων

    e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από σήμερα έως τις 20 Ιουνίου

    Επίδομα 250 ευρώ: Ποιοι συνταξιούχοι θα το λάβουν – Αναλυτικά τα κριτήρια

    Η κρίση στη Μέση Ανατολή φέρνει έκτακτους ελέγχους σε εταιρείες και πρατήρια καυσίμων για αισχροκέρδεια

    εισοδήματα

    Επιδόματα μέσω προπληρωμένης κάρτας: Ποιοι πρέπει να την εκδώσουν μέχρι σήμερα

  • Εργασιακά
    Ανατροπές φέρνει ο νέος χάρτης για τα κοινωνικά επιδόματα

    Επίδομα 250 ευρώ στους συνταξιούχους: Ποιοι το δικαιούνται και πότε πληρώνονται

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Πάνω από 900 άνεργοι με αναπηρία προσλήφθηκαν σε Δήμους – Μέχρι Δευτέρα οι αιτήσεις

    Συντάξεις Ιουλίου: Αυτές είναι οι ημερομηνίες πληρωμής

    Ανατροπές φέρνει ο νέος χάρτης για τα κοινωνικά επιδόματα

    Επίδομα 250 ευρώ στους συνταξιούχους: Ποιοι το δικαιούνται και πότε πληρώνονται

  • VOUCHER
    ΔΥΠΑ: Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τις παιδικές κατασκηνώσεις

    Στις 16/06 αρχίζει το παιδικό κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ

    ΔΥΠΑ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης

    Εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως η κατάρτιση στο νέο voucher με επίδομα 750 ευρώ για 150.000 εργαζομένους!

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή, 2 Ιουλίου, οι αιτήσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Μέχρι πότε είναι οι αιτήσεις για τους 28 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή, 2 Ιουλίου, οι αιτήσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Μέχρι τις 19 Ιουνίου οι αιτήσεις για τους 28 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

  • Πολιτική
    Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Πώς θα λειτουργεί η κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων

    ΕΟΠΥΥ: Τι πρέπει να κάνουν οι 139.000 ασθενείς για να λαμβάνουν, κατ΄οίκον, τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους

    Μητσοτάκης: Ξεκινάει πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία του μετρό

    Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Πώς θα λειτουργεί η κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων

    Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Πώς θα λειτουργεί η κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων

    Aκαθάριστα οικόπεδα: Τι να κάνετε για να μην πληρώσετε πρόστιμα έως και 54.000 ευρώ

    Σπανάκης: Δεν εξετάζουμε παράταση για τα ακαθάριστα οικόπεδα – Έως 15/06 η προθεσμία

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Επικαιρότητα

Εξεταστική για Τέμπη – Πόρισμα: Εάν είχε τηρηθεί ο Κανονισμός Κίνησης το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί (PHOTOS)

από NEWS ROOM
10/03/2024
σε Επικαιρότητα
108
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

«Εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί» τονίζει στο πόρισμά της η κοινοβουλευτική πλειοψηφία στην εξεταστική επιτροπή «για τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών»

«Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από το σύνολο των δεδομένων είναι ότι ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε επτά φορές με αποτέλεσμα να σημειωθεί το τραγικό δυστύχημα» επισημαίνουν οι βουλευτές της ΝΔ στο πόρισμά τους που κατέθεσαν σήμερα στην εξεταστική επιτροπή.

«Όπως επιβεβαιώθηκε από όλους τους μάρτυρες που κατέθεσαν ενώπιων της Επιτροπής, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Στο πόρισμα τονίζεται ρητά ότι δεν υπήρξε η παραμικρή προσπάθεια συγκάλυψης ενώ οι επιχειρησιακές παρεμβάσεις στο χώρο της μοιραίας σύγκρουσης έγιναν με απόφαση των αρμόδιων επιχειρησιακών συλλογικών οργάνων με γνώμονα την ανάγκη μετακίνησης των κατεστραμμένων συρμών. Για το θέμα διεξάγεται παράλληλα έρευνα της Δικαιοσύνης για τις επεμβάσεις των φορέων» αναφέρει η κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

 

ΣχετικάΆρθρα

Σοκαριστικό βίντεο από τα Τέμπη: Η στιγμή της σύγκρουσης των δύο τρένων και η έκρηξη που ακολούθησε

Στα έλαια των μηχανών αποδίδεται η πυρόσφαιρα – Αναφλέγονται υπό τις συνθήκες που συνέβησαν στο δυστύχημα

13/05/2025
Σε κλίμα συγκίνησης τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού των Τεμπών στη Νέα Παραλία

Σε κλίμα συγκίνησης τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού των Τεμπών στη Νέα Παραλία

02/03/2025

Αναλυτικά τα συμπεράσματα για τις παραβιάσεις των κανόνων, τη λειτουργία των αυτοματοποιημένων συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας και την εκτέλεση των συμβάσεων για σιδηροδρομικά έργα είναι τα ακόλουθα:

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 

1. Ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε 7 φορές, με αποτέλεσμα το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών:

i. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ χρησιμοποίησε τον απολύτως λειτουργικό πίνακα τηλεχειρισμού για να κάνει αυτόματη χάραξη διαδρομής, αλλά έβαλε τη μοιραία αμαξοστοιχία ανάποδα στη γραμμή καθόδου

ii. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ παρακολουθούσε τον πίνακα τηλεχειρισμού, όπου ήταν συνεχώς ευκρινής η εσφαλμένη αλλαγή τροχιάς

iii. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ ενημέρωσε τον μηχανοδηγό με την παράδοση σε αυτόν του εντύπου 1001, το οποίο απαιτείται σε κάθε περίπτωση ανωμαλίας ή κινδύνου στην γραμμή

iv. οι μηχανοδηγοί της μοιραίας αμαξοστοιχίας IC62 εισήλθαν σε γραμμή καθόδου ΧΩΡΙΣ έντυπο 1001

v. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ακινητοποίησαν το τρένο ως όφειλαν

vi. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ επικοινώνησαν με τον σταθμάρχη Λάρισας για να διευκρινίσουν ότι η αμαξοστοιχία έχει μπει ανάποδα στη γραμμή καθόδου

vii. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ έκαναν αναγγελία αναφορικά με τη θέση της αμαξοστοιχίας καθώς περνούσαν από τους ενδιάμεσους σταθμούς

Όπως επιβεβαιώθηκε από όλους τους μάρτυρες που κατέθεσαν ενώπιον της Επιτροπής, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως (ΓΚΚ) από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Μάλιστα, έστω μία από αυτές τις παραβιάσεις του ΓΚΚ αν δεν είχε συμβεί, θα μπορούσε να αποσοβήσει το δυστύχημα.

Σημειωτέον ότι ο ΓΚΚ του ΟΣΕ, ο οποίος εφόσον τηρείται πιστά εγγυάται την ασφαλή κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο, είναι νομικά δεσμευτικός και χαρακτηρίστηκε από ειδικούς που κατέθεσαν στην Επιτροπή ως «ο ΚΟΚ του σιδηροδρόμου», «οι 10 Εντολές του Μωυσή», ακόμα και «Ευαγγέλιο» για το σιδηρόδρομο.

2. Τα αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας -που σήμερα χρησιμοποιούνται σε μικρό μέρος του ευρωπαϊκού δικτύου- αναβαθμίζουν την ασφάλεια αλλά δεν εκμηδενίζουν τον κίνδυνο.

Τα συστήματα αυτά (σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ETCS, GSMR) συμβάλουν στην ασφαλέστερη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου. Βέβαια δεν εκμηδενίζουν τον κίνδυνο, άλλωστε οι χειριστές τους είναι άνθρωποι. Όλα μαζί, συνδυαστικά, όπως προβλέπεται από το ERTMS, δηλαδή το ευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας των τραίνων, προσεγγίζουν πολύ μεγάλο βαθμό ασφάλειας και αποφυγής ατυχημάτων, εφόσον ταυτόχρονα τηρείται πιστά ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης.

Η εφαρμογή του ERTMS θα είναι υποχρεωτική στις ευρωπαϊκές χώρες από το 2030. Μικρό ποσοστό των σιδηροδρομικών συστημάτων στις χώρες της ΕΕ εφαρμόζουν σήμερα στο σύνολο του το ERTMS. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ETCS, το πιο αποτελεσματικό σύστημα, που παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης ακινητοποίησης του τραίνου, είναι σε λειτουργία μόνο στο 14% των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.

Επομένως, με βάση το ισχύον ευρωπαϊκό και εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, η λειτουργία του σιδηροδρόμου χωρίς τα προαναφερόμενα συστήματα θεωρείται επιτρεπτή και ασφαλής, εφόσον τηρείται ο ΓΚΚ, όπως κατέθεσε το σύνολο σχεδόν των μαρτύρων που εξετάστηκαν.

3. Η εκτέλεση των συμβάσεων για την εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο υπήρξε για μεγάλη χρονική περίοδο προβληματική.

Από το 1985 έως το 2001 εγκαταστάθηκαν συστήματα που δεν τέθηκαν ποτέ ενιαία σε λειτουργία, η ανάταξή τους προβλέφθηκε με τη Σύμβαση 717 το 2014, ενώ άλλα συστήματα προβλέφθηκαν με συμβάσεις του 2006 και του 2007, που η ολοκλήρωσή τους καθυστέρησε.

4. Η διάσπαση του ΟΣΕ το 1996 με τη δημιουργία των θυγατρικών του εταιρειών ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ, συνέτεινε στην προβληματικότητα εκτέλεσης των σιδηροδρομικών έργων.

Το πρόβλημα επιτάθηκε με την «πώληση» το 2017 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με δυσμενέστατους για το Ελληνικό Δημόσιο όρους, στον κρατικό ιταλικό σιδηρόδρομο και στη συνέχεια με την πώληση το 2018 της ΕΕΣΣΤΥ στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με εξίσου δυσμενείς όρους.

5. Η υλοποίηση των συμβάσεων για τα αυτοματοποιημένα συστήματα επισπεύστηκε σημαντικά επί Υπουργίας Καραμανλή, ενώ ειδικά το έργο της 717 θα είχε καθυστερήσει κατά πολύ ακόμα, αν δεν είχε δοθεί παράταση αλλά είχε διαλυθεί και επαναπροκηρυχθεί.

Η σύμβαση 717/2014, για τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ενώ έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί έως το 2016, είχε υλοποιηθεί μόνο σε ποσοστό 18%. Δόθηκε παράταση με αναγνώριση της αποκλειστικής υπαιτιότητας της ΕΡΓΟΣΕ για τις καθυστερήσεις και στη συνέχεια, έως το 2019 χορηγήθηκαν άλλες 5 παρατάσεις με συνυπευθυνότητα του Ελληνικού Δημοσίου.

Μετά τον Ιούλιο του 2019 έγινε σημαντική προσπάθεια να επιλυθούν τα χρονίζοντα προβλήματα, με αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της 717 το Σεπτέμβριο 2023, παρά τα προβλήματα λόγω της πανδημίας COVID, της παγκόσμιας κρίσης και των καθυστερήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Σχετικά με τη χορήγηση της 7ης παράτασης της Σύμβασης 717, μετά την αποδοχή σχετικής ένστασης από τον τότε Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή, θεωρείται απολύτως βέβαιο από την Επιτροπή ότι αν η παράταση αυτή δεν είχε δοθεί και η εργολαβία είχε διαλυθεί, το έργο της σύμβασης 717 δεν θα είχε ολοκληρωθεί ακόμη έως σήμερα.

Οι υπόλοιπες χρονίζουσες συμβάσεις για τα αυτοματοποιημένα συστήματα -που εκκρεμούσαν υπό πολλές Κυβερνήσεις- προχώρησαν αποφασιστικά την τελευταία 4ετία με αποτέλεσμα σήμερα να έχουν όλες ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους. Συγκεκριμένα το GSMR παραδόθηκε τελικά το 2021 και το ETCS τον Δεκέμβριο του 2023. Εκκρεμεί το GSMR και το ETCS επί των συρμών, όπου απαιτούνται ενέργειες της Hellenic Train, της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΡΑΣ.

Όλες οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας ελήφθησαν με την τήρηση των προβλεπομένων διαδικασιών με εισηγήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών και με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον.

6. Οι μηχανισμοί ελέγχου ασφαλείας των σιδηροδρομικών μεταφορών πρέπει να ενισχυθούν. Η ΡΑΣ αποτελεί τον πυλώνα ασφάλειας τόσο κατά την κοινοτική όσο και την εθνική νομοθεσία στα ζητήματα ασφάλειας του σιδηροδρόμου. Εφόσον είχε διαπιστώσει πολύ σοβαρά κενά ή ελλείψεις μπορούσε να προχωρήσει ακόμη και σε αναστολή της λειτουργίας του σιδηροδρόμου.

Επιπλέον, η Hellenic Train, εφόσον δεν διεκδικούσε απλώς υψηλότερες αποζημιώσεις αλλά είχε πράγματι διαπιστώσει σοβαρά ζητήματα ασφάλειας λόγω της κατάστασης της υποδομής και μη ολοκλήρωσης των συστημάτων, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει σε άμεση αναστολή δρομολογίων.

Σε σχέση δε με τους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η χώρα διαθέτει κανόνες εν ισχύ στον τομέα της ασφάλειας, με σημαντικότερο το Γενικό Κανονισμό Κίνησης, δηλαδή τον κανονισμό που παραβιάστηκε τη νύχτα του μοιραίου δυστυχήματος.

Σχετικά με τους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η χωρα διαθέτει κανόνες εν ισχύ στον τομέα της ασφάλειας, με σημαντικότερο το Γενικό Κανονισμό Κίνησης, δηλαδή τον κανονισμό που παραβιάστηκε τη νύχτα του μοιραίου δυστυχήματος.

7. Ο ΟΣΕ πρέπει να ενισχυθεί, τόσο χρηματοδοτικά όσο και με ανθρώπινο δυναμικό.

Ο ΟΣΕ έχει υπάρξει εδώ και πολλά χρόνια ένας από τους μεγαλύτερους «ασθενείς» του Ελληνικού Δημοσίου. Οι δε μνημονιακές πολιτικές από το 2010 και μετά τον αποδυνάμωσαν, αφού έχασε πάνω από τους μισούς του εργαζομένους. Τα μέτρα που ελήφθησαν από το 2019 και μετά για αύξηση της χρηματοδότησης και των εργαζομένων πρέπει να συνεχιστούν με μεγαλύτερη ένταση.

8. Τα αίτια του δυστυχήματος πρέπει να διερευνηθούν ψύχραιμα, μακριά από πολιτική εκμετάλλευση, για να αποδοθεί δικαιοσύνη, όπως επιθυμεί η ελληνική κοινωνία.

Οι ευθύνες όλων των άμεσα εμπλεκομένων στο τραγικό δυστύχημα, καθώς και των προσώπων που κατείχαν υπεύθυνες θέσεις στους αρμόδιους οργανισμούς και εταιρείες, ελέγχονται ήδη από την τακτική δικαιοσύνη. Η ανάλυση από την Επιτροπή δεν ανέδειξε πράξεις ή παραλείψεις πολιτικών προσώπων που να συνδέονται με το δυστύχημα. Η πολιτική ευθύνη, αντικειμενικά αναλήφθηκε από τον τότε Υπουργό Κ. Καραμανλή με την άμεση παραίτησή του την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, πράξη που εκτός των άλλων διευκόλυνε τον έλεγχο της υπόθεσης.

9. Δεν υπήρξε προσπάθεια συγκάλυψης με παρεμβάσεις στον χώρο της μοιραίας σύγκρουσης.

Οι επιχειρησιακές παρεμβάσεις στο χώρο έγιναν με απόφαση των αρμοδίων επιχειρησιακών συλλογικών οργάνων με γνώμονα την ανάγκη μετακίνησης των κατεστραμμένων συρμών με βαρέως τύπου μηχανήματα, τα οποία έπρεπε να επιχειρούν σε ασφαλές και σταθερό έδαφος. Πάντως, διεξάγεται και έρευνα της δικαιοσύνης για τις επεμβάσεις των αρμοδίων οργάνων.

Ετικέτες: ΤέμπηΕξεταστική για Τέμπη

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μία βλάβη στο κάθισμα του κυβερνήτη προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Air India!

    15 Ιούν 2025

  • Το voucherergasia.gr συμμετέχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία των δημοσιογραφικών ενώσεων

    12 Ιούν 2025

  • Νέος ΚΟΚ: Τι προβλέπει για ταξί, λωρίδες λεωφορείων, τροχόσπιτα – Οι νομοθετικές βελτιώσεις

    11 Ιούν 2025

  • Κρήτη: Πάνω από 1.200 παραβάσεις στον ΒΟΑΚ το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

    10 Ιούν 2025

  • Προσωπικός Αριθμός Πολίτη μέσω myinfo.gov.gr: Τι ισχύει για όσους δεν βγάλουν μόνοι τους – Όσα πρέπει να γνωρίζετε

    7 Ιούν 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    Έρχεται το μεγάλο voucher για ανέργους με εκπαιδευτικό επίδομα 2.000 ευρώ!

    226 shares
    Share 90 Tweet 57
  • ΔΥΠΑ: Νέο voucher ανέργων χωρίς περιορισμούς προηγούμενης συμμετοχής!

    14 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Αποκλειστικό: Εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως η κατάρτιση στο νέο γιγαντιαίο voucher με επίδομα 750 ευρώ για 150.000 εργαζομένους!

    11 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τα δωρεάν εισιτήρια θεάτρου – Η διαδικασία και οι δικαιούχοι

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Πιερρακάκης: Επιστροφή ενοικίου μόνο για όσους πληρώνουν ηλεκτρονικά το μίσθωμα

    9 shares
    Share 4 Tweet 2

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.