voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς την εορταστική περίοδο

    sto-fek-neos-nomos-gia-laikes

    Tο εορταστικό ωράριο λειτουργίας των λαϊκών αγορών

    Παράταση για την υποβολή δικαιολογητικών στο πρόγραμμα «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» έως 31 Ιανουαρίου 2026

    Οδηγίες από τον ΕΦΕΤ προς τους καταναλωτές για ασφαλή κατανάλωση τροφίμων ενόψει Χριστουγέννων

  • Εκπαίδευση
    Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Ορθοδοξία και Ελληνισμός στην Κύπρο – 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή»

    Ανακοινώθηκε η λίστα με τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία που θα λειτουργήσουν το 2026-27

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου, οι αιτήσεις για 3.000 θέσεις εργασίας

    Αναρτήθηκε το επικαιροποιημένο Μητρώο Προσωρινών Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών της ΔΥΠΑ

    Με απόλυτη ασφάλεια οι Πανελλαδικές διαβεβαιώνουν τα αρμόδια υπουργεία

    Πανελλαδικές: Η απόφαση για τους συντελεστές βαρύτητας που θα ισχύσουν από το 2026 και έπειτα

    Αναβάθμιση αθλητικών χώρων του Δήμου Ωρωπού, με απόφαση της υπουργού Σ. Ζαχαράκη

  • Θέσεις εργασίας
    ΑΣΕΠ: Προσλήψεις 360 ατόμων στον ΟΔΑΠ

    Συνεχίζεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για 81 προσλήψεις στον ΟΔΑΠ

    Δήμος Ηρακλείου: Έως 29/12 οι αιτήσεις για 91 προσλήψεις

    ΔΥΠΑ: Τα αποτελέσματα της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων για την πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτών

    ΔΥΠΑ: 2.000 νέες θέσεις εργασίας για Άτομα με Αναπηρία σε Δήμους

    ΑΣΕΠ 3ΓΒ/2023: Ποιοι μπορούν να υποβάλουν ένταση και πότε

    ΑΣΕΠ: Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα για 1.213 θέσεις στη Δημοτική Αστυνομία (1Κ/2024)

  • Οικονομία
    Τέλος η επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων

    Επεκτείνεται έως 31 Μαρτίου 2026 το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

    Χατζηδάκης: Μέχρι 31 Μαρτίου 2025 θα συνδεθούν με το IRIS όλες ανεξαιρέτως οι επιχειρήσεις

    IRIS: Αλλάζει το ημερήσιο όριο μεταφοράς χρημάτων – Πόσα χρήματα μπορούμε να στείλουμε

    Τέλη κυκλοφορίας: Η νέα κατηγορία που απαλλάσσεται από την καταβολή – Δείτε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά

    Τα λάθη που γίνονται με τα τέλη κυκλοφορίας – Πώς θα αποφύγετε τα πρόστιμα

    Φορολοταρία Μαρτίου: Έγινε η κλήρωση-Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ

    «Κλήρωσε» η χριστουγεννιάτικη φορολοταρία – Δείτε αν κερδίσατε τα 100.000 ευρώ

  • Εργασιακά
    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου, οι αιτήσεις για 3.000 θέσεις εργασίας

    Αναρτήθηκε το επικαιροποιημένο Μητρώο Προσωρινών Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών της ΔΥΠΑ

    Τα οφέλη των αυξήσεων μισθών και συντάξεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα

    Πώς και πόσο αμείβονται όσοι εργαστούν στις 25 και 26 Δεκεμβρίου

    Επίσχεση Εργασίας: Ενημέρωση και οδηγίες από τη ΓΣΕΕ και το ΚΕΠΕΑ

    ΓΣΕΕ: Πως αμείβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς

    Αυξήσεις στις συντάξεις – Πόσα θα κερδίσετε από τον Ιανουάριο

  • VOUCHER
    Χειμερινές διακοπές με επιταγές κοινωνικού τουρισμού- Συνεχίζονται οι αιτήσεις συμμετοχής παρόχων

    ΔΥΠΑ: Χειμερινές διακοπές με voucher κοινωνικού τουρισμού

    upourgeio-politismou-vivlia

    ΔΥΠΑ: Ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου το πρόγραμμα επιταγών αγοράς βιβλίων

    Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    Νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750 έως 1.500 ευρώ για Ανέργους και Εργαζομένους (VIDEO)

    Κοινωνικός τουρισμός: Tα τελικά αποτελέσματα για το voucher

    Επεκτείνεται ο κοινωνικός τουρισμός από 12 σε 13 μήνες

  • Πολιτική
    Φάμελλος: Ο αγώνας των αγροτών μάς αφορά όλους

    Φάμελλος: Ο αγώνας των αγροτών μάς αφορά όλους

    Πέθανε η Σύλβα Ακρίτα

    Πέθανε η Σύλβα Ακρίτα

    Τους Έλληνες του Λονδίνου καλεί η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση του Rebrain Greece

    Κεραμέως: Συνδυασμός Τεχνητής Νοημοσύνης με τον ανθρώπινο παράγοντα για να έχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα

    Μητσοτάκης για ακρίβεια: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση -Τι είπε για ΦΠΑ και εισφορές (video)

    Μητσοτάκης: Από τα 27 αιτήματα των αγροτών, τα 16 έχουν ικανοποιηθεί, 4 βρίσκονται υπό επεξεργασία

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Εκπαίδευση

Y.ΠΑΙ.Θ: Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ) ΖΕΠ

από Νίκος Μοναστηριώτης
29/05/2020
σε Εκπαίδευση

100
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.), στο πλαίσιο των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, έχει ως βασική αρχή την προώθηση μέτρων που αποβλέπουν στην άρση των ανισοτήτων και στη διασφάλιση ισότητας ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους/τις μαθητές/τριες.

Στο πλαίσιο αυτό ο Νόμος 3879/2010 (ΦΕΚ 163Α/21.09.2010) άρθ. 26 παρ. 1α και 1β εισάγει το θεσμό των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας. «…Στόχος των Ζ.Ε.Π. είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της λειτουργίας υποστηρικτικών δράσεων για τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης, όπως ιδίως η λειτουργία τάξεων υποδοχής,[…] Επιπρόσθετα, ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν την οργάνωση και τη λειτουργία των Ζ.Ε.Π., τη στελέχωσή τους με προσωπικό, την απασχόληση εκπαιδευτικών κατ’ αναλογία του αριθμού των μαθητών που χρήζουν διαφοροποιημένης διδακτικής παρέμβασης και κάθε σχετικό θέμα»

Σας γνωρίζουμε ότι κατά το σχολικό έτος 2020-2021 δίνεται η δυνατότητα στα δημοτικά σχολεία της χώρας να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής Ζ.Ε.Π., μέσω συγχρηματοδοτούμενου έργου από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο της συνέχισης της Δράσης:

“Δράση (6,8,9).10.1δ: Ενίσχυση και ενσωμάτωση μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα (2018- 2022)_ Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Σχολεία»

ΣχετικάΆρθρα

Από 25 Ιουλίου αρχίζουν οι αιτήσεις για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών

Ζαχαράκη: “Η τρίτη φάση προσλήψεων στα σχολεία θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του μήνα”

22/10/2025
Ζαχαράκη: Θα υπάρχουν αποκλίσεις στις βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ – Έρχονται 10.000 διορισμοί εκπαιδευτικών

Zαχαράκη: Έως τις 11 Σεπτεμβρίου θα έχουν τοποθετηθεί οι αναπληρωτές στα σχολεία

29/08/2025

Η σχετική Πράξη για το σχολικό έτος 2020-2021 θα αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/-τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/-τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, κυρίως στον γραμματισμό αλλά και στον αριθμητισμό και, επιπλέον, σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να αντεπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Συνεπώς, η πράξη αποσκοπεί στην ενίσχυση της ισότιμης πρόσβασης και την αποτελεσματική ένταξη των προαναφερόμενων μαθητών/-τριών.

Επίσης, η Πράξη θα αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων. Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης των παραπάνω μαθητών/-τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/-τριών). Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που θα απασχοληθούν στο πλαίσιο της Πράξης θα στελεχώσουν τις Τάξεις Υποδοχής με κύριο αντικείμενο την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε να διευκολύνεται η ομαλή προσαρμογή και η παραμονή στο εκπαιδευτικό σύστημα των μαθητών/-τριών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, των μαθητών/-τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και των προσφυγοπαίδων.

Για την εκπαίδευση των μαθητών/-τριών που δεν έχουν την απαιτούμενη γνώση της ελληνικής γλώσσας (Ρομά, Αλλοδαπών, Παλιννοστούντων, Προσφύγων, Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων κτλ.) διαμορφώνεται στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης ένα ευέλικτο σχήμα θεσμικής και διδακτικής παρέμβασης, το οποίο επιτρέπει στη σχολική μονάδα, αφού σταθμίσει τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/-τριών αυτών και τις δυνατότητές της, να επιλέξει εκείνο το σχήμα που μπορεί να τους παρέχει επιπλέον διδακτική υποστήριξη, με σκοπό να τους βοηθήσει να προσαρμοστούν και να ενταχθούν πλήρως στις κανονικές τάξεις στις οποίες είναι εγγεγραμμένοι, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Ειδικότερα:

Το πρόγραμμα των Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ περιλαμβάνει δύο κύκλους που εντάσσονται μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου:

Τάξεις Υποδοχής (ΤΥ) Ι ΖΕΠ

Τάξεις Υποδοχής (ΤΥ) ΙΙ ΖΕΠ

Α. Στις ΤΥ Ι ΖΕΠ φοιτούν μαθητές/-τριες με ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας.

Εκεί ακολουθείται εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας.

Οι μαθητές/-τριες που φοιτούν σε ΤΥ Ι ΖΕΠ παρακολουθούν μερικά μαθήματα στην κανονική τους τάξη, όπως :

Φυσική Αγωγή

Εικαστικά

Μουσική Αγωγή

Ξένη Γλώσσα ή και άλλο μάθημα, σύμφωνα με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Η φοίτηση στην ΤΥ Ι ΖΕΠ διαρκεί ένα διδακτικό έτος με δυνατότητα επέκτασης.

Β. Στις ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ φοιτούν μαθητές/-τριες με μέτριο επίπεδο ελληνομάθειας, το οποίο δύναται να δημιουργεί δυσκολίες στην παρακολούθηση των μαθημάτων στην κανονική τάξη. Για τους μαθητές/- τριες που φοιτούν στις ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ, πραγματοποιείται υποστήριξη στην ελληνική γλώσσα ή και σε περισσότερα μαθήματα:

είτε εντός της κανονικής τάξης με παράλληλη διδασκαλία (δεύτερος εκπαιδευτικός στην τάξη)

είτε εκτός κανονικής τάξης.

Η φοίτηση διαρκεί έως τρία διδακτικά έτη. Μαθητές/-τριες που έχουν ολοκληρώσει τη φοίτηση στις ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ, δεν μπορούν να επιστρέψουν σε Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ.

Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών/-τριων με τον οποίο συγκροτούνται ΤΥ Ι και ΙΙ ΖΕΠ είναι 9. Σε κάθε Τάξη Υποδοχής δύνανται να δημιουργούνται ομάδες μαθητών/τριών από διαφορετικές τάξεις με κριτήριο τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες και το μαθησιακό τους επίπεδο.

Βασικός σκοπός της ΤΥ Ι ΖΕΠ ή της ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ είναι να βοηθήσει τους μαθητές/τριες να παρακολουθούν απρόσκοπτα τα μαθήματα της τάξης τους. Ως εκ του τούτου κατά την διάρκεια του σχολικού έτους δύναται να διακοπεί η φοίτηση μαθητή/τριας στην Τάξη Υποδοχής, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων έπειτα από σχετική αιτιολογημένη εισήγηση του εκπαιδευτικού της Τάξης Υποδοχής και του δασκάλου της τάξης του/της.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΥ ΖΕΠ 

Α. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό και τον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα λάβουν υπόψη τα παρακάτω:

Για τη φοίτηση των μαθητών/-τριών στις ΤΥ ΖΕΠ, απαιτούνται από την πλευρά της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα ακόλουθα:

Διεξαγωγή διαπιστωτικών τεστ, με τα οποία ανιχνεύεται το επίπεδο ελληνομάθειας του μαθητή/τριας.

Ενυπόγραφη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ότι επιθυμεί να παρακολουθήσει το παιδί του την ΤΥ ΖΕΠ.

Απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων για τη φοίτηση των μαθητών/τριών σε ΤΥ Ι ΖΕΠ ή/και ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ.

Ο Σύλλογος των Διδασκόντων, υπό την καθοδήγηση του προϊστάμενου εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταρτίζει το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα των ΤΥ ΖΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη και την εισήγηση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στις τάξεις αυτές.

Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Τάξεων αυτών υποβάλλεται για έγκριση και θεώρηση στον προϊστάμενο εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω οι σχολικές μονάδες αρχικά θα προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

α.           Στην διεξαγωγή διαπιστωτικών τεστ στους μαθητές/τριες για την ανίχνευση του επιπέδου Ελληνομάθειας και κατάταξης αυτών στις ΤΥ Ι ΖΕΠ ή/και ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ. Τα διαπιστωτικά τεστ σε αυτή την Πρώτη Φάση (Α’ Φάση) της ίδρυσης ΤΥ ΖΕΠ θα πρέπει να διεξαχθούν στους μαθητές/τριες που φοιτούν κατά το τρέχον σχολικό έτος (2019-2020) στις Α΄–Ε΄ τάξεις των δημοτικών σχολείων. Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-2021 θα ακολουθήσει Δεύτερη Φάση (Β’ Φάση) ίδρυσης ΤΥ ΖΕΠ, κατόπιν εκτίμησης των πρόσθετων αναγκών που θα δημιουργηθούν από την εγγραφή νέων μαθητών/τριων στις σχολικές μονάδες της Α/θμιας Εκπαίδευσης.

Κατ’ εξαίρεση οι μαθητές που έχουν φοιτήσει σε Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ) και στους οποίους έχει χορηγηθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 73 παρ. 4 του ν. 4547/2018 βεβαίωση φοίτησης απαλλάσσονται από τη διεξαγωγή διαπιστωτικών τεστ για την φοίτησή τους σε Τάξεις Υποδοχής ΤΥ (ΖΕΠ). Για την κατάταξή τους σε ΤΥ Ι ΖΕΠ ή ΤΥ II ΖΕΠ αποφασίζει ο σύλλογος διδασκόντων (Φ1/143929/Δ1/5-9-2018 Υ.Α (ΦΕΚ3900Β))

β.            Στη συγκέντρωση ενυπόγραφων δηλώσεων των γονέων ή κηδεμόνων ότι επιθυμούν να παρακολουθήσει το παιδί τους την ΤΥ ΖΕΠ.

γ.            Σε απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων για φοίτηση μαθητών/τριών σε ΤΥ Ι ΖΕΠ ή/και ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ.

Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, διαβιβάζουν το αίτημά τους στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επισυνάπτοντας:

Επικυρωμένο Απόσπασμα Πρακτικού του Συλλόγου Διδασκόντων για την ανάγκη λειτουργίας των εν λόγω τάξεων και τον αριθμό των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν στις ΤΥ Ι ΖΕΠ/ΤΥ ΙΙ ΖΕΠ

Αντίγραφα των Αιτήσεων – Υπεύθυνων δηλώσεων των γονέων/κηδεμόνων, όπου θα αναγράφεται ότι αποδέχονται τη φοίτηση του παιδιού τους στις εν λόγω τάξεις.

Να σημειωθεί ότι τα διαπιστωτικά τεστ ανίχνευσης της ελληνομάθειας και οι αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις των γονέων/κηδεμόνων πρέπει υποχρεωτικά να τηρούνται στο αρχείο της σχολικής μονάδας προκειμένου να είναι διαθέσιμα σε έλεγχο από κλιμάκια αρμόδιων ελεγκτικών οργάνων.

Για οποιοδήποτε ζήτημα προκύπτει σχετικά με την ίδρυση και λειτουργία των ΤΥ ΖΕΠ και τη φοίτηση των μαθητών/τριών ενημερώνεται ο προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων των  οικείων Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και ο οικείος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σημείωση: Τα διαπιστωτικά τεστ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανίχνευση της Ελληνομάθειας επισυνάπτονται στο παρόν έγγραφο. Κάθε διαπιστωτικό τεστ θα συνοδεύεται από το συνημμένο εξώφυλλο που φέρει το λογότυπο του ΕΣΠΑ.

Β. Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαβιβάζουν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, το αργότερο μέχρι τις 03-07-2020, τα αιτήματα των σχολικών μονάδων μαζί με τα συνοδευτικά έντυπα και συμπληρωμένο ηλεκτρονικά τον συνημμένο Πίνακα A1.

Γ. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης υποβάλλουν ηλεκτρονικά στη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης ΠΕ του Υ.ΠΑΙ.Θ. – Τμήμα Α΄ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων (spudonpe@minedu.gov.gr) το αργότερο μέχρι 10-07-2020, τον τελικό συγκεντρωτικό πίνακα των προτάσεων (Συνημμένος Πίνακας Α1).

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης της σχετικής Πράξης, είναι απαραίτητη:

Η διατήρηση του αριθμού των μαθητών/τριών στις ΤΥ ΖΕΠ

Η τήρηση των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία διαδικασιών και των κανόνων δημοσιότητας

ώστε να μη διαπιστωθούν αποκλίσεις κατά τις διοικητικές επαληθεύσεις, τις επιτόπιες επιθεωρήσεις, αλλά και τους ελέγχους που διενεργούνται από τα αρμόδια Ελεγκτικά Όργανα, προκειμένου να εξασφαλίζεται η επιλεξιμότητα και η νομιμότητα των δαπανών.

Στο πλαίσιο δημοσιότητας της σχετικής Πράξης, σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 1303/2013 και τον Εκτελεστικό Κανονισμό 821/2014, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι Σχολικές Μονάδες και όλοι οι εμπλεκόμενοι που υλοποιούν την Πράξη στα έγγραφα που εκδίδουν (διαπιστωτικά τεστ, αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις γονέων, πρακτικά, διαβιβαστικά, πρωτόκολλα ανάληψης υπηρεσίας, μισθοδοτικές καταστάσεις, αποφάσεις τοποθέτησης/διάθεσης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αλληλογραφία, κ.λπ.) έχουν την υποχρέωση να χρησιμοποιούν την κάτωθι σήμανση:

Επίσης, έχουν την υποχρέωση να αναρτούν την αφίσα της σχετικής πράξης σε εμφανές σημείο στους χώρους των ΔΠΕ, καθώς και των σχολικών μονάδων ΠΕ που υλοποιούν τις δράσεις.

Το Υ.ΠΑΙ.Θ., μετά τη συγκέντρωση όλων των προτάσεων θα προβεί στην άμεση έκδοση ενιαίας επικαιροποιημένης Υπουργικής Απόφασης ένταξης των προτεινόμενων σχολικών μονάδων στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2019-2020. (Οι Υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί τα προηγούμενα έτη, στις οποίες είναι ενταγμένες ονομαστικά οι σχολικές μονάδες που δύνανται να δημιουργήσουν ΤΥ ΖΕΠ παύουν να ισχύουν).

Σε συνέχεια της έκδοσης της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης και μετά την οριστικοποίηση της κατανομής των εκπαιδευτικών, θα ακολουθήσει αποστολή εγκυκλίου προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης προκειμένου να προβούν στην έκδοση των σχετικών αποφάσεων ίδρυσης ΤΥ ΖΕΠ.

Συνημμένα:

Διαπιστωτικά τεστ ανίχνευσης της ελληνομάθειας, (5) ηλεκτρονικά αρχεία τεστ ανίχνευσης της ελληνομάθειας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνα και Θρησκευμάτων – ΠΙ (Φυλλάδιο για τον μαθητή _επίπεδο 1, επίπεδο 2, Φυλλάδιο για τον δάσκαλο, Φυλλάδιο απαντήσεων, εξώφυλλο διαπιστωτικού τεστ)

Πίνακας Α1

Λογότυπο ΕΣΠΑ

Ετικέτες: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτωντάξεις υποδοχής

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ανακοινώθηκε η λίστα με τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία που θα λειτουργήσουν το 2026-27

    24 Δεκ 2025

  • Αναβάθμιση αθλητικών χώρων του Δήμου Ωρωπού, με απόφαση της υπουργού Σ. Ζαχαράκη

    24 Δεκ 2025

  • Καταβλήθηκαν 197.000 ευρώ σε 197 επιτυχόντες μαθητές/τριες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το 2025, τέκνα τρίτεκνων και πολύτεκνων μητέρων δικαιούχων ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ

    22 Δεκ 2025

  • Ζαχαράκη: Νέες καταθέσεις για ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων στο πρώτο δίμηνο του 2026

    20 Δεκ 2025

  • Πανελλαδικές: Έως 22/12 οι αιτήσεις συμμετοχής για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    17 Δεκ 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Voucher Ανέργων και Εργαζομένων 2026

    Έρχεται νέο μεγάλο Voucher με εκπαιδευτικό επίδομα από 750€ έως 1.500€ για Ανέργους και Εργαζομένους

    912 shares
    Share 365 Tweet 228
  • Τέλη Κυκλοφορίας 2026: Τι ισχύει με το ενδεχόμενο παράτασης

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Επίδομα θέρμανσης: Μπαίνει η πρώτη δόση την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου

    18 shares
    Share 7 Tweet 5
  • Τρία ενοίκια «δώρο» θα πάρουν 50.000 εργαζόμενοι το 2025

    16 shares
    Share 6 Tweet 4
  • Έρχεται το νέο Voucher και για Ανέργους και για Εργαζομένους με εκπαιδευτικό επίδομα 750 ευρώ

    35 shares
    Share 14 Tweet 9

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικά
  • Άποψη
  • Αυτοδιοίκηση
  • Οικονομία
  • Εκπαίδευση
  • Επικαιρότητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακά
  • ΕΣΠΑ
  • Θέσεις εργασίας
  • Παρουσίαση
  • Πνευματικά
  • Πολιτική
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.