Η Coca-Cola δεν καταργεί τα πλαστικά μπουκάλια

Η Coca-Cola δεν καταργεί τα πλαστικά μπουκάλια

22 Ιανουαρίου 2020
 

Η Coca-Cola δεν θα καταργήσει τα πλαστικά μπουκάλια μιας χρήσης επειδή οι καταναλωτές εξακολουθούν να τα θέλουν, δήλωσε χθες στο BBC η επικεφαλής του τμήματος αειφόρου ανάπτυξης της εταιρείας.

Σύμφωνα με την Μπία Πέρεζ, τα πλαστικά μπουκάλια αρέσουν στους καταναλωτές γιατί σφραγίζονται ξανά χάρη στο καπάκι τους και είναι ελαφριά.

Η εταιρεία, η οποία είναι μια από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πλαστικών απορριμμάτων στον κόσμο, έχει δεσμευτεί να ανακυκλώνει όσα πλαστικά μπουκάλια χρησιμοποιεί μέχρι το 2030.

Αλλά οι ακτιβιστές για το περιβάλλον ισχυρίζονται ότι πολλά μπουκάλια του αναψυκτικού θα εξακολουθήσουν να μην ανακυκλώνονται και θα καταλήγουν στις χωματερές.

Η κολοσσιαία εταιρεία παράγει περίπου τρία εκατομμύρια τόνους πλαστικής συσκευασίας τον χρόνο, που ισοδυναμούν με 200.000 μπουκάλια το λεπτό.

Το 2019 βρέθηκε ότι είναι η πιο ρυπογόνος εταιρεία, έπειτα από έναν παγκόσμιο έλεγχο πλαστικών απορριμμάτων από την φιλανθρωπική οργάνωση Break Free from Plastic.

Αλλά μιλώντας στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός η Πέρες είπε ότι η εταιρεία έχει αναγνωρίσει πως πρέπει τώρα να αποτελέσει «μέρος της λύσης».

Η Coke έχει δεσμευτεί να χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο πλαστικό για τουλάχιστον το 50% των συσκευασιών της ως το 2030. Παράλληλα συνεργάζεται με μκο σε όλον τον κόσμο για να βοηθήσει στην βελτίωση της συλλογής των πλαστικών απορριμμάτων.

Ωστόσο, η Πέρες είπε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να καταργήσει άμεσα τα πλαστικά, όπως ζητούν κάποιοι ακτιβιστές, με το αιτιολογικό ότι αυτό θα αποξένωνε τους πελάτες της και θα έπληττε τις πωλήσεις.

Πρόσθεσε ακόμη ότι η χρήση μόνο αλουμινίου και γυαλιού στις συσκευασίες θα μπορούσε να εκτινάξει το αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας.

«…Για να αλλάξουμε την υποδομή εμφιαλώσεώς μας, να μεταβούμε στην ανακύκλωση και στην καινοτομία, θα πρέπει ακόμη να δείξουμε στον καταναλωτή ποιές είναι οι επιλογές. Θα αλλάξει (εκείνος) μαζί μας», σημείωσε.

Η ίδια συμφωνεί με τις εκκλήσεις προς την εταιρεία να επιτύχει τους περιβαλλοντικούς της στόχους νωρίτερα από το 2030, παρότι δεν αποκαλύπτει αν προτίθεται να παραιτηθεί σε περίπτωση αποτυχίας του σχεδίου.

«Πρέπει να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο και θα το κάνουμε, δεν υπάρχει αμφιβολία».

Voucher Ergasia Facebook   Voucher Ergasia twitter


 


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

Χωρίς Σχόλια

Ξεκινήστε μια συζήτηση

Κανένα σχόλιο ακόμη

You can be the one to start a conversation.

<