voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    ΕΟΠΥΥ: Πώς έγινε εξάρθρωση κυκλώματος εικονικών συνταγογραφήσεων

    Μικρή «ανάσα»στα αποθέματα νερού λόγω των βροχοπτώσεων

    Το Netflix εξαγοράζει την Warner Bros έναντι αστρονομικού ποσού!

    Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ για κακοκαιρία μέχρι την Τετάρτη

    Κακοκαιρία: Σε κατάσταση κινητοποίησης «RED CODE» εννιά Περιφέρειες – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

  • Εκπαίδευση
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Κακοκαιρία: Κλειστές την Παρασκευή οι εκπαιδευτικές δομές και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Αττικής

    Κακοκαιρία Byron: Υποχρεωτική τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των οποίων τα σχολεία θα μείνουν κλειστά

    Κατάληψη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο στα Σφακιά με αίτημα προσλήψεις εκπαιδευτικών

    Κακοκαιρία Byron: Κλειστά αύριο Παρασκευή όλα τα σχολεία της Αττικής

    ΟΠΕΚΑ: Παράταση στις αιτήσεις για 1.000 ευρώ σε επιτυχόντες των Πανελληνίων 2025

  • Θέσεις εργασίας
    ΔΥΠΑ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απασχόλησης στην Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας και Θράκης

    ΔΥΠΑ: 60 νέες μόνιμες προσλήψεις για το 2026 με ευκαιρίες για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες

    Προκήρυξη για 413 μόνιμες προσλήψεις στον ΟΣΥ

    ΟΣΥ: Προχωρά σε 290 προσλήψεις οδηγών λεωφορείων

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 4ΓΒ/2025 : Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής από επιτυχόντες του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού (2Γ/2022)

    Δήμος Πειραιά: 290 νέες προσλήψεις χωρίς πτυχίο

    Αρχίζουν οι αιτήσεις για 20 προσλήψεις στο Δήμο Πειραιά

  • Οικονομία
    Ακριβότερο φέτος το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι – Πού κυμαίνονται οι τιμές στα κρέατα

    Ακριβότερο κατά 20% το φετινό εορταστικό τραπέζι

    Επιστροφή ενοικίου: Οι προϋποθέσεις και οι δικαιούχοι

    Επιστροφή ενοικίου: Τι ισχύει για τις τροποποιητικές δηλώσεις, τι πρέπει να προσέξετε

    Θερινές εκπτώσεις 2024: Ανοιχτά αύριο, Κυριακή τα καταστήματα – Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας

    Πότε έρχονται οι χειμερινές εκπτώσεις

    e-ΕΦΚΑ & ΔΥΠΑ καταβάλουν 62,58 εκατ. ευρώ σε 53.401 δικαιούχους – O “χάρτης” των πληρωμών

  • Εργασιακά
    ergazomenoi-theseis-ereuna

    Τι αλλάζει στις εισφορές για νυχτερινά, Κυριακές και υπερωρίες

    Δώρο Χριστουγέννων 2025: Νωρίτερα φέτος η καταβολή του

    dwro-xristougennwn-nwritera-plhrwmh

    Επιθεώρηση Εργασίας για δώρο Χριστουγέννων: Ποιες οι συνέπειες μη καταβολής του – Ποιοι θα το λάβουν

    Τι ισχύει για το Δώρο Χριστουγέννων στους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα

  • VOUCHER
    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    ΔΥΠΑ: Δεν κόβεται πλέον το ταμείο ανεργίας σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης!

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Nέο Voucher Εργαζομένων με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.500€

  • Πολιτική

    Κυρ. Μητσοτάκης: Οι λύσεις έρχονται μέσα από τον διάλογο – Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους αγρότες

    Μητσοτάκης: Η κυβέρνηση είναι ανοιχτή στον διάλογο με τους αγρότες

    Βουλή: Τη σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών για τις παρακολουθήσεις ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ

    ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Περισσεύει η κυβερνητική κοροϊδία – Οι 4 στους 10 δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς

    Τους Έλληνες του Λονδίνου καλεί η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση του Rebrain Greece

    Κεραμέως για συλλογικές συμβάσεις: Η ιστορική Κοινωνική συμφωνία οδηγεί σε πλήρη προστασία των εργαζομένων

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Επικαιρότητα

Να δοθούν κίνητρα στους πολίτες για τη χρήση των ΜΜΜ ζητούν οι συγκοινωνιολόγοι

από Νίκος Μοναστηριώτης
23/10/2021
σε Επικαιρότητα

100
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Σε έναν πραγματικό αγώνα αντοχής έχουν μετατραπεί οι καθημερινές μετακινήσεις στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής οι βασικές οδικές αρτηρίες μετατρέπονται σε πάρκινγκ προκαλώντας νευρικότητα και δυσφορία στους οδηγούς.

      Τον Σεπτέμβριο του 2021 η κίνηση στους περισσότερους οδικούς άξονες ήταν στα επίπεδα του 2019 και λίγο παραπάνω, συγκρίνοντας την ίδια χρονική περίοδο πριν και μετά την πανδημία και αρκετά αυξημένη ως προς πέρυσι. Η κίνηση τον Οκτώβριο του 2021 είναι κατά πολύ μεγαλύτερη, αλλά οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η επιστροφή του δακτυλίου θα βοηθήσει στην αποσυμφόρησή της.

      Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιαστήκαν πρόσφατα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, η αύξηση του φόρτου στον Κηφισό είναι 10% με 15% και στην Κηφισίας ξεπερνά το 30%. Οι καθυστερήσεις κατά τις πρωινές ώρες αιχμής στον Κηφισό ξεπερνούν τα 25 με 30 λεπτά και στην Αττική Οδό φτάνουν τα 10 με 15 λεπτά. Καθυστερήσεις καταγράφονται και στην Περιφερειακή Υμηττού.

      «Το διάστημα της πανδημίας είχαμε σημαντική πτώση της κυκλοφορίας και γι’ αυτό απενεργοποιήθηκε και ο δακτύλιος. Τώρα η κυκλοφορία έχει επανέλθει πλήρως, τα ποσοστά της τηλεργασίας είναι πλέον χαμηλά, τα σχολεία είναι ανοικτά, οπότε μια σημαντική μερίδα πολιτών κινούνται καθημερινά. Παράλληλα, ένα μεγάλο ποσοστό του κόσμου χρησιμοποιεί για υγειονομικούς λόγους το ιδιωτικό του όχημα», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου και προσθέτει: «Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ υπάρχει μια πτώση στην κίνηση σε λεωφορεία και μετρό στο λεκανοπέδιο της τάξης του 30%. Αυτό το ποσοστό που αντιστοιχεί σε χιλιάδες μετακινήσεις δείχνει σε πολύ μεγάλο βαθμό ότι έχει στραφεί ο κόσμος στα ΙΧ».

ΣχετικάΆρθρα

ΟΑΣΑ: Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις σε μετρό, τραμ και λεωφορεία

11/01/2024
Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων: Σύσταση για χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους, νοσοκομεία και ΜΜΜ

Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων: Σύσταση για χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους, νοσοκομεία και ΜΜΜ

28/12/2023

      Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, το οδικό δίκτυο στο λεκανοπέδιο της Αττικής ήταν κορεσμένο και πριν από την πανδημία, με αποτέλεσμα να παρατηρείται έντονο πρόβλημα κατά τις ώρες αιχμής. Η διαφορά τώρα είναι ότι ακόμα και η διάρκεια των ωρών αιχμής έχει αυξηθεί.

      «Οι συγκοινωνιολόγοι τις ώρες αιχμής τις καταγράφουν 8 με 10 το πρωί και 3 με 5 το απόγευμα. Τώρα, ωστόσο, βλέπουμε ότι οι ώρες αιχμής δεν είναι δύο ώρες, είναι αρκετά περισσότερες και το πρωί και το απόγευμα. Επομένως, έχουμε πολύ μεγαλύτερη ανάγκη μετακινήσεων με ΙΧ, ενώ το δίκτυο είναι κορεσμένο και δεν μπορεί να τις ικανοποιήσει. Έτσι, βλέπουμε μεγάλα προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης τις ώρες αιχμής και αρκετά μεγάλα προβλήματα και εκτός των ωρών αιχμής πλέον. Τα οποία φυσικά επιβαρύνονται και από ένα απρόσμενο συμβάν, δηλαδή να έχουμε ένα ατύχημα σε έναν δρόμο, όπως ο Κηφισός, όπου δημιουργείται ”έμφραγμα”, μια πορεία στο κέντρο, μια επίσκεψη κάποιου και έχουμε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, δηλαδή έτσι κι αλλιώς το δίκτυο έχει ξεπεράσει τα όρια του αυτή τη στιγμή και όταν υπάρχει και κάτι άλλο, προκαλείται ”έμφραγμα”», τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Παπαντωνίου.

      Η ίδια εικόνα ισχύει και για την Αττική Οδό όπου έχει αυξηθεί πολύ η ζήτηση μετακινήσεων με αποτέλεσμα να παρατηρείται έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση και σε τμήματά της. Σύμφωνα με τον κ. Παπαντωνίου το φαινόμενο παρατηρείται και σε αυτή την περίπτωση γιατί κάποιες μετακινήσεις που γίνονταν εντός αυτής κάποτε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δεν γίνονται πλέον.

      «Η ανάγκη τα μέσα μαζικής μεταφοράς να βελτιώνονται και να γίνονται πιο ελκυστικά είναι διαρκής γιατί το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν θα σταματήσει μετά την πανδημία. Είναι μια κατάσταση την οποία πρέπει συνέχεια να αντιμετωπίζουμε και να βελτιώνουμε. Και η νούμερο ένα λύση είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

   Το πόσο αξιόπιστα είναι στην ώρα άφιξής τους και το πόσο μεγάλη είναι η συχνότητά τους είναι δύο πάρα πολύ σημαντικές παράμετροι για να τα επιλέγει ο κόσμος. Όπως σημαντική παράμετρος είναι και ο χρόνος τους, κυρίως στα λεωφορεία. Αν λειτουργούν οι λεωφορειολωρίδες και τα λεωφορεία επιτυγχάνουν χαμηλότερους χρόνους έναντι των ΙΧ, αυτό είναι ένα κίνητρο για τον κόσμο να μη χρησιμοποιήσει τα ΙΧ. Στην αντίθεση περίπτωση χάνεται το συγκριτικό του πλεονέκτημα και ο κόσμος χάνει το κίνητρό του. Όλα είναι θέμα κινήτρων, πρέπει να δοθούν κίνητρα στον κόσμο να χρησιμοποιήσει τα μέσα», εξηγεί ο πρόεδρος των συγκοινωνιολόγων που τονίζει ακόμα ότι πρέπει να δοθεί μεγάλο βάρος στην ανάπτυξη της κουλτούρας χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που δεν υπάρχει στη χώρα.

   «Δεν έχουμε την παιδεία της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δίνεται βάρος συνεχώς για να επιτευχθεί. Όπως γίνεται και στην περίπτωση της οδικής ασφάλειας, όπου καταβάλλονται σημαντικές προσπάθειες ξεκινώντας από τα σχολεία. Με δράσεις ευαισθητοποίησης για παράδειγμα. Για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για να καταφέρουμε να αλλάξουμε την συμπεριφορά μας για τη χρήση τους, εγώ θεωρώ ότι χρειάζεται μια αλλαγή γενιάς, δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει γρήγορα και χρειάζεται να επενδύσουμε στους νέους», επισημαίνει ο κ. Παπαντωνίου και καταλήγει σημειώνοντας: «Σε σχέση με την πανδημία χρειάζεται μια ισορροπία. Προφανώς ούτε μπορεί να αναγκαστεί κάποιος να πάρει τα μέσα σε συνθήκες συνωστισμού, από την άλλη για να λειτουργήσει η πόλη πρέπει ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μεταφοράς, άρα υπάρχει μια αντίθεση στην οποία πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία».

Ετικέτες: ΜΜΜσυγκοινωνιολόγοι

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΟΠΥΥ: Πώς έγινε εξάρθρωση κυκλώματος εικονικών συνταγογραφήσεων

    5 Δεκ 2025

  • Μικρή «ανάσα»στα αποθέματα νερού λόγω των βροχοπτώσεων

    5 Δεκ 2025

  • Το Netflix εξαγοράζει την Warner Bros έναντι αστρονομικού ποσού!

    5 Δεκ 2025

  • Κακοκαιρία: Σε κατάσταση κινητοποίησης «RED CODE» εννιά Περιφέρειες – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου

    3 Δεκ 2025

  • ΜΕΤΕΟ/ ΕΑΑ: Πάνω από 1000 χιλιοστά βροχής στα Τζουμέρκα τον φετινό Νοέμβριο

    2 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΔΥΠΑ: Τα 300 ευρώ που δικαιούνται χιλιάδες άνεργοι – Δείτε αν είστε δικαιούχοι

    229 shares
    Share 92 Tweet 57
  • Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    174 shares
    Share 70 Tweet 44
  • Επίδομα παιδιού Α21: Νωρίτερα η πληρωμή της 6ης δόσης

    161 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • Επίδομα θέρμανσης: Πότε έρχεται η πρώτη πληρωμή στους δικαιούχους

    104 shares
    Share 42 Tweet 26

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.