Στο διάγγελμά του ο Κυριάκος Μητσοτάκης χρησιμοποίησε τη λέξη “κοκούνινγκ” για να πείσει κυρίως τη νεολαία να παραμείνουν στο σπίτι.
Tο κοκούνινγκ (αγγλ. cocooning, που προέρχεται από το cocoon, δηλαδή το κουκούλι) είναι η συνειδητή αποχή ενός ατόμου από κάθε κοπιαστική δραστηριότητα και θα μπορούσε να αποδοθεί ως “άραγμα” στο σπίτι.
Ο όρος επινοήθηκε το 1981 από τη συγγραφέα και επιχειρηματία στο μάρκετινγκ, Faith Popcorn. Η ίδια είχε προβλέψει πως ο όρος θα γινόταν trend, και πράγματι έγινε μόδα, κάτι το οποίο ανέπτυξε σε άρθρο της το 1986 στον New Yorker.
Σταδιακά η λέξη άρχισε να χρησιμοποιείται γενικά για την παραμονή στο σπίτι, παρέα με συγγενείς και φίλους και την κοινή διασκέδαση με φαγητό, κρασιά στο τζάκι, επιτραπέζια, dvd κ.λ.π.